אז מה אוכלים ואיזה אינטרס זה משרת ?

בעקבות תגובות רבות שקיבלתי, רציתי להקדים ולאמר שהפוסט הזה בא להראות עוד נקודת מבט
על נושא הטבעונות.
אין כאן נסיון להגיד לכם מה לחשוב או במה להאמין
אלא לפתוח את הראש לאינטרסים השונים שפועלים במציאות שלנו.
אני יודע שזה לא פשוט ואפילו עשוי לעורר רגשית,
קראו את הפוסט עם ראש פתוח ושתפו אותנו בדעתכם.

אז מה אוכלים ואיזה אינטרס זה משרת ?

בשנים האחרונות אנו חווים תופעה תרבותית-קולינארית של מעבר לטבעונות, תופעה אשר יש לה הצדקות מתחומים רבים והנה אף האו”ם תומך במעבר לתזונה טבעונית.
זה קצת מסקרן אותי, איזה אינטרס יש לאו”ם בתזונה שלנו ?
ומדוע ארגון שידוע שלמרות “הצהרותיו וכוונותיו הטובות”, החמיר סכסוכים קיימים, מתערב בענייני פנים מדיניים, וזרועות הביצוע שלו, כמו ארגון הבריאות העולמי, לא תמיד ברור מה המניע שלו, מדוע ארגון כזה, יש לו עניין בדיאטה שלנו ?
מה קרה עד עכשיו שלכאורה התזונה שלנו לא עניינה אותו, מה קורה כאן ? היהפוך נמר חברבורותיו ?
האם לאו”ם באמת אכפת מהבריאות שלנו ? או האם הוא באמת רוצה להמעיט את כמות ההרג והסבל של בעלי החיים ?
ואיפה אותם בעלי אינטרסים (תעשיות הבשר והחלב והדגים והבריאות והאנרגיה והחקלאות ותוספי התזונה ועוד..) שפתאום האו”ם מנסה להקטין את חלקם בעוגה ? מה באמת קורה כאן ?

go_vegan__by_velica11

זה בטח קשור להתחממות כדוה”א

כחלק מתוכנית כלל עולמית של האו”ם, שנקראת אג’נדה 21, על כולנו לשנות את תזונתנו וזו לא המלצה, זו קביעה שמתישהו תיכפה על רוב האנשים (עפ”י התוכנית).
גם אם תרצו לאכול בשר, לא תוכלו כי לא יהיו גידולי בשר, התעשיות הללו יעלמו, לא יהיו אזורי מרעה כי אזורי הטבע ילקחו “לטובת כלל האדם” ולא יהיו בידיים פרטיות.
תעשיות רבות יעלמו, הכלכלה תשתנה לגמרי כי הרי אי אפשר להמשיך לזהם ולצפות שהכלכלה שלנו תגדל עוד ועוד על חשבון העניים..נכון ?  ובטח לא על חשבון כדוה”א.
בנוסף לכך שקרקעות ילקחו מידיים פרטיות, עפ”י אג’נדה 21 , כדאי יהיה לדלל את כמות האוכלוסייה כי הרי אין מספיק מקום, או מזון, או משאבים לכולם. אם האו”ם אומר הוא בטח יודע..לא  ?
עכשיו רגע, עוד לא סיימנו, יש לכם רכב פרטי ?  נוסע על דלק ? אז תיסעו בו עכשיו כמה שאתם יכולים כי בעוד כמה שנים, לא תוכלו לנסוע בו,
תהיו חייבים לנסוע בתחבורה ציבורית כדי להקטין את הזיהום, או אפקט החממה, או התחממות גלובאלית…מה שימכרו לנו, מה שיגידו לנו כדאי שנעשה לא ?
כי הרי זה האו”ם והם יודעים מה הם אומרים מן הסתם…והרי בטוח שיש התחממות גלובאלית, נכון ? (הנה עוד קישור).
מה שמעניין הוא שפחמן דו חמצני שהוכרז כאוייב האנושות (ואנחנו כפולטי פחמן דו חמצני, נחשבים כווירוס בכדור הארץ, עפ”י אג’נדה 21), הוא המזון של כל הצמחייה על פני הכדור.
הצמחים זקוקים לפחמן דו חמצני על מנת לגדול ולהפכו לחמצן. יתרה מזו, מה עם מידע שאומר שעקב התגברות הזיהום, הצמחיה על פני הכדור גדלה בקצב מרשים, כנראה בזכות פליטת הפחמן שלנו.
מה זה אומר ? שאין סיבה ליפול להפחדות המגיעות מהאו”ם. אלא אם זו בעייה מומצאת, עם תגובה מהונדסת, ופתרון מתוכנן. בעיה-תגובה-פתרון.
באותה העת ברור שהזיהום בכדוה”א פועל לרעתנו, וצריך לעשות משהו בנידון.
הנה סרטון עם מידע שבד”כ לא מגיע לתקשורת, כי הוא לא משרת את האג’נדה..

האו”ם תוכנן להיות ממשלה עולמית

עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון, אני בעד מזון טבעוני אצלי בצלחת, ואני ממש לא מצפה מהאו”ם שידאג לי למזון הזה, או למזון למישהו אחר.
גם יש מספיק סיבות בריאותיות תקפות להיות טבעוני.
אם כבר אני מעדיף שהאו”ם יפורק, או  לפחות שישראל תצא מהאו”ם, אבל זה כבר סיפור אחר.
מצד אחד יש טרנד מאוד אופנתי ומשמעותי של טבעונות. ובאותו הזמן, האו”ם מקדם את רעיון הטבעונות, משהו כאן לא מריח לי טוב (אולי זה סטייק על האש, או שאוורמה חתולים)
ואולי זה האף שלי אבל בואו נראה רגע..
על מה עוד קופץ האו”ם ומנסה לנכס את לקיחת ההחלטות וההשפעה לידיו ?
אולי מקומה ותפקידה של ישראל ? (כמדינה כובשת כמובן). ואולי קיום חוצנים (כי האו”ם הקים ועדה מיוחדת לטיפול בנושא) ואולי התחממות גלובאלית (שנקראת גם שינוי אקלים, והאקלים כל הזמן משתנה)
ואולי גם איזה מים לשתות (עפ”י המלצת ארגון הבריאות העולמי – של האו”ם, כדאי לשתות פלואוריד) ואיזה מזון לאכול (המסמך הנאצי – קודקס אלימנטריוס)..
ואיזה אויר לנשום (במסגרת המאבק ב”התחממות העולמית” האו”ם ומדינות שונות מרססות את השמיים בחלקיקי מתכת כדי למנוע מהשמש-מקור החיים- להגיע לכדור הארץ כדי שלא יתחמם חלילה) ויש עוד דוגמאות כמובן !

images

 

 

מה שחשוב להבין או לדעת הוא שהאו”ם על זרועות המימון והביצוע שלו הוא כבר ממשלה עולמית. הוא הוקם על מנת להיות ממשלה עולמית, לא על מנת להביא שלום לעולם 🙂
האו”ם הוקם כדי להמשיך את שליטת האליטה המופרעת של הנאצים. כך גם הוקם הקודקס אלימנטריוס, או ארגון הבריאות העולמי וארגון הסחר העולמי..לא על מנת שיהיה לנו טוב יותר, אלא על מנת לשלוט בנו טוב יותר.
ככל שנקדים להבין ולראות זאת, נוכל להתנער מצבתות האו”ם על מדינתנו (כמו גם 193 מדינות נוספות).
הרעיון הוא שיהיה לנו פחות, שנצרוך פחות, שנרגיש אשמה על הרגלי הצריכה שלנו שהובנו לנו ע”י הקרטלים, בדיוק כשם שעכשיו “מלמדים אותנו”, “מחנכים אותנו” לחיות חיים “ברי קיימא” שיובילו לכך שנצרוך פחות.

תזונה טבעונית היא משהו שאני מיישם כבר כמה שנים, מסיבות שונות, לא אכנס לפרטים הללו אך כן אציין, שאני בד”כ לא מתערב לבן אדם בצלחת.
לרוב אנשים שאוכלים חלבון מן החי (בשר,דגים,ביצים,חלב וגבינות) פונים אלי בשאלות, ואני עונה, אך לא מנסה להמירם לטבעונות. בידיעה עצמית שגם כשאני אכלתי בשר, לא עניין אותי צמחונות או טבעונות, כך גם אוכלי הבשר בכלל.
אלא אם שואלים אותי משהו, או יוזמים שיחה בנושא, אזי אענה ואכנס לשיחה, בכיף. אך כאן יש משהו אחר : מצד אחד מידע מדעי ועקבי על חלבונים מן החי שמזיקים לבריאותנו, מידע המופץ ברבים כיום, גם בכלי התקשורת, ובמקביל יש דחיפה של האו”ם בכל המדינות החברות בו, לעבור לתזונה טבעונית, וזאת עקב פליטת הפחמן מגזים של בעלי החיים המובלים לשחיטה ע”י תעשיות הבשר. ברגע שכולם יעברו לטבעונות, הרי שקיבלנו את עולו של האו”ם והסכמנו לכך שיש התחממות גלובאלית, אנחנו והתזונה שלנו גורמים לה, אז בואו נשנה את התזונה.
באותה המידה, את בני האדם שגורמים להתחממות, ניתן לדלל באמצעות חיסונים, כך עפ”י ביל ומלינדה גייטס : (ובאותו הזמן בצורה נוחה, הוא גם תומך בצמחונות).

מזון בניגוד לחוק ?????

בכתבה שנכתבה ממש לא מזמן על אג’נדה 21, סקרנו את צבתות האג’נדה בתחומים רבים בחיינו, לרוב ללא ידיעתנו. כך האמור גם בנושא המזון שלנו.
כשמבינים שאג’נדה 21 רוצה לשלוט בכל תחום בחיינו, אזי קל להבין ששליטה במזון היא אחת מהדרכים לשלוט באוכלוסייה, במצב בריאותה ובכשירותה לשרוד במשך תקופה ארוכה.
הרמב”ם אמר “יהיו מזונותיך תרופותיך”. האו”ם אומר : אנחנו נגיד לכם מה לאכול ומה יהיו תרופותיכם.
אותו המניע שימש גם להוצאת צמח הקנביס אל מחוץ לחוק. צמח שמתקשר ישירות עם קולטנים במוחנו, שנוצרו במיוחד על מנת לתקשר עם סגולות הצמח הזה, קולטנים של אלוהים, נאסר השימוש בקולטנים האלה, במוחנו.
נאסר השימוש בצמח המרפא הזה. פרטים נוספים כאן.

כשבודקים את שוק המזון העולמי, ונכנסים לתחום הזרעים, מגלים חברה אחת שמרימה ראש מעל כולם. זוהי חברת מונסנטו.
חברה השולטת על רוב תחום הזרעים בעולם, רושמת פטנטים על זרעים ואף לאחרונה הביאה לחתימה של הסכם, שאם למישהו נגרם נזק עקב שימוש בזרעים מהונדסים מתוצרתה, לא ניתן יהיה לתבוע אותה.
לא רק שהיא דואגת להרעיל אותנו עם זרעים מהונדסים, היא גם תדאג שזו תהיה המציאות היחידה ולא יהיה ניתן לשנות אותה עפ”י חוק. כאן.

הנה סרטון קצר מהרצאה מאוד ארוכה של דיויד אייק. החלק הזה מדבר בדיוק על מזון. על איךאג’נדה 21 וחברת מונסנטו עושים יד אחת על מנת לפגוע בחקלאים מקומיים, בתוצרת אורגנית ובכלל, פגיעה בכל מה שלא שייך למונסנטו.
חשוב להבין שהדרך בה זה נעשה, היא ע”י הצהרה שהמזון המגודל ע”י חקלאים אורגנים, אינו בטוח לשימוש, לעיתים מסוכן לשימוש, מכיוון שלא תמיד ניתן למלא אחר הנחיות הממשלה (ואג’נדה 21), לכן סוגרים את החוות האורגניות, עם צו בית משפט, ויחידה ללוחמה בטרור. כן זה אמיתי !
(לפחות בארה”ב).
אגב, מי שמחליט אם המזון בטוח או לא לשימוש היא ועדת הקודקס אלימנטריוס שהוזכרה לעיל, וכמו בארה”ב החברה באו”ם, כך גם בישראל.

הנה סרטון קצר נוסף, מארה”ב, על איך אדמת החקלאים נלקחת מהם (יותר מ 61% מהאדמה), על מנת ליצור “אזורים בטוחים” ליד מקורות מים, כדי שלא יזדהמו ע”י אותם כימיקלים שמיוצרים ע”י חברת מונסנטו עצמה ותעשיות נוספות. מגוחך ?
זו המציאות שלא מספרים לנו בכלי התשקורת. בקרוב בשכונה שלך :

אז מי מקדם את זה ?

את המאבקים בעד טבעונות, או עולם “בר-קיימא” מנהלים הרבה ארגונים “ירוקים”. ניתן לאמר שמטרתם טובה, עד שמבינים מי מממן אותם ומדוע.
מי שמממן אותם הם אותם אלו שממנים מהפיכות בעולם, גם בישראל.
יש כאן תוכנית רחבת היקף וארוכת שנים (קונספירציה ? )
ליצור ממשלה עולמית אחת ש”תאכיל” אותנו, “תרפא” אותנו, “תחנך אותנו”.
אמרו שלום לחופש הבחירה, או זכויות הפרט או חופש בכלל…בשם הקיימות כמובן.

למי שמעוניין לרדת במחילת הארנב, מוזמן להיכנס לקישורים הבאים :
הנה למשל גרינפיס ה”רדיקלים”, מקבלים ממון רב מרוקפלר. והנה עוד קצת כסף.
גרינפיס, חוץ מ”להגן” על הסביבה ועל האנרגיה, חדרו לאחרונה לתחום המזון, כאן. והנה כאן.
המדהים הוא שרוקפלר, כמו גם ג’ורג’ סורוס ואחרים
תומכים במהפיכה הירוקה, שהיא חלק מאג’נדה 21, וממנים ארגונים “מהפכניים”
על מנת ליצור כאוס וממנו ליצור סדר חדש לשלוט יותר טוב בעולם,
והם מוכרים לנו את זה בעטיפה יפה (גם באמצעות הפחדות),
של לשמור על כדוה”א.

הנה עדכון שפועלים כבר לחוקק חוק, בישראל,
לכפות מנות טבעוניות במסעדות ומזנונים במוסדות ציבוריים.
מה אוכלים ? מה שהממשלה תגיד לנו לאכול..

הנה האוסטרלים טוענים
שרוקפלר והסי אי איי לא רק שממנים ארגונים ירוקים,
הם גם הורסים להם את שוק האנרגיה,
ואותו הדבר בקנדה..

הנה למידע נוסף על גרינפיס והגז ממצרים
ועוד קצת על גרינפיס.

ותודה לקונספיל

העיקרון החשוב ביותר הוא החופש שלנו, העצמאות שלנו, שכאן בעולם הזה, אסור שתילקח מאיתנו.

זוהי זכות מולדת של כל אחד.

יש כאן הנדסה חברתית ברמות גבוהות ומתוחכמות ביותר.
כשרואים את זה, אי אפשר כבר לא לראות את זה.
אני קורא לידידים וחברים שכיום פועלים ב וממומנים ע”י קרנות הפועלות בישראל
שמצד אחד פועלות “לשמירה על כדוה”א” (מטרה אכן ראויה)
ומצד שני, רוצות בביטול הזהות היהודית של מדינת ישראל,
תיזהרו, כי אתם כורתים את הענף עליו אתם יושבים
והאמת היא שאנחנו גם יושבים על איתכם על אותו הענף
נכון שאנחנו צועדים לעבר עולם חדש
רק תוודאו שהוא אכן חופשי,
כדאי להיות מודעים לאינטרסים הפועלים במשחק ההנדסה החברתית הזה.

תאכלו מה שאתם רוצים ובוחרים לאכול
שאף אחד לא יתערב לכם בצלחת
או ברצונות שלכם,
כי הם שלכם
ואתם עצמאיים
וחופשיים…
בתיאבון 🙂

הנה כנס מזון בעידן החדש
רק תראו מי המממנים 🙂

והנה סרט מעודכן בנושא


אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק