מים חיים – מה אנחנו יודעים?

מים מים מים
מים – H2O

טוב, אז לפני שניגש לתרגום מספר קטעים מהסרט המדהים החדש בנושא מים, הנה מספר עובדות על מים :
מים יכולים לעמוד בלחץ של 400 אטמוספירות
אין צורת חיים ללא מים בתוכה, אין חיים ללא מים
מים הוא החומר היחיד שממשיך להתקיים במצבי צבירה של מוצק, נוזל וגז
למים היכולת לעלות מעלה נגד כוח המשיכה
למים היכולת לקלוט מידע מהמרחב, ולזכור אותו, כמחשב מבוסס מים
במים מבנה המולקולה חשוב יותר מכימיית המים
90% מהמוח הוא מים
70% מהגוף הוא מים
מים מגיבים בצורה העוצמתית ביותר לרגשות אנושיים
למים מובנים היכולת לייצר פי 6 יבולים ממים רגילים, יבולים גבוהים וחזקים יותר, ללא שימוש בחומרי הדברה
עפ”י הסרט המצויין בועת מים, למים המועברים בצינורות, מבנה מולקולרי הרוס ושבור מים ברדיאטורים בבתים הם שחורים ואף נזדקקים ולוקחים אנרגיה וחיוניות מתושבי הבית.
בספר בראשית מים הם המרכיב העיקרי בבריאה, והמים אוגרים מידע וזוכרים אותו,
הסרטון למעלה ב-5 חלקים (כולל מדענים מישראל)
ניתן לעבור לספריית המועדפים שלנו ולצפות בעוד סרטים על מים, ונושאים אחרים.
במולקולת מים נוצרים הדנ”א ופרוטאינים, להלן מספר ניסויים שנערכו במים :
בניסוי שנערך שודר תדר אלקטרו-מגנטי חלש מאוד, (כזה הזניח מבחינה מדעית), תדר החלש פי מאות ממגנטיות כדוה”א,
התדר שודר לדגים והם פיתחו נקודות ופסים על גופם, כולם פיתחו זאת באותו הזמן, ומכאן ואילך הם שחו בקבוצה והגיבו באותו האופן למסרים מבחוץ, נוצר להם שדה תודעה אחיד.
מים הם דלק, בהפרדה של מימן וחמצן ניתן לייצור דלק, ופצצת המימן- שהיא הרסנית כמו פצצת אטום- בעצם נוצרה סביב מדע המים.
לאחר ניסויים בפצצות אטום, בין אם במים או באויר או ביבשה, המים באזור עצמו ובפריפריה שינו את מבנה המולקולה, בע”ח ובני אדם ששתו מהמים חלו, בבני אדם שיעור ההתאבדויות עלה פי 3 ועפ”י הניסוי, נוצר קונפליקט בין המים שנשתו והמים במוח בצורה כזו שהביו-פלסמה במוח לא יכלה לתפקד כראוי ואנשים איבדו את הרצון לחיות.
בניסוי נוסף לקחו תוצר לוואי מזוהם מנפט, הקרינו עליו קרינה אלקטרומגנטית חלשה ולאחר 7 ימים נוצרו 2 שכבות, בתחתית מים צלולים לשתייה ולמעלה חומר שחור ומזוהם,
המים הופרדו לגמרי מהנפט. חשוב לציין שדלק ללא מים בתוכו לא נשרף, פשוט לא יכול להידלק בלי החמצן במים.
בניסוי נוסף נלקחו מים מישוב בהרים בונצואלה, מים שלעולם לא באו במגע קרוב עם העולם החיצון ועם ציויליזציה, נערך להם צילום קרילי (המודד את רמת החיוניות והאנרגייה במים ובכלל, האאורה של כל דבר בטבע)
המים הטהורים הראו חיוניות ושדה אור החזק פי 6 ממי ברז באזור, המים הם מרפאים ולכן תושבי האזור חיים חיים ארוכים ובריאים.
בניסוי נוסף נתנו סוגי מים שונים (עם מבנה מולקולרי שונה) לבע”ח לשתייה,
תמיד החיה בחרה במים הבריאים יותר, תמיד…
בכל אדם שמור מבנה המים הזהה למבנה המים באזור בו הוא נולד, דבר היכול להסביר את הכמיהה לשורשים, הכמיהה הביתה.
בניסוי נוסף נתנו לאדם שמבנה המים בגופו הצביע על נטייה למחלות לב וריאה, מים מרפאים לשתייה,
כעבור 12 דקות בדקו את דמו ומבנה המים בגופו והדם בגופו השתנה לגמרי, המים המרפאים התמירו את המבנה הקודם והפכו את המים בגופו לבריאים ומצויינים ואת דמו לנקי ובריא.
דיווחים מנזירים טיבטים מצביעים על כך שתפילות המנטרה שלהם הן תפילות לשינוי מבנה המים.
כל התפילות בכל הדתות הן בתדר של 8 הרץ, תדר כדוה”א ותדר הלב, כך נוצר מבנה הרמוני בין כדוה”א לבינינו, כדוה”א הוא בעיקר מים ואנחנו בעיקר מים, באמצעות התדר של 8 הרץ שבתפילות אנו משנים את מבנה המים בגופנו, לאחר שהם עברו בצינורות ובזוויות שלא כמו בזרימה טבעית, למי כדוה”א, בין אם בים או בנהרות.
המים בכדוה”א קולטים זוכרים את כל המידע מסביבם, הזיהום הפיזי והרוחני של המין האנושי הוא בשיאו, אלימות, פחד, טרור, מחלות, תרופות, רעלים, מחשבות שליליות,
כל אלו משנים את מבנה המים בעולם, בכל מקום כמעט.
למים היכולת לקלוט מידע אף ממרחקים עצומים של אלפי קילומטרים,במיוחד מידע המועבר באור ובקול, בניסוי נוסף שנערך, הראו למים תמונות ומים מאותו המקור שנלקחו למרחק של אלפי קילומטרים שינו את מבנה המולקולה בהתאם לשינויים במים הרחוקים, שהוקרנו עליהם התמונות.
לפיכך ערכו ניסוי בטלפתיה, אדם אחד במוסקבה ואחד בדרום אמריקה,שלא מכירים אחד את השני , מרחק של 15,000 קילומטר, עם מכשירים למדידה מחוברים לשניהם, גם למוח וגם לגוף.
ברגע שהם חשבו האחד על השני , פעילות מוחם הייתה זהה והסידור המולקולרי של המים בגופם היה זהה.
המים בגופנו הם אלה שבאמצעותם טלפתיה אפשרית ואף יותר מכך, כל תקשורת בין האחד לשני נעשית באמצעות מים, דרך מים, הזכרון שלנו הוא במים, היכולת לחשוב, לעבד מידע ולהשתנות בהתאם לנסיבות הוא בזכות המים בגופנו. היכולת שלי לכתוב שורות אלו ושלכם לקרוא אותן, היא בזכות מים, הודות למים.
ניתנו מים מרפאים (שנערכו עליהם תפילות) לאנשים חולים ולצמחים מתים, הצמחים קמו לתחייה והאנשים הבריאו…
אנו רק צריכים לזכור את זה ולהאמין שזה כך, להאמין שיש בכוח המים לרפא, לזכור שאנו מים, לחשוב מחשבות חיוביות, לתת אהבה והודיה למים והם כבר ידאגו לשאר,בתמונה ניתן לראות קריסטל שנוצר מאהבה והודיה למים.

 

 

 

בניסויים רבים שנערכו, אהבה והודיה למים הראו את מבנה המולקולרי היפה והמושלם ביותר,
כך נוכל להציל את עצמנו ואת כדוה”א דרך שינוי הזכרון של המים,
ממלחמה לשלום, מפחד לאהבה, מכעס לסליחה, מטינה לתודה, רק לזכור שהמים מקשיבים לנו, שאנו מים, ושהזמן הוא עכשיו, אין זמן אחר, ההווה תמיד קיים, עבר ועתיד אינם כאן,
לא לדחות את מה שאנו יודעים בטבענו, את מה שעושה לנו ולסובבים אותנו טוב, אנו נדאג למים והם ידאגו לנו.
בוידאו הבא אפשר לראות השפעת צליל על טיפת מים…

ומה עושה טיפה כשמצלמים אותה בהילוך איטי ?
http://youtu.be/vExvaDnlTSw

להלן וידאו המתאר את עבודתו של מאסארו אימוטו..

בתמונות הבאות ניתן לראות את השפעת התדרים הסולפז’ים על מים

All Frequencies in Water Crystals.pmd

במאמר למטה ניתן לקרוא עוד על נפלאות המים ולצפות בעוד תמונות של גבישי מים. חשוב לציין כי עוד ב1940 הומצאה ביפן מכונית הנוסעת על מים. הטכנולוגיה נקנתה ע”י חברת הדלק “של” ונגנזה מפני הציבור

הנה לפניכם מספר מילים מילים מנוסחות להפליא מפלוני, שמביע את מה שרצינו אנו להביע בצורה הרבה יותר טובה בכל האמור במים, תהנו
מים הם קסם. כל חיי אני נמשך למקורות מים, אין דבר שאני יותר אוהב מאשר את טעם והרגשת המים או סתם לשבת לידם. אני משתדל לטבול במים הנפלאים של כדור הארץ כמה שיותר, פשוט מפני שמים זה אושר, מאז ומתמיד חשתי שמים הינם דלת אל החיבור האמיתי ביותר, העמוק.
בספר “סידהארטה”, מאת הרמן הסה, אחת הדמויות שבסוף מסתבר שהוא בודהה, כלומר אדם ער לחלוטין שמחובר באמת לעצמו בצורה העמוקה ביותר, מסביר לסידהארטה, בסוף ימיו על הנהר, שכל דבר אפשר ללמוד מהנהר, אלו הם החיים עצמם ואם נקשיב מספיק בשקט נשמע את כל התשובות. רעיון זה שניתן ללמוד כל דבר בעולם מנהר זורם מודגש בצורה מופלאה בסוף הספר. מים זורמים זה פלא, ואם מקשיבים מספיק ניתן ללמוד מהנהר הכל. שעות רבות ישבתי ותהיתי מה זה הנוזל הקסום הזה שמרכיב את רוב הכדור שלנו, למים יש סודות רבים שהם מגלים למי שמתחבר איתם, מים הם החיים, מים הם קסם מתוק, שצופנים בחובם נסתרות שלאט לאט אנו מתחילים שוב לגלות. במשפט הראשון בתורה כתוב שרוח אלוהים מרחפת על פני המים, על ישוע מסופר שראה את אלוהים לאחר ההטבלה שהוא עבר במים וכמובן שאת מושג הטבילה וההטהרות במקור מים ניתן למצוא לכל אורכה של המסורת היהודית ועוד מסורות רבות אחרות.
מים הם מרכיב חיוני ביותר במערכת היחסים שלנו עם כדור הארץ, זהו עולם מים שבו כל היצורים שקיימים בו עשויים ממים, זהו קסם אמיתי שלעיתים אנו לוקחים כמובן מאליו, אנו חיים בעולם של מים שהחיים בו כולם עשויים מאותו נוזל קסום. מים, כפי שנראה הינם האלמנט שהכי מושפע מאיתנו והכי רגיש, אנו חיים בעולם נוזלי שבו אנו יכולים להשפיע על החיים עצמם והמים משחקים תפקיד חשוב בפלא הזה של הבריאה.

כשאנו מדברים על הטכנולוגיה הרגשית שיש בגופנו אי אפשר שלא לעצור ולדבר על הניסויים של המדען היפני מאסרו אמוטו. למאסרו אמוטו עלה רעיון מדהים בראש, הוא חשב לצלם מים, כלומר לצלם את רגע ההתגבשות של מים במחשבה שיצאו תמונות שמזכירות פתיתי שלג. הוא התחיל בכך שהוא לקח מים מכל מיני מקומות שונים וצילם אותם. הוא לקח מים מערים, ממעיינות, מקרחונים, גשמים, נהרות ואגמים ממקומות שונים. לאחר מכן, בתנאי מעבדה, הוא הקפיא אותם וברגע ההתגבשות שלהם צילם אותם תחת תנאים שווים ומבוקרים במרחק שווה בכל פעם במיקרוסקופ.
מסדרת תמונות זו יצאו צילומים מדהימים של גבישי מים, ההבדל בתמונות בין מים שבאו מברז בעיר לבין נביעה או קרחון היה פשוט עצום. הוא המשיך וצילם מים מכל מיני מקומות בעולם והראה לנו איך המים שלנו נראים בפריז, לונדון, ניו יורק, טוקיו ועוד מקומות רבים בעולם. מרשים מאוד לראות איך חלק מהמים שנמצאים בערים הוא בסדר ואיך תמונות של מקומות מסוימים נראו פשוט זוועה.
אמוטו המשיך עם הרעיון שלו וניסה לעשות ניסויים שונים לראות אם המים מגיבים למוזיקה, לתמונות, למילים ולרגשות. צילומי הגבישים יצאו פשוט מדהימים, מים שנחשפו למילים כמו ‘תודה’ הפיקו גבישים יפיפיים ואילו מים שנחשפו למוזיקה חזקה וכועסת או למילים כמו “אני שונא אותך” הפיקו גבישים מכוערים ביותר.
התמונה אולי היפה מכל הייתה כאשר צילמו גביש מים ממאגר פוג’יארה ביפן, התמונה הראשונית הייתה לא נעימה למראה בכלל. לאחר מכן ביקשו מנזיר זן בודהיסט למדוט במשך שעה ולברך את המים. כאשר צילמו את הגביש של המים שהיו באגם לאחר התפילה יצאה תמונה של גביש פשוט מדהים, קורן בצלילות ומושלם בצורתו. המים ספגו את האנרגיה של המילים המוסיקה, התמונות והברכות שהם קיבלו.
מה כל זה אומר לנו? מים מרכיבים בין 70 ל- 90 אחוז מגופנו ומהפלנטה שלנו. המים הללו שכדור הארץ שלנו עשוי ממנו מגיבים בצורה כל כך ישירה ומיידית לסביבה שלהם, אלינו. כל דבר שקורה לידם הם מיד סופגים, כל רגש שאנו חווים משפיע מיד על המים שבגופנו כמו גם על הד.נ.א והאור כפי שכבר ראינו. בואו נעצור רגע להפנים את זה, איזה כוח עצום יש בתוכנו שמשפיע על עצמנו ועל עולמנו. רגש הוא מקור כוח אדיר, רגש הוא המפתח כאן. כל מחשבה או עצם ובוודאי רגש בעולמנו מכיל בתוכו מטען אנרגטי מסויים, כאשר אנו באים איתו במגע יש לנו היכולת מיד לחוש זאת, אחת הסיבות לכך היא בזכות העובדה שהמים שבגופנו קולטים מיידית את האנרגיה. אותו הדבר עובד כמובן הפוך, כל אדם או מקום מיד מרגיש אותנו, תחשבו איזה כוח זה שאנו יכולים באמת לגעת אחד בשני ולשנות את המטען האנרגטי של כל המים בגופו של חבר או מכר על ידי חיוך, ברכה או כל דרך אחרת של העברת רגש חם כלפי אותו אדם. זוהי יכולתנו המולדת, הכוח לברך ולאהוב כמו גם כוח השנאה, הכעס והקללה.
מדהים לראות שגם המים בעצם אומרים לנו לבחור בין פחד לאהבה, הם מעמידים לנו מראה מול הפנים ואומרים לנו להסתכל ולראות איך אנחנו נראים, איך אנחנו באמת נראים תלוי בנו, יופי זה אהבה ותחושת אחדות ואילו כיעור זה פחד ותחושת נפרדות.
המים אם כן, על פי מאסרו אמוטו מגיבים וחווים את כל החיים סביבם, הם מושפעים מאיתנו, ממחשבותינו ומרגשותינו. אנחנו מים ומים הם אנחנו, האחריות חוזרת להיות בידיים שלנו, הכל תלוי במה אנו בוחרים ליצור, פחד או אהבה.
מחקרים שעשו בג’ורג’יה הראו שבכל מקום שבו ישנה מחלה או דבר לא בריא בגוף האדם האזור כולו מוקף בסוג מים מסוים שנקרא מים לא מסודרים, או מים לא מובנים, לעומת שאר המקומות שבהם יש תאים בריאים ששם המים הם מים מסודרים. המים שלנו עוברים בצינורות בלחץ עד שהם מגיעים לביתנו, עקב הלחץ שלהם הם מגיעים בצורה לא מסודרת או לא מובנית ולמעשה משויכים עם מחלות. מים לא מובנים נקראים בשם זה מפני שבמבנה הפנימי שלהם חסר להם אלקטרון, זוהי אחת מהסיבות, על פי הסברים מסוימים, שבגללן ניתן לראות בקצה ברזים חלודה, מפני שהמים מנסים לקחת בחזרה את האלקטרון. מים מובנים מסודרים עם האלקטרון הנוסף. כאשר מים זורמים בצורתם הטבעית בטבע, דרך הרים ומפלים, בתוך נחלים, נהרות או נביעות, דרך התנועה שלהם לאורך משטחים אלו גורמת להם כל הזמן להתערבב בתוך עצמם וכך הם נכנסים למבנה שלהם. כאשר אנו פותחים את הברז לשתות מי ברז הם אינם בצורתם המסודרת ולמעשה משויכים עם חולי. על מנת להחזיר אותם לצורתם המובנית אנו יכולים להעביר אותם דרך מגנטים או לרכוש מתקן כזה שעושה זאת או פשוט לשפוך אותם הלוך וחזור כמה פעמים וכך הם חוזרים להסתדר. מכירים את זה שנתקעתם באוטו בלי מים והבקבוק היחיד שיש לכם שוכב על הריצפה הוא מלפני כמה ימים, מה אנחנו עושים באופן אינטואיטיבי? מנערים את המים ואז שותים. זה בדיוק הרעיון, להחזיר אותם לתנועה טבעית שיסתדרו בצורתם המובנית.
ביפן גילו סוג חדש של מים, בדקו תינוקות ומצאו שכאשר תינוק נולד המים בגופו נראים בצורה אחרת ועל פי צורתם נתנו להם את השם מים מגודדים שנראים כבעלי שש צדדים כמו פתית שלג. לאורך הזמן גופו של התינוק משתנה ומים אלו נהפכים להיות מים מובנים.
דרונבלו מלכיצדק, בחלק מסדנאותיו תיאר ניסוי שבו לקחו מים בתוך מיכל, במרכז המיכל הניחו קריסטל והעבירו דרך המים חשמל, בהתחלה לא קרה דבר וגם בהמשך לא ממש. אלא שלאחר כמה חודשים רצופים של זה משהו התחיל להווצר על גבי התחתית של הקריסטל. לאחר עוד קצת זמן זה החל להראות כמו משהו חי, לאט לאט הם התחילו לראות שהדבר הזה נהפך לחרק קטן. החרק החל לגדול בהדרגה ולאט לאט החל לזוז בתוך המיכל, עם הזמן הוא ממש הקיף את המיכל ושחה בתוכו. לאחר עוד זמן נוסף החרק שחה לקצה הקערה טיפס על הקצה ועף החוצה. אם ניסוי זה הוא אמיתי אזי הוא באמת ניסוי מדהים שאומר שצורת חיים נוצרה מתוך ערבוב של מים וחשמל בשילוב עם חתיכת חומר אורגני בפנים. מתוקף היותי מעוניין באמת אני שומר על מידה מסוימת של ספקנות כאשר אני שומע סיפורים כאלו, אינני אומר שזה אמיתי או שקרי אלא רק מציע כאן אפשרות, עד אשר אני בעצמי אראה במו עיני ואבין במאת האחוזים שסיפורים מסוג זה הם אמת אני שומר על ראש פתוח.
סיפור נוסף שדורש מאיתנו להפעיל שיקול דעת מסופר גם הוא על ידי דרונבלו מלכיצדק בסדנאותיו. הוא מספר שגילוי נוסף של מים קרה כאשר הבינו שניתן להוסיף למים אלקטרון, מים חדשים אלו נקראים מים מיוננים והם בעלי תכונות מדהימות. על פי דרונבלו מאסטר סופי אחד בטורקיה טען שיש בידו מים חדשים, הוא פשוט בא ואמר לקבוצת אנשים “קחו, תרפאו עם זה את העולם”, הם חקרו את המים וגילו שיש לו שלוש אלקטרונים נוספים! מדענים שראו בעיניים שלהם מה שהמים הללו עושים לא יכלו להאמין, אף על פי שראו הם פשוט לא יכלו להאמין לדברים שהמים האלו עשו. הם לקחו מנורה שמחוברת עם תקע בקצה ושמו את התקע כמו שהוא בתוך כוס עם המים הללו, המנורה דלקה בצורה חזקה יותר ולאורך זמן רב יותר מאשר אם היו מכניסים את התקע לחשמל בקיר.
בהמשך דרונבלו מספר שהוא הוזמן על ידי אנשים אלו מטורקיה להפגש ולצפות בניסויים של המים הללו אך לא יכל להגיע, במקום הוא שלח שני אנשים שהוא מכיר בעלי רקע במדע ויושר אישי מעל כל ספק. הם צפו בניסויים וכאשר התקשרו לספר מה ראו לא יכלו לדבר מרוב התרגשות. מעבר לקו הטלפון הם אמרו לו שהוא חייב לראות זאת בעצמו כי זה כל כך מדהים. בעקבות התגובות מהארוע הראשון דרונבלו אירגן ארוע נוסף שבו יבואו שוב האנשים מטורקיה אלא שהפעם נכחו שם ה-סי.אי.אי, אף.בי.אי, חיל האוויר, הפנטגון, וקבוצה של מדענים שחלקם באו לפתוח עין על ההתפתחויות ועל הניסויים עצמם. הם ראו שם דברים כל כך מופלאים ולא הגיוניים שקשה לתפוס עד כמה זה מדהים. על פי המדענים התגובות הכימיות שהמים הללו, בעלי שלוש האלקטרונים הנוספים, יצרו היו פשוט לא הגיוניות, בלתי ניתנות להסבר מדעי.
הם הביאו לתוך האולם שני מיכלים גדולים של נוזל. הראשון היה נראה והריח כמו מי ביוב מסריחים ומזוהמים במיוחד ואילו במיכל השני היה נוזל ירוק צהוב שהריח כמו דלק וכימיקלים. האיש מטורקיה ניגש למיכלים וטפטף פנימה כמה טיפות של המים המיוננים מאוד שלו (סופר איוניזד). הוא נתן למים לעשות את שלהם ובינתיים הראה להם משהו אחר. הוא לקח פחית של שמן מנועים שם כמה טיפות של המים, סגר את הפחית וניער אותה. בתוך שניות ספורות השמן כולו נעלם לחלוטין מפני כדור הארץ. השמן הפך להיות חומצות אמיניות וחלבונים. מעניין ששמן הוא שחור והינו תוצאה של שנים רבות של אבולוציה של חומר ואילו חלבונים וחומצות אמיניות הם לבנים והם המבנה הראשוני של החיים. המים פשוט הפכו את השמן לצורתו הראשונית. המים עצמם התנהגו בצורה מודעת לחלוטין. הם לא כיבדו שום חוקים כימיים ופיסיקליים והתנהגו כמודעות עצמה, הם עשו רק מה שטוב לחיים עצמם.
לאחר הניסוי עם השמן הם חזרו למיכל מי הביוב והמים הירוקים הכימיים שבמיכל השני. הם לקחו גם מיכלי ביקורת שבהם לא נגעו. הם צפו במי הביוב נהפכים משחורים לנקיים יותר ויותר עד שהם נהפכו למים צלולים לחלוטין, לא קרוב או כמעט, לחלוטין! כך גם היה עם המיכל עם הכימיקלים, מירוק זוהר המים לאט לאט ניקו את המיכל מלמעלה למטה עד שהם נהפכו להיות צלולים ומבריקים. לאחר מכן בשביל להראות שאין שם כימיקלים או משהו אחר חוץ ממים הם לקחו דג מאקווריום והכניסו אותו פנימה לשחות בהבינם שאם יהיה איזה דבר שלא כשורה במים הדג ימות. הדג שחה ושחה להנאתו לאחר כמה שעות כאשר הוציאו את הדג ושמו אותו בחזרה באקווריום הם גילו להפתעתם שהאקווריום כולו נהפך לנקי ומצוחצח! מספר הטיפות שהיו על הדג בזמן ההעברה היה מספיק בשביל לנקות לחלוטין את האקווריום.
עוד דרונבלו מספר שהאו”ם ורוסיה תכננו לעשות ניסוי שבו הם ירססו קצת מהמים הללו מעל איזור מדברי ובכך הוא ייהפך לפורה, למעשה מעצם כוח המודעות שיש למים האלו הם משנים את מזג האויר ומושכים לשם גשם. תוצאות ניסוי אלו לא פורסמו כמובן וגם לא נמצאו. מי שמימן את הניסויים הללו היו הבנק העולמי, ארה”ב והאו”ם לכן זה לא כל כך מפתיע שלא שמענו על התוצאות. אני עדיין לא שמעתי הסבר אם כדאי או לא כדאי לשתות את המים הסופר מיוננים של המאסטר הסופי מטורקיה אך אפשר רק לדמיין באיזה קלות מים אלו יכולים לנקות את גופנו ממחלות. בטורקיה טיהרו אגם שלם של מים מזוהמים בעזרתם. המים הללו צופנים בחובם הבטחות רבות. אילו רק לא הייתה כאן שליטה של הממשלות הסודיות והאילומינטי היינו ודאי כבר שומעים על מים אלו יותר, אך גם אם הם עושים כל מאמץ להחביא מידע זה מהציבור עצם הידיעה שלנו עכשיו שיתכן שזה קיים משנה את כל התמונה. מעכשיו זה עניין של זמן עד שיגיע הרגע הנכון לנקות את כל כדור הארץ.
לסיכום, מים, כפי שראינו, מגיבים לכל דבר שקורה סביבם ובפרט לרגש אנושי. למים יש יכולות ותכונות שכמעט לא יאומנו, במבנים שונים וסידור אלקטרונים כזה או אחר הם מסוגלים להחזיר כל חומר למצבו הטבעי ולרפא כל מחלה ולגרום למדבר לפרוח. בעזרת המים המיוחדים הללו ניתן לנקות ולרפא את כל הפלנטה שלנו ביום אחד אם רק יתאפשר לנו. אנחנו יצורים של מים בעולם של מים, מים הם המודעות עצמה. ברמה עמוקה יותר כולנו כבר יודעים את כל הדברים הללו, אנו מתחילים להבין שבאמת הכל אפשרי והכל עדיין תלוי בנו. משמח את הלב להיזכר שברגע אחד הכל יכול להשתנות, ברגע אחד ניתן לנקות הכל ולרפא הכל. מעבר לכך אנו רואים איזה כח עצום יש למי אנחנו, באיזה איכות רגשית ולבבית אנו חיים את חיינו. האיסיים הזכירו לנו זאת והתבוננות במים עצמם מזכירים לנו זאת, מכל כיוון אנו רואים מראה שמזכירה לנו לשוב ולהתבונן באיכות הלב שלנו, לחפש ולמצוא בתוך עצמנו את הכח העצום שישנו על מנת להשלים את התיקון הכללי שעל כולנו להשתתף בו בכדי שנוכל לשוב למקומנו הראוי בבריאה, מקום מרכזי שבו אנו חיים מתוך אהבה מוחלטת ומשרתים את הבורא.
המים אומרים לנו שהכל אפשרי!

בתחום המדעי הנקרא קימטיקה, ניתן לראות מים שמסתדרים בצורות גואומטריות שונות עפ”אורך הגל המושמע.

להלן קישור לוידאו בנושא. >> http://cymatics.org/

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק