מדע הDNA וההפתעה שגילו חוקרים רוסים

מדענים רוסים תיכנתו מחדש DNA של אדם, באמצעות מילים ותדרים.
מדעני DNA מצאו את הגורם לתופעות שנחשבו עד היום כמיסתוריות כגון:
הארה אינטואיטיבית, ריפוי ללא מגע, אאורות ואורות “אלטבעיים” ועוד…
הקרדיט מגיע למדענים רוסיים אשר חקרו תחום בחקר הDNA שמדענים מערביים הזניחו לכאורה,
מדענים מערביים הגבילו את מחקרייהם ל10% DNA אשר אחראי על בניית חלבונים, זה אומר שהם הזניחו 90% מהDNA ואפילו קראו לו ג’נק DNA (DNA מיותר).
בניגוד למחקר המערבי, קבוצה חדשנית רוסית בהובלת הביופיזיסיסט וביולוג מולקולרי פיטר גרייב, סירבו לקבל שכמות כה גדולה מהDNA נטולת כל ערך מדעי.
בכדי לגשש בטריטוריה לא ידוע זאת הם שילבו בין מומחי שפות וגנטיקאים במחקר לא קונבנציונלי, בכדי לבדוק את השפעת ויברציות ושפה על DNA האדם.
הממצאים שהוסקו ממחקר זה ,היו לגמרי לא צפויים- הDNA שלנו שומר מידע כמו הזיכרון של מערכת ממוחשבת. לא רק זה, אלה שגם המטען הגנטי מקודד בכלים של דיקדוק וסינטקס שפה בצורה המשקפת בקרוב רב את השפה האנושית המדוברת!
בנוסף הם מצאו כי אפילו מבנה זוגות הבסיסים בDNA עוקבים אחר דיקדוק רגיל בעל חוקיות, מסתבר עם כן, שכל שפות האדם הם למעשה הפשטה מילולית של הDNA שלנו.
שינוי הDNA בעזרת מילים מדוברות ומשפטים
התגלית הכי מרשימה שהתגלתה על ידי הקבוצה ,היא שDNA אנושי חי יכול להשתנות ולהערך מחדש על ידי מילים מדוברות ומשפטים.
המפתח לשינוי הDNA בעזרת מילים ומשפטים,הוא השימוש בתדר אור דרך כיוונון תדר גלי רדיו ואור, הרוסים הצליחו למעשה להשפיע ברמת המטבוליזם התאי ואפילו לרפא מוטציות גנטיות.
הקבוצה השיגה תוצאה מרשימה בשימוש בויברציות ושפה. לדוגמא, הם הצליחו להעביר דפוסי מידע ממערך DNA אחד למערך DNA אחר,ולבסוף הם הצליחו אפילו לתכנת גנום שלתא לגנום אחר – הם הפכו עוברי צפרדע לעוברי סלמנדרה בלי להרים אפילו סכין ניתוחים או ביצוע חתך פולשני כלשהוא.
העבודה של הרוסים היא הוכחה להשפעה הכה חזקה על בני אדם, שיש לכלים כגון היפנוזה וכ”ו…
הDNA שלנו מתוכנת במהותו, להגיב לשפה.
מורים רוחניים ואיזוטרים ידעו זאת במשך דורות. כל האישורים ו”כח המחשבה” נובעים חלקים מעיקרון בסיס זה.
החוקרים הרוסים עזרו להסביר למה המורים האיזוטרים לא מצליחים בצורה שווה לכל מי שמבקש את עזרתם. מכיוון ש”תקשורת” נקייה עם הDNA מצריך תדר מסויים, אינדיבידואלים עם מערכת ניתוח פנימית יותר מתקדמת יוכלו ביתר קלות ליצור ערוץ תודעה של תקשורת עם הDNA.
אינדיבידואלים עם תודעה ומודעות יותר מפותחים יצטרכו פחות עזרים חיצוניים (הוספת תדר גלי רדיו ואור). מומחים בתחום מאמינים שבעזרת התודעה, אנשים יכולים להשיג תוצאות בעזרת המילים והמחשבות שלהם עצמם בלבד.
DNA ואינטואיציה: איך “היפרתיקשורת” עובדת, ולמה האנושות יכולה כיום לחזור להשתמש בה.
בנוסף, המדענים הרוסים גילו כי יש בDNA בסיס לתופעת האינטואיציה – “היפרתקשורת” הוא מונח המבטא מצב בו אדם לפתע מקבל גישה לאינפורמציה מחוץ לידע האישי שלושלה. בזמנינו, תופעה את נהייתה יותר ויותר נדירה. זאת כנראה בגלל ששלושת הגורמים הראשונים המונעים היפרתקשורת (מתח, חרדה, ומוח היפר אקטיבי) ,נהיו כה שכיחים.
לכמה יצורים ,כמו נמלים לדוגמה, היפרתקשורת היא כלי יום יומי קיומי. הידעתם שכאשר פיזית מעלימים את המלכה מהקן, שאר הנמלים ממשיכות לבנות את הקן על פי התוכנית? אך אם היא נהרגה הנמלים מאבדות אוריינטציה וכל העבודה פוסקת בצורה מיידית. כנראה, כל עוד שהמלכה חיה, היא יכולה להכנס לתודעת הקבוצה של הנמלים במושבה שלה דרך היפר תקשורת.
עכשיו כאשר הרוסים מתחילים לפתור את הסבך הבסיסי הביולוגי של היפרתקשורת, אנשים יוכלו להחזיר לעצמם שימוש מלא של כישרון זה. המדענים מצאו למעשה שהDNA שלנו מסוגל לייצר “חורי תולעת מגנטים” (ההקבלה המיזערית של גשר איינשטיין רוזן), הקורה ליד כוכבים בקץ חייהם.
גשרי איינשטיין רוזן מחברים אזורים שונים בייקום, ומאפשרים לשדר מידע מחוץ לזמן חלל. אם הינו יכולים להפעיל חיבורים אלו ולשלוט עליהם במחשבותינו, הינו יכולים להשתמש בDNA שלנו כדי לשדר ולקבל מידע מרשת המידע של הייקום. אנו נוכל גןם לחבר שותפים אחרים לרשת.
הממצאים של המדע והמחקר הרוסי בנושא הDNA כל כך פורץ דרך כך שהוא באמת נשמע פנטסטי. אך, כבר הצלחנו לבודד דוגמאות של אינדיבידואלים שהצליחו לשלוט בטעניקות הדרושות, לפחות עד רמה מסויימת. אלו השולטים בריפוי וטלפטיה מרחוק הם אלו שיש לקחת בחשבון.
על פי רבים המתעניינים באופן אקטיבי בחקר הDNA הרוסי, ממצאים אלו משקפים שינוי רב מימדים בכדה”א, שמש, והגלקסיה. שינוים אלו משפיעים על הDNA של האדם ומגבירים תודעה ומודעות בדרכים שיתכן שלא נבין במלואן, אלה רק בעתיד הרחוק.

תורגם על ידי :
אורן בלאו

מקור:
http://undergroundhealthreporter.com/dna-science-and-reprograming-your-dna#axzz2Kq8WpYEz

מקורות נוספים :
http://www.cheniere.org/books/aids/ch5.htm
http://www.rexresearch.com/gajarev/gajarev.htm

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק