אם קנאביס היה מרפא סרטן…או – האם אלוהים סטלן ?

זה פשוט לא ייאמן. יש לא מעט סרטונים בנושא, אבל אתם חייבים לראות את זה. ידעתם שיש לנו במוח קולטנים עצביים שהתפתחו במשך אלפי שנים ואולי יותר, על מנת לקלוט את המרכיבים של הקנאביס ולהשתמש בהם ?

הקנאביס – צמח שגדל כאן משחר ההיסטוריה ויכול לגדול בכל מקום כמעט, מותאם ומתאים בדיוק לתרכובת הביו-כימית של גוף האדם. יש קשר ישיר בין פעולות המרכיבים בצמח, לבין בריאותנו, הרגשתנו הכללית ומצב רוחנו. יתר על כן, קנאביס לא רק נלחם בתאים סרטניים ומקטין גידולים, הוא גם יודע לגרום לתאים סרטניים להתאבד !!! כן, זה נכון, תאים סרטניים מאבדים את הרצון לחיות ומתאבדים כשבאים במגע עם חלק ממרכיבי הקנאביס.

כמו כן, אנשים שצורכים קנאביס במשך שנים רבות, שיעור הסרטן אצלהם נמוך פי כמה וכמה מאנשים שלא צורכים קנאביס על בסיס קבוע.

ומה הקטע הגדול – שקנאביס אינו חוקי ברוב מדינות העולם. הרי אם יש לנו קולטנים במוח, במיוחד לקלוט את מרכיבי הקנאביס ולהשתמש בהם, כיצד הצמח יכול להיות לא חוקי ? זה כאילו אמרו לנו שהקולטנים הללו נוצרו בטעות, או שאינם חוקיים. ומה שתעשיית התרופות עושה בימים אלו הוא להוציא פטנטים ותרופות על מרכיבי הקנאביס. הרי ברור שזה עובד, מרפא, מרגיע, מעורר תיאבון, נלחם בסרטן ועוד..ברור שזה עובד – אז נשים את זה בקפסולות ונמכור – רגע, למה לא פשוט לגדל את זה ולעשן, או לאכול, או לשתות ? אהה זה לא חוקי 🙂

נבראנו בצלם אלוהים, ואם אכן כך הדבר הרי שייתכן שגם לאלוהים יש קולטנים לקנאביס, אלוהים יודע מה טוב בשבילנו לכן הביא את הצמח הזה ואת הקולטנים במוח על מנת שנחיה בנוחות ובהרגשה טובה והנה באות כמה חברות תרופות, או חברות בד סינתטי ומוציאות את הצמח מחוץ לחוק.

לא הגיוני בעליל.

אגב, אי אפשר לצרוך כמות גדולה מדי של קנאביס, או למות מזה, או להיות חולה מזה – על מנת לצרוך כמות קטלנית יש לעשן כמות שממלאת חצי חדר, ברבע שעה. כן, קראתם נכון, ברבע שעה – בלתי אפשרי.

צפו בסרט התיעודי הזה עם רופאים, חולים, מדענים ומגדלים שמספרים את האמת על הצמח המיוחד הזה.

והנה סיום עם חיוך מביל היקס

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק