התעוררות תודעה אמיתית ?

התעוררות תודעה אמיתית ?

במילה אחת – כן…
(בקריאת הפוסט  יש לשמוע שיר זה בטאב נפרד)

מייד אנסה להבהיר כיצד הכל מתחבר לו יחדיו, וכיצד לראות עיניי, עלינו לראות את המצב הנוכחי בישראל.
איני כלכלן, או פוליטיקאי, גם לא איש מדע או חינוך, אדם פשוט אפשר לומר, שלמד קצת ואיכפת לו.

מה שמניע אותי הם אמת ואחדות..והיופי בכך שאין אלימות במחאה הכי גדולה בישראל.
יש להבין כי הכל הוא גם פוליטי. גם מחיר הקוטג’ מושפע מהחלטות פוליטיות. בנוסף – השיג ושיח שיש כעת ברחוב הם חיוניים להבנתנו את הנעשה כאן, וגם הם פוליטיים. אנחנו הופכים להיות מעורבים פוליטית בין אם נרצה בכך בין אם לא. פוליטי זה עוד דרך להסתכל על המציאות.
המחאה הערה בישראל זועקת לצדק חברתי, מדינת רווחה, נטילת השליטה מבעלי ההון במידה מסויימת, והחזרתה לאזרחי המדינה. ריכוזיות המשק.

ההפרטה קוראת להפריט נכסי מדינה על מנת ליצור שוק חופשי, תחרות,  והגינות לצרכן. ההיפך מריכוזיות המשק. יש לציין שלא זו ולא זו מושלמת, ובכל זאת –
קיימים אינטרסים בינלאומיים המעוניינים במזרח תיכון חדש כחלק מסדר עולמי חדש ובתוך כך, ישראל חדשה. אינטרסים אלו הם כלכליים ולמטרות הגדלת השליטה, אך יכולים להיות מוצגים כחברתיים וכפוליטיים. עדיין חשוב לדעת כי הם קיימים כבר כמה שנים ומעורים בתכנונם של מהפיכות חברתיות בעולם (כמו אלו במזרח התיכון) כי כך הדרישה לשינוי מגיעה מהעם עצמו ולא מהכוח הקיים במדינה שכמובן אוהב לשמר את מעמדו.
בישראל, אינטרסים אלו פועלים גם דרך קרן פורד וג’ורג’ סורוס, המזרימים כסף לקרן לישראל חדשה (מזרח תיכון חדש, סדר עולמי חדש) וזאת בתורה, מזרימה מימון לארגונים לשינוי חברתי כמו שתי”ל, סלון מזל ועוד, כמו גם למפלגות שמאל שונות. הרעיון הוא ליצור תסיסה חברתית ולהניע את המעמד הבינוני – נמוך, לדרוש צדק חברתי, מדינת רווחה וסיסמאות נוספות שכידוע מזוהות בעיקר עם השמאל.
אני חייב לאמר כאן שגם אני כאדם וכאזרח, מרגיש כי דרישות אלו מוצדקות, כמו גם אלפים ובטח מיליונים המרגישים כמוני. כי גם זו האמת, אך לא כולה..אסור לנו ללכת שולל

מה אם, מהפיכות חברתיות כמו זו בספרד, במצריים, בתוניסיה ומדינות רבות אחרות גם הן ממומנות ומונעות ע”י קרן פורד, ג’ורג’ סורוס וחבריהם ? ומה אם, בדיוק ארגונים כאלה, עם בעלי הון עולמיים החברים בהם, מתכננים כבר שנים רבות להעיר את העדרים המקומיים בכל מדינה, על מנת ליצור עדר אנושי עולמי, שקל לתמרן אותו, קל לשלוט בו, וכל זאת תחת ממשלה עולמית אחת ?
הנה כיצד פוליטיקה עולמית (שלא בהכרח תשודר בתשקורת הנשלטת ע”י בעלי הון), עשויה להיות קשורה קשר ישיר למחאה היומית (והמוצדקת מה לעשות) שאנו חווים בישראל.

חשוב לדעת שברוב המקרים, מארגני המחאה אינם יודעים בהכרח כי משתמשים בהם למען אינטרסים כלכליים מקומיים ועולמיים, אלא כי הם עושים זאת מתחושת שליחות חברתית צודקת. באותו הזמן כבר ידוע כי אחד מהתורמים של המחאה הוא דניאל אברהם שהקים את המרכז לשלום במזרח התיכון ותרם כספים לפרס וברק, וגם של אולמרט.
מה בין זה להפרטה וריכוזיות ? ובכן,בתהליך של הפרטה כשהריכוזיות במשק קטנה, במיוחד בזמנים של שינוי, קל מאוד לטפטף אינטרסים זרים אל תוך השינוי המתרחש. כשיש הפרטה, הרי שהריכוזיות מפורזת (אמנם בין בעלי הון מקומיים ולא עולמיים), אך כמעט רק לבעלי ההון יש מספיק הון בשביל לקנות אחוזים בחברות ממשלתיות, כך שמבעלות הממשלה עוברות החברות הממשלתיות לבעלות של כמה ידיים פרטיות. בנוסף, במקרים רבים, בעלות על חברות מקומיות נמצאות ולו בחלקן בידי חברות עולמיות, קרטלים ותאגידים.

אז בעצם, מתהליך של ריכוזיות במשק, עברה מדינת ישראל תהליך של הפרטות, ומה שנראה כביזור של סמכויות וחברות, יכול במהרה להפוך לריכוז סמכויות נוסף, רק שהפעם בידיי קרטלים עולמיים שיבחשו בחיי האזרחים בישראל, כמו גם במדינות נוספות, בצורה חדשה ומפחידה כפי שעדיין לא ראינו. זהו תהליך בהתהוותו ולכן קשה לזהותו.
הדרישה של העם להחזרת האחריות לרווחת האזרחים לממשלה, יכולה להיות חרב פיפיות שכן עתה מעורבים במשחק אינטרסים כלכליים עולמיים המוצאים את ביטויים דרך ארגונים לשינוי חברתי,ביטוי העושה דרכו בימים אלו עד לכנסת ולממשלה.
בישראל קיימים מספר סוסים טרויאנים בפוליטיקה ובכלכלה, ומספיק לחפש מי תומך ב’מזרח תיכון חדש’ על מנת לסמן סוסים טרויאנים אלו.
הם פועלים נמרצות למזרח תיכון חדש, בין אם הובטחו להם תפקידים חדשים בממשלה העולמית, בין אם תמורת כסף או מסחיטה ואולי מבורות, או אפילו רצון טוב. יש להבין כי גם אם סוסים טרויאנים אלו הם יהודים וישראלים, ייתכן והם מונעים ע”י פחד, או בצע, או תאוות אחרות. הם כאן אולי לרווח אישי, ולא בהכרח לטובת ישראל. תקופת התמימות תמה. לכן כשאנו מצדדים בארגון או אדם, עלינו להקשיב מבעד למילים ולא רק לסיסמאות הנהדרות היוצאות מפיו, לדעת מה מניעיו ועם מי הוא משתף פעולה.(רמז – פרס)

התעוררות ההמונים המתרחשת בישראל בשבועות האחרונים היא יחידה במינה. העם אכן מתעורר אולי לראשונה בהסטוריה. יש שיח ציבורי ברחוב, מדברים על המציאות ולאו דווקא על תוכניות הטלביזיה, אלא על החיים שלנו ואיך לשפר אותם.
התנהגות ההמון היא משהו נצפה וידוע עפ”י מחקרים רבים של עשרות השנים האחרונות. אנחנו פועלים במתכונת ידועה מראש ונצפית ברובה, למעט אחוז בודד של הרוח הבלתי נצפית, זאת שמתעלמים ממנה בסטטיסטיקה.

אם כך, אם אכן ישנם כאן אינטרסים בינלאומיים המכוונים את התעוררות ההמון, מה עלינו לעשות ? האם זהו מלכוד 22 ? או שמא יש דרך עבור עם ישראל ללכת בין טיפות הגשם מבלי להירטב ?
ההתעוררות הינה מבורכת. גם אם היא מעוררת חלקית, ואפילו רק בעניין כספי ולא תודעתי, הרי שדבר קשור בשני ומאחד, קל להגיע לשני.
על מנת באמת להתעורר יש להבין כי אנו אוכלוסייה משועבדת עם אזיקים שקופים שרוצה לשברם אך אינה רואה אותם.
ראשית יש לראות את האזיקים : הם נמצאים בכל מקום – בתרבות הצריכה, במאוויים שלנו, במה שאנו רואים, שומעים קוראים, כל דבר כמעט בעולם הצרכני מיועד על מנת שנצרוך עוד ועוד. האזיקים השקופים הם גם בתשקורת, בחינוך, בתעשיית המוסיקה, במזון, במים, בתרופות(סמים), בחיסונים ואפילו בדיונים פוליטיים.
יש לשים לזה סוף. וזה תלוי רק בנו. בעם ישראל.

שנית, יש להבין כי כמעט כל כוחות השוק מונעים ע”י הגדלת רווחים כך שהכוח הוא בידינו, יש לבחור היטב לאן הולך כל שקל, ובכך לשים רסן לגדילת השוק הבלתי הגיונית הזו ולהעלאת יוקר המחייה.
שלישית, בלעדינו אין מדינה, אין מנגנון ציבורי ואין שוק, אנחנו כל זה ויותר מזה. מאוחדים, עם קולות מגוונים
עלינו להשתמש ביכולת האבחנה היטב על מנת לדעת למי לתת את קולנו בבחירות, או את תמיכתנו בזמן, אנרגיה, וממון.
רביעית, עם ישראל מתעורר, אריה יהודה קם מרבצו וזהו לא דבר שכיח, כי אם נדיר ביותר. ייתכן כי מכאן תבוא התשובה, תבוא הגאולה – התודעתית, רוחנית, וגם כלכלית.
ללא הסכם שלום מהיר במזרח התיכון – ממשלה עולמית לא תוכל לקום. ללא היהודים, ללא עם ישראל, סדר עולמי חדש נידון לכשלון, וכאן טמון כוחנו. (ואנו תומכים בשלום – אבל לא כזה שמקדם ממשלה עולמית)
ירושלים צריכה להישאר בריבונות ישראל, ומדינת ישראל חייבת להישאר יהודית על מנת לא לאבד את הזיקה והסיבה להיותנו כאן. הורינו הגיעו לכאן כי הם יהודים ולא משום סיבה אחרת.
ממשלה עולמית במוקדם או במאוחר תרצה למחות ולמחוק את הזיקה של העם היהודי לארצו, ואת התגשמות הנבואה שהעם הזה יחזור לארצו, כי הנבואה הזו התגשמה. עלינו לדבוק בכך, ולא לתת לאינטרסים זרים ועויינים לעשות כאן כבתוך שלהם, כמו גם סוסים טרויאנים התומכים באינטרסים זרים אלו. שוב, מכאן כוחנו.
חוקה אינה דבר רע, גם הפרדת הדת מהמנגנון הנקרא מדינה אינה דבר רע – כל עוד ישראל נשארת יהודית במהותה.

אנו עומדים בפני זמנים מאתגרים וחלקנו יודע שכך הם הדברים ומחכים לזה כבר זמן מה. הזמן הזה הגיע.
יש לבחור באהבה. יש לבחור בצדק חברתי ישראלי, לא מותנה מבחוץ. שאינו ממומן מבחוץ. צדק ושלום מבפנים, מהלב, ומתוך העם, כאן כוחנו.
עם ישראל היקר – אנו גאים להיות חלק מכם במציאות היחסית הקיימת כאן. אנא, אל תאכזבו את שלל הציפיות שכל פרט תולה בשלם, הגדול מסך חלקיו.

באהבה רבה
מאהלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק