חגיגת יומולדת קריסטלית בכנרת 5:28

אנחנו בשעה טובה חוגגים 4 שנות פעילות ועשייה משותפת!

אתם מוזמנים ומוזמנות לאירוע ייחודי במים!

התאריך המתבקש, הוא ה- 5.28.2013 … ואכן בשעה…  5:28 אחה”צ בדיוק!  נתכוונן יחד עם מוקדים רבים בכל העולם ונהדהד את מי הכינרת בתדר 528 הרץ. ונחגוג יום הולדת למי? לאתר  a14222-tmp.s215.upress.link   ולתחילת השימוש בעולם בתדרי קערות קריסטל בהידרותרפיה בכלל ובסולם הסולפז’י בפרט..

    crystal dolphinsCrystal Hydrosonics 528hz

העולם שלנו כולו מעוצב בכל רגע מתדרים, זה אתם כבר יודעים. תדרים הם מספרים, נוסחאות וגיאומטריות ברמות שונות של מימדים. למה 528? חוץ מזה שיש על זה כבר פוסט ישן באתר, ואולי אי אפשר להוכיח כל דבר עד סיפוק ההמיספירה השמאלית של המוח במדע אמפירי, זה תדר שאפשר להרגיש שהוא טוב ונעים ומחולל ניסים,  ושניתן ליחס לו מספר, שלפיו אפשר לכוון כלי נגינה ולנגן צלילים, 528  זה תדר שאנשים רבים שחוקרים בתחום תבונת המים, והקימטיקה, מייחסים אותו למשפחת הצלילים ה”מרפאים”, מדווחים על פתיחת הלב להכיל עוד יותר ועוד יותר אהבה וחמלה.

בכל פעם שנפגשנו, כיוונו את הקערות לסולם המוסיקלי העתיק באמצעות מים מקומיים, איפה לא היינו, מה לא ניסינו.. באמת הרפתקאות ייחודיות ומהדהדות.. פעם בא סוס, פעם באו דולפינים, פעם איש כועס שמע ונרגע, פעם החלימה למישהו פציעה, פעם אחת אישה בכתה עד שצחקה, בכל פעם, התחוללו סביבנו ניסים קטנים ולא מוסברים. הסיפורים והחוויות שחלקנו מההתנסויות עם התדר והמים והאנשים, השאירו אותנו לא פעם נפעמים ומגרדים את ראשנו בניסיון להבין איך למען השם זה קרה ובעצם להגיע למסקנה: כנראה שזה התדר שלנו. דיס איז איט. לא לוקחים שום בעלות, (למרות שאחרים ניסו) כולה צליל. צליל אחד מדויק שיש עוד הרבה מה לחקור ולעבוד איתו ולשתף אחרים בהתגלות.

אגב, אם מעניין אתכם לחקור,  זה ממש לא 528 ולא עלינו כמובן אבל בעולם יש גם שימוש אחר בתדרים, כנשק, כמו בכתבה הקצרה הזו של אר.טי.:

ֿ

מעניין הא? חסכנו מכם לשמוע את הצליל המחריד שהמכונה האיומה הזו מוציאה. הרסני ביותר. כאמור זה לא שימוש טוב בתדרים..

אבל, לעומת זאת  יש שימוש בתדרים אחרים מדוייקים, למטרות ריפוי, שיוצרים יופי והרמוניה שכבר לא ניתן להסביר, ותדר בודד מאחד ומסנכרן אנשים לתנועה וריפוי ברמות חדשות.

אתם מכירים את התחושה במעגלי שירה, נכון? איך מוסיקה יכולה להרים מעגל לאיזו תודעת-אל-על ואהבה וחסד ונתינה.

את מה שקרה לנו באילת עם 80 משתתפים בבירכה אחת יצא לכם לראות?  זה, זה בשבילי מה ש  528  הרץ יכול לעשות בשילוב מים ואנשים פתוחים. מטורף! שווה צפיה וצריך לחכות דקה לטעינה… :

זה היה אחד מתוך סשנים רבים מיוחדים שפשוט שינו לנו ולאחרים את החיים. חוויה כזו שנותנת לך להבין שהדיסטנט בין מרצה לסטודנט, בין מנחה למשתתף, חייב להשתחרר ולהשתנות. עלינו לשתף פעולה, להיות צנועים אבל גם מובילי דרך, ליצור יחד את המציאות שאנחנו חולמים, לאפשר אחד לשני  להיות השי שלנו לעולם, ולשחרר שיפוטיות ותלות אחד בשני. פשוט לקום ולעשות, אבל בו זמנית לתת לדברים לקרות.  ולהשתמש בתדרים שמניסיון אנחנו מבינים שהם טובים ומרפאים.
אם כן, חברים וחברות,  בתאריך 5.28.2013 בשעה 17:28 בדיוק בחוף אמנון בכינרת, אנחנו חוגגים יומולדת 4 לאהבה528 אתר הבית המשתדרג.
מה בתכנית:
מי שרוצה להגיע כבר מ –  15:00 (ככה ברגוע) אנחנו נהיה שם, אפשר להביא איזו מחצלת, מאכלים ונישנושים, אנחנו נעשה סשן קערות בכינרת לקראת השקיעה אם המים יהיו רגועים, למי שמכיר ולמי שלא, בכיף בלי שום תשלום. אנחנו רוצים לברך אתכם ולתת מתנה למי שרוצה על שיתופי פעולה ועזרה שהיתה לאורך הדרך.
אנחנו נדאג למי שתייה, מי מעיין תבוניים וטהורים בלי פלואוריד…
שי ייתן לנו עידכונים אחרונים על תבונת המים בעולם
ואני אשמח לחלוק את הסיפור של איך הכל התחיל, הרגע הראשון בעולם, כנראה, שבו קערת קריסטל פגשה אגם מים שקט ואדם סקרן ניסה להציף אותה ולנגן בה בהיותו בתוך המים! וכל הדברים המופלאים שקרו מאז. (מי יודע, אולי גם הייתי יכול להתחשמל במקום זה..) אספר כיצד בעיני יכול להתקדם היישום של הפלא הזה בעולם ההידרותרפיה.
נשב קצת אל תוך הערב, מכוונים ומסונכרנים על 528 עם עוד אלפי אנשים מתודרים באותו רגע, (לא עד ממש מאוחר, כי בכל זאת, עובדים מחר) מוזמנים להביא כלי נגינה מרפאים ומיוחדים, ונשוחח על עניינים מעניינים בלי מעצורים…
אז בקיצור,
17:28 נעשה מעגל התכווננות לתדר ונברך על המים המופלאים שלעיתים אנחנו לא מספיק מעריכים, (כינרת כינרת אוי הכינרת שלנו!)
מי שרצה לחוות את אפקט הקערות מעל הגוף במים, לבוא קצת לפני
וכל מי שאוהב אותנו מוזמן להגיע ולהעביר שקיעה אביבית עם נוף צלילים ויומולדת קריסטלית ביותר.
images
ואם אתם לא באים, לפחות תראו את הבריכה הזו ותאחלו לנו שנגיע יום אחד להפעיל איזה מרכז לטיפולי מים ותדרים שנראה ככה.
230329_520867694599755_1491310800_n

אוהבים את מה שאנחנו עושים? בבקשה שתפו את החברים. תודה ויום הולדת שמח!

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק