הורים מודעים כותבים לשר החינוך

רפי פרץ
שר החינוך
שלום רב,

יש לך אחריות אישית ישירה על הפגיעה בילדים בכיתות ממוגנות כלוב פארדי שגורם להחזרים והגברה של הקרינה RF סאב מיקרו בעוטף עזה, ברשות אשכול ובכלל. אנו פונים אליכם בעניין הקרינה האלחוטית בבית הספר נופי הבשור. פנינו כבר למנהלת בית הספר, למפקחת שרית דור שלא עשתה חובתה ולא פעלה באמת בעניין, למפקח יהושע צדוק, וללשכה המשפטית במשרד החינוך.

בית הספר נופי הבשור ממוגן מה שהופך אותו לבעייתי במיוחד בנושא הקרינה האלחוטית כי המיגון יוצר כלוב פארדי שכולא את הקרינה בתוכו. כמו כן לפי תשובתה של זמירה המנהלת, בית הספר מחווט וכל הפעילות הלימודית יכולה להיעשות בלי שימוש ברשת האלחוטית כלל! בפועל המצב הפוך לגמרי והרשת האלחוטית עובדת 24/7 בכל רחבי בית הספר בחוץ ובפנים ללא שימוש לימודי!

מה ההצדקה שבכיתה ממוגנת כמו מעלית פועלות 5 רשתות WIFI שלא לצורך לימודי פלוס הניידים של התלמידים והקרינה האלחוטית שנפלטת מהם?

מצ”ב תמונות וצילומי מסך שמראים את הראוטרים והרשתות בבית הספר נופי הבשור שעובדים כל הזמן-

בדיקות הקרינה שמבוצעות על ידי משרד החינוך לכאורה עומדות בתקנים, אך אין משמעות לבדיקות האלה כי הן מבוצעות במכשירים איטיים שלא מסוגלים למדוד WIFI – ולכן חשוב להפחית לגמרי את הקרינה – בין אם זה נמדד ובין אם לא. תקן החשיפה המותר לא מגן בשום צורה מפני הופעת תופעות של רגישות לקרינה. התקן מגן אך ורק מפני התחממות – וכאשר מדובר בחשיפה בתוך חדר ממוגן (בדיוק כמו חשיפה בתוך מעלית כל היום) – התשדורת של גלי הקרינה ממגוון המקורות נעה סביב החדר ולא דועכת, כי הקרינה לא חודרת את הקירות ולכן היא גבוהה ביותר!
 
בתוך הכיתות לטלפונים הסלולריים אין קליטה – קשה להם לשדר מחוץ למבנה הממוגן (כמו בתוך מעלית). הפיתרון הוא לא “לאפשר להם לגלוש דרך WIFI במקום דרך רשת סלולרית” – אלא להפחית את השימוש בטלפונים הסלולריים בתוך חדרים ממוגנים באופן כללי ומוחלט. כי ידוע שהניידים יקרינו את הסובבים אותם פי 10,000 יותר. עכשיו תכפיל את זה בשלושים תלמידים ומורה, תשים את זה בתוך כיתה ממוגנת שהקירות שלה מלאים במתכת, RF מוחזר ממתכת ונוצרות גם התאבכויות בונות בגלל האותות הוקטורים זה כמו רולטה רוסית. לך תדע באיזה תלמיד/ה זה פוגע עכשיו. כשאין פרוטוקול לבדיקת קרינה אלחוטית בכיתות, לכן סטיליאן לא מוכן להתחייב למשרד החינוך לבדוק. אין שום הצדקה לחשיפה מיותרת זו לאף אחד מהילדים – חשוב לציין שחשיפה מצטברת לקרינה גורמת להיווצרות רגישות לקרינה, ולכן ילדים נוספים עלולים לפתח רגישות לקרינה. כיום ידוע שהשכיחות של רגישות לקרינה היא בין 3 ל- 11% מהאוכלוסיה ולכן צפוי שילדים רבים נוספים יפתחו תופעות בריאותיות אם ישהו כל היום בחדר ממוגן מוצף קרינה.
 
התקן לא מגן בריאותית והמודד מתייחס רק אליו. אי אפשר למדוד WIFI וקטורית, היכן בכיתה תהיה הפגיעה אם מודדים במקום אחד תהיה בעיה במקום אחר, ראש מכון רעש וקרינה סטיליאן גילברג אמר שלא מוכן למדוד!
מכון רעש וקרינה הודיע למשרד החינוך שהוא לא בודק קרינת Wi-Fi שהיא כשלעצמה מחוללת מחלות במיוחד בכיתות הממוגנות (כלוב פארדיי) ועובדת 24/7 . ביחד עם ההוטספוטים (וגם בלעדיהם) הקרינה האלחוטית גורמת לנזק מידי, מצטבר, לא לינארי, בלתי צפוי איפה ומתי, במיוחד עקב האופי של המודולציות והפולסים לפני שהריקמה מתחממת כולל תדרי שומאן והחזרים (EMF שידוע שבתוך תחום התקן נגרמות מחלות קשות) וזה לא נמדד ולא ימדד אלא אם יהיה ספקטרום אנלייזר מיוחד בזמן שימוש מלא של כל התלמידים עם כל ההוטספוטים וכל הראוטרים עם הויפי שעובדים 24/7 וגם אז התקן הוא לכמה דקות והתלמידים יושבים שעות רצוף. הפגיעה מהפולסים היא תוך ננו שניות 10 בחזקת מינוס 9 שניה, זה לא נמדד. זה מה שאומרים חוקרים רבים ידועי שם ונמצא במחקרים רבים בשנים האחרונות ומוכח מדעית. 
 
לבדיקה אמיתית נדרש זמן רב, מודדים רבים עם מספר ערכות ציוד ספקטרום מאוד יקר שאין למודד הרגיל ובכל מקרה, זה צריך להמדד עם כל התלמידים בשימוש בטלפונים שלהם והWIFI דולק, כאשר זה מוודא על ידי גורם בלתי תלוי. מה שכמובן לא קורה. למודד צריך להיות ציוד שנבדק ע”י גורם בינלאומי, שלא נעשה בו מום. ברגע שיש שידור מהטלפונים הסלולריים וקרינת WIFI בכיתה ממוגנת (כלוב פארדי), לאחר זמן הכל יהיה סמוג והפגיעה תהיה מהעוצמות הנמוכות בגלל מודולציית הפולסים. 
 

לא ייתכן שתלמיד מצטיין בכיתה יא’ שאמור לגשת לבגרויות עוד חודשים בודדים נאלץ בגלל אוזלת ידכם להפסיד לימודים כאשר כל יום לימודים הוא קריטי להצלחה בבגרויות בשנה הנוכחית כפי שידוע לכם היטב, אתם הורסים לו את הקריירה שהוא רוצה ללמוד עבורה. הודענו למנהלת, היינו גם בפגישה בבית הספר ועד עכשיו הם לא עוזרים לו ולא עושים כלום. זאת בושה וחרפה למדינת ישראל. אתם מפרים את החוקים והחוזרים שלכם במשרד החינוך.

הפגיעה היא במודולציית הפולסים גם בעוצמות נמוכות כך שאתם מחויבים לאסור על משרד החינוך להתקין רשתות אלחוטיות בכיתות בכלל ובמיוחד בכיתות ממוגנות (כלוב פארדי). יש כיום אלפי מחקרים בלתי תלויים בתעשייה שמוכיחים בפירוש שקרינה אלחוטית פוגעת בגוף האנושי וילדים הם העתיד שלנו והם גם פגיעים הרבה יותר ממבוגרים. באתר של משרד הבריאות בעמוד לגבי קרינה סלולרית כתוב

https://www.health.gov.il/Subjects/radiation/cell_phone/Pages/default.aspx



“מומלץ להקפיד במיוחד על כללי הזהירות באוכלוסיית הילדים שהינם באופן כללי, רגישים יותר לפיתוח סרטן בעקבות חשיפה לגורמים מסרטנים…. ” איך אתם מאפשרים שיקרינו את אותה אוכלוסיה בכפייה? הם מחוייבים לפי חוק חינוך חובה להיות בבית הספר שעות על גבי שעות במשך שנים וברגע שאתם מאשרים קרינה אלחוטית בכל שטח בית הספר אתם מאשרים להקרין אותם, זה בניגוד לקוד נירנברג.

 שים לב שיסובבו אותך בכל דרך, אנשי התעשיה והיועצים רק כדי להשאיר קרינה על הילדים.  האם במרחב הכיתתי נדרשת דמגוגיה או פדגוגיה? הלוח החכם מחווט, כיתות המחשבים מחווטות, כל צורך פדגוגי מחווט, אז למה צריך את הניידים ולמה להשאיר ילדים שידי הוריהם בלתי משגת, להרגיש שהם דרג ב’ כי אין להם את הנייד הכי עדכני. ודרך אגב, ראית את התחקיר על הניידים שהחברות לא עומדות בתקנים ובהכרזות של עצמם ומקרינות את המשתמשים, למה לתת לזה יד?

אנו מודיעים לכם כי בהתנהלות שלכם אינכם מונעים את הפגיעה אלא מאפשרים אותה. הקרנתם את בננו שלומד בהנדסת תוכנה שעות רבות מעל שנתיים.

לא הייתה לו כל בעיה רפואית בנושא זה לפני שפגעתם בו.

אנו לא פוסלים תביעה משפטית כנגד האחראים על הפגיעה בבננו בזמן ובמקום שיתאפשר.

אתם פגעתם וממשיכים לפגוע בבננו כשאנו לא ידענו מה מצב הקרינה בבית הספר. זאת אחריות משרד החינוך  ושל משרד הבריאות וגם של כל אחת ואחד מכם בעלי התפקידים באופן אישי!

בפגיעה במודולציית פולסים פוגעת גם בעוצמות נמוכות הוכח במחקר ה-NTP אך בשל הדלתות המסתובבות עם התעשיה של ה-FCC לא נעשתה הערכת סיכונים המחקר ידוע לכל ולכן אי הידיעה לא פותרת אתכם. יש קשר ישיר לסרטן נדיר גליומה במוח ולשוואנומה בעצב הלב כמו גם פריצת מחסום דם-מוח כך שפותח דרך באופן עקיף לגורמי זיהום רבים להגיע למוח, פריצת מחסום דיאלקטרי בממברנה של התאים ה-VGCC והרצפטורים מעבירים בתעלות לדוגמא הוכח שיוני סידן עוברים ויוצרים סטרס כולל שברים בד.נ.א ומגוון פגיעות נוספות כולל במטבוליזם, נוירולוגיות, במוח כולל מחלות לב, בעיניים, בפוריות מחלות אוטו-אימיוניות ועוד. יש אלפי מחקרים בלתי תלויים שמוכיחים שאתם פוגעים בילדי ישראל ובילדנו. איך רוצים שהילדים ילמדו כשפוגעים להם במוח?

 לא כיבית את הWIFI ואת כל האלחוטיים, לא עשית כלום.  אנו פונים אליך אבל יש קבוצת הורים מאחורינו שגם הם מודאגים לגורל ילדיהם ומטפלים בעניין כקבוצה.

בכל אופן “אפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן, ועל כל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן”. (- אברהם לינקולן) בישראל המודעות הולכת וגוברת שמקרינים את הילדים בכיתות. כשבאים ומודיעים שלא מקרינים את ילדי היסודי, זה לא נכון, כי מכבים רק הניידים. אבל נשאר לכבות את ה-WIFI, גם עבור ילדי התיכון. כי מטגנים אותם ועד שגולגולת של חייל אמריקאי עולה במעלה, אז בינתיים ילדי היסודי וגם התיכון, נפגעים ביולוגית בצורה קשה וזה מוכח.

מצ”ב

ד”ר סטיליאן גילברג מודה שאין אפשרות למדוד ויפי ושמשרד החינוך יודע
https://www.youtube.com/watch?v=ZEr-FtCi760 

 סרטונים נוספים בעניין הWIFI בבית הספר והשפעותיו המזיקות- 

https://www.youtube.com/watch?v=5hf-V6_ltqA

 
 
 
 
 
 

רוצים להרים את רמת האנרגיה שלכם? להפחית מכאובים, כאבי ראש, בעיות עיניים ועוד?
הירשמו כאן לשיחת מבדק ואבחון ונחזור אליכם לקביעת פגישה (במחיר מבצע)

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק