מה באמת קורה לנו? והאם "528" יכול להציל אותנו מהכחדה?

הלבבות שלנו מתמזגים ברטט אהבה הידרוסוני ב528 הרץ. אפשרי לחלוטין שתדר זה הוא אחד המפתחות לתופעת הסינגלריות האם הדבר יכול לתת הסבר לגידול האקספוננציאלי באירועי הסינכרוניות בחיינו? וחשוב לא פחות, האם רוחניות דינאמיתזו יכולה להציל אותנו בפני הכחדה?

בשיא המשחק, בתיקו 96, כאשר שחקן הכדורסל רואה שנותרו לו 3 שניות על שעון המשחק. השחקן עומד מעט מחוץ לקו ה3, ללא זמן לחשוב או למסור מסירה לחבר קבוצה, הדרך האלגנטית היחידה שנותרה לצאת מזה היא עי ביצוע של תפילה מסונכרנת. הדבר נעשה עי מיזוג הלב והכדור ביחד עם אמונה וראיה פנימית של הזריקה המתבצעת במסלול אליפטי מושלם, הישר לתוך מרכז החישוק. וכך הכדור נכנס בזריזות של שועל ובצליל של חרב מושחזת, ונקלע באחת לקול תרואות הקהל, המשחק נגמר!! אנחנו ניצחנו!!!

מאת : ד”ר לן הורוביץ
למקור – לחצו כאן

>שאלה של איזון

לפני מספר שנים, פיסקאי בשם נאסים הראמיין (Nassim Haramein), פיתח את מודל הטבעתי הכפול של היקום, מבוסס עלפי משוואות השדה שפיתח אינשטיין. נאסים הראמיין הרחיב את הנוסחאות כך שיכללו אפשרויות חישוב של מומנט, מהירות, וספין. נאסים הראמיין קבע כי חור שחור עובר בצורה אנכית דרך מרכז המערך הגלקטי המסתובב, בדרך די דומה לאייקון הסרט התחלה” (inception), שמוצג למטה.

עד ל-21/12/2012, התאריך בו מסתיים לוח השנה של בני המאיה.הראמיין חוזה בעזרת מודלים מתמטיים כי הגלקסיה שלנו תכנס לשלב בו נעבור דרך אזור קו אירועי האופק (event horizon) כפי שמוצג באיור 1.

איור 1.מודל של המבנה הטבעתי הכפול של היקום, עם אירוע קו האופק בחלקו העליון של המבנה.


מתרגום: Double torroid structure of the universe with the “Event Horizon” at the top.

בדומה לנפילה מעבר לקצהו של מפל מים, קוטביות החומר תתהפך בננושניה כאשר נתהפך אנו לתוך המערבולת של החור השחור.

פיסיקאים נוספים מדברים על הימצאות בנקודה של אירוע קו האופק, בדומה לחויית הסינכרון שבתפילה המסונכרנתשהופעלה בעת זריקת הניצחון.

באופן כמעט מיידי, מאותו מרחב מדטטיבי שבתפילה, משתנה המציאות בהגשמה של קליעת ניצחון. השחקן צפה בכל המחזה, והרגיש את זה קורה לפני שזה קרה באמת. מקרים כאלה מתרחשים באופן תדיר, הם מדווחים, כתוצאה מהמצב הגבוה של התודעה שלהם במהלך זריקת הכדור, כאשר הם, הכדור והניצחון הם אחד. רגע בו מושגת רמה עלאנושית של יצירה מטאפיזית.

באופן תיאורטי, יש בלב היקום, מקום בו טבועה דמות מראה של כל כדור שנזרק בסינכרון מדיטטיבי של הלב מהמקום של האהבה היא שם המשחק“, אואהבת רגש הניצחון“, או אפילו, פשוט – “אהבה“. התגלמות מטאפיזית מכוח הכוונה והרגש, היא הנמצאת בלב כל בריאה חדשה. הלב של הבורא של כל שישנו, או הלב של מייקל גורדון בזמן זריקת כדור הקובע, רגע לפני שריקת הסיום.

איכויות התדר 528 הרץ

אם יש משהו שנמצא בלב הגרעין של מצב תודעתי המאפשר את בריאת מציאות, זה חייב להיות תדר “528 הרץ“, הוא הגרעין. הוא הגשר הסינגולרי בחור השחור.

גילויים התומכים בכך:

1) מודל המתמטי של רודין (Rodin) מצא כי תדר 528 הרץ הכרחי למטריצה המוזיקלית/מתמטית המקיימת את יכולת הבריאה ביקום. למודל שלו תמיכה בקרב פיזיקאים מרחבי העולם.

2) על פי מתמטיקה שפיתח שאוול (Showell) ישנה התאמה מלאה בין 528 לבין Pi,, Phi, וחיתוך הזהב, יחס שניתן למצוא בכל עולם הטבע.

3) 528נמצא באמצע, בלב הצבעים של הקשת בענן (ירוקצהבהב).

4) 528 הינו מספר יסודי שחוזר על עצמו בגאומטריה קדושה

5 )528 עומד בבסיס של העולם הבוטני, והכלורופיל.

6) 528 הרץ הוא תו הניסים בסולם המוסיקלי הסולפאזי המקורי.

7) בנומרלוגיה, 528 מסתכם בסיפרה 6, המסמלת את יכולת בריאת המציאות. 5+2+8=15, 1+5=6.

8) סמל ה69, (יינג/יאנג היפני) מסמל את הקוטביות, בו הסיפרה 9 משלימה את הסידרה (1-9), המסמלת את הספירלה העולה ומחזירה שלמות מגןהעדן.

המיזוג של 6 ו-9, מייצרות תבנית של הסיפרה 8, המשתקף בצורה ברורה ממודל הטבעתי הכפול של היקום של הראמיין.

9) בלב הסיפרה 8, ישנו מקום נקודתי אחד בו הוקטורים של כל הכוחות השלילים/חיובים, יניג/יאנג מתמזגים. זהו לב היקום. לי נותר להבין כי זהו נקודת דמיון חזקה המצביע על 528 וסינגולריות.

10) התו בפסנתר, C (5)=Hz528, הוא השקול לA=Hz444. לפי מספר רב של חוקרים, 444 היה המספר של ישוע הנצרתי, ישוע כידוע לכולם הינו הנושא של אהבה.

11) תכפילו 444, וקבלו 888, השם של ישוע הנצרתי לפי מדע הנרומולוגיה היווני.

12)ליאנרדו דהוינצי צייר את העיגול ביצירה המפורסמת שלו עם 9 פינות, כאשר התו השלישי, 528 הרץ, נמצא באיזור הירוקצהבהב של מערכת הצאקרות.

13) גון סטוארט ריד (John Stuart Reid), מהנדס אקוסטי, וממציא שותף להמצאה של הסיימסקופ (מכשיר המאפשר לצליל לקבל תמונה ויזואלית במים). תמונה של 528 הרץ.

המייצר באופן ברור ביותר כוכב בעל 36 פיאות.

14) מדענים מסוכנות החלל האמריקאית NASA, הקליטו צלילים המגיעים מהשמש וכוכב הלכת צדק,הצלילים שהגיעו רזוננטים לחלוטין עם תדר 528 הרץ.

15) תוף grandmother drum, כנראה התוף הגדול בעולם, נכנס לויברציות בצורה הכי חזקה כאשר התדר עומד על 528 הרץ. הוראות לדרך ייצור התוף הגיעו בתיקשור מסבתות בשבט ילידים באלסקה. דווח על אירועי ריפוי רבים שהתרחשו בנוכחותו של התוף. לפי השערות מסויימות ארון הברית, היה תוף שנישא בארון מזהב מלא.

*התוף הגיע גם לישראל, צילום מיוחד במינו מהכנרת עם שי ועמית. צפוייה הפתעה למי שיצפה בסירטון.

16) דניאל קוהלר (Daniel Koehler), יצרן פסנתרים פורץ גבולות, יצר פסנתר בעל גשרים מאבן גרניט, שהעפיל על ביצועים של פסתנרים אחרים, כולל Steinway’s Grand Concert Piano בעל הגשרים מעץ. כאשר כיוון דניאל את גובה התוים לפי 528 הרץ, הפך הפסנתר למכשיר ריפוי רב עוצמה.

17) דריוסף פולאו (Dr. Joseph Puleo), הוכיח כי 528 הינו למעשה התו השלישי של הסולם הסולפאזי המקורי. תו הקשור לניסים של ריפוי.

18) 528 הינו המספר היסודי שממנו מורכב המגן דוד. 528 הוא המבנה היסודי של החיים. המבנה של המולקולה הכימית פחמן-6, מבנה טבעתי אורגני, מבנה מולקולת המים, פתית השלג.

19) מסתמן ש528 הינו הבסיס לגיאומטריה קדושה שפותחת שערים למפתח של בית דוד“, שאף בןתמותה אינו יכול לסגור (ישעיהו, 22:22 ( Book of Revelation 3:6-8; .

20) דוד ניגן בנבל בעל יכולות ריפוי, ניתן להניח שהנבל כוון למפתח של בית דוד“.

מסקנות

כל הכותבים, מתמטיקאים, פיזיקאים, מוסיקאים, חוקרים, ומדענים נמצאים בדעה אחת, בלב אחד. העולם שלנו ירד מהפסים כתוצאה מדיכוי של האמת לגבי היכולת של 528 לרפא אותנו ולשחרר אותנו לחופשי.

ללא ספק מידע על יכולות הריפוי, ועל התו המוסיקלי 528 הוסתר ודוכא. אם 528 הינו חסר חשיבות ומשמעות כל כך, מדוע הכנסיה ומסדרים רשמיים אחרים דאגו להסתיר מידע זה?

אני מציע כי 528 הרץ, המרפא האונבסלי —- הינו מה שהולך להציל אותנו מפני הכחדה.

תירגום מאנגלית: אמיתי פרנקלין,

קישורים הוספו עפי צורך עי העורך

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק