טריפל היליקס ב ד.נ.א וסדר עולמי חדש

כבר מזמן הבנו שאנו לא כאן בשביל לשכנע, אלא בשביל לכתוב כאן את מה שאנו רואים שקורה בעולם. הפעם קצת על ד.נ.א בעל 3 סלילים וכיצד זה קשור לסדר העולמי החדש.
ובכן, תנועת הניו אייג’ מקדמת את האלוהים הקטן בפנים. לא את האובייקטיבי, כי אם את הסובייקטיבי. מאידך – מתרחשת התעוררות גדולה ואולי שדרוג של המין האנושי ? כשבודקים לעומק בתחום האאוגניקה ובמונחים כמו טראנס הומניזם, ניתן לראות שאכן מדובר שם על האדם החדש, העליון, המשודרג, או איך שתקראו לו. כולנו אמורים להיות כאלה (חוץ מאלו שלא ואז נפטרים מהם באמצעות חיסונים, ריסוסים וכדומה), ואנחנו אמורים להיות סובייקטיבים משודרגים, אך מתוכנתים. כך אנחנו הופכים לקולקטיב מצויין בידי מהנדסי התודעה הקולקטיבית.
אותם מהנדסים, שכבר סוללים את הדרך וזוממים להם תוכניות שליטה גלובלית, מטפטפים לנו סמלים פה ושם, כדי שנתרגל, כדי שנקבל – שאנחנו בעולם חדש, ושיש לנו אולי 3 סלילי דנא, רוצים שנהיה אזרחי העולם החדש וכדאי לנו להישמע לסדר העולמי החדש. הנה סרטון קצר וכשלא נבהלים מהפן הנוצרי של המרצה, אפשר לראות שאיש השמירה הזה מתאר את הלוגואים החדשים של חברות וארגונים ממשלתיים מעוצבים בשלישיות, בתלתיות, בטריפליות היליקסית.

תזכרו שאמרנו שלא באנו לשכנע, רק להראות את מה שקורה בלי ששמים לב, בפרטים הקטנים, בסמלים, שפונים ישירות לתת מודע שלנו (שמדבר בסמלים) במילים בעלות משמעויות כפולות, בלחיצות ידיים וסימנים מוסכמים, בשפה נסתרת שלמה שאנו לא ממש רואים במודע, עד שאנו מתחילים לראות ואז אי אפשר להפסיק 🙂
כאן הפוסט נגמר, קצר, ופותח חלון קטן כדי שתמשיכו לחקור :

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק