מזרח תיכון חדש ? what the f**k

זהו פוסט המשך לפוסט התעוררות אמיתית ? שפורסם לפני ימים מספר ובו נפרט יותר את המצב בארץ כיום והכוחות הפועלים במדינה.

אם כך, מהו מזרח תיכון חדש ומי מעוניין בו ? ולמה זה קשור לסדר עולמי חדש ? ותכלס –
מה הקשר למחאה בישראל ?

אז נתחיל דווקא מאירופה, האיחוד האירופאי שהוקם לרווחת תושבי אירופה – נוחל כישלון שמועצת האיחוד האירופאי לא אוהבת להודות בו. פורטוגל מתמוטטת, יוון מתמוטטת, אירלנד מתמוטטת, ספרד מתמוטטת, גרמניה משלמת על כולם בינתיים וכנראה שיש עוד מדינות בדרך. מדוע מה שנראה כהבטחה ל 500 מיליון איש לרווחה כלכלית הופך לסיוט ? התשובה היא בגלל מדיניות כושלת ואידיאולוגיה בזויה שמגיעה לרוב מבעלי הון הרוצים לשמר את כוחם (מזכיר קצת את ישראל נכון ? תיכף נגיע גם לזה). אבל אולי בדיוק לשם כך נוצר האיחוד האירופאי ? על מנת למוטט מדינות ולבלוע אותן בתוך האיחוד ?

הנה מה שיש לנייג’ל פאראג’ להגיד לאיחוד האירופאי על ההתנהלות הכושלת שלהם ועל כוחות השוק שיביאו למפלת האיחוד

באותו הזמן, האיחוד האירופאי מתנגד בדרכים רבות לדעותיה של ישראל, מערים עליה קשיים ותומך במדיניותם של מדינות ערב. אולי בגלל שיש להם נפט, אולי בגלל שהם קהל צרכני הרבה יותר גדול מאיתנו ואולי מאנטישמיות אידיאולוגית.
סיבה נוספת נמצאת בסרטון כאן שבו דן חנן מתאר את ההתנגדות של האיחוד לריבונותה של ישראל, חשוב ביותר, יש לראות ולהפנים. החל מדקה 3:00

אז ישראל מפריעה לגלובליזציה בעצם קיומה. העם היהודי היושב בארצו חזר לכאן על סמך נבואה קדומה ועקב נסיבות עגומות של מלה”ע 2 ועצם קיומנו כאן, סותר את הרעיון של סדר עולמי חדש – בו תומך האיחוד, כמו גם ארגונים נוספים. מדינת ישראל כריבונית בשטחה, בעלת תרבות עתיקה, עם ספר תורה שהביא ליצירת דתות נוספות (נצרות ואיסלם – כשהאיסלם הוא הדת הנפוצה ביותר בעולם), ועם יותר זוכי פרס נובל מכל לאום או מדינה אחרת – סותרת בעצם קיומה את הרעיון של סדר עולמי חדש שתומך בטשטוש תרבויות, טשטוש הלאומים, יצירת עדר אחד גלובלי של צרכנים מהופנטים, עם מטבע אחד לכולם ומיליון תחנות כבלים להיפנוזה המונית.

כן – אנחנו אולי עם סגולה, ואולי לא רק מהסיבות שחשבנו. ישראל נמצאת באיזור קונפליקט העתיק בעולם. היהודים, העם העברי, עם קשה עורף שפשוט לא רוצה להימחות מעל פני האדמה. מה נעשה איתם ? נבולל אותם. אין חדש תחת השמש, אימפריות קמו ונפלו, אויבים שבאו לכלותנו שבו בידיים ריקות. ניסו להשמידנו, ניסו להמיר את דתנו, ניסו לבולל אותנו – פשוט קשה איתנו.

אז התוכנית של סדר עולמי חדש היא בעצם תוכנית להתבוללות של כל העמים – לכן יש הגירה מטורפת לכל מדינה אירופאית או לארה”ב. לכן גם יש הגירה של “עובדים זרים” לכאן. זה קורה בכל העולם, וגם כאן.
רוצים לבולל אותנו על מנת לשלוט בנו יותר טוב. כל אמצעי השליטה של האח הגדול באים על מנת לשרת בעתיד, את הממשלה העולמית. מפולות כלכליות בעולם מהונדסות על מנת להוריד את רמת החיים ושנבקש מהממשלה להציל אותנו. מהפיכות דומות בעולם באות על מנת ליצור תודעה דומה אצל כל מעמדי הביניים בעולם (פועלי כל העולם – התאחדו). האשלייה של התחממות גלובאלית נועדה ליצור אוייב חדש משותף, לכולם. אם אין יותר מדינות, אז אין יותר מלחמות, צריך אוייב חדש. בדומה לרעיון החוצנים – יצירה של אוייב חדש בתודעת ההמונים על מנת לאחדם. בסרטון הבא מדובר על תוכניות מ 1917 ליצירת אויבים חדשים – זיהום כדור הארץ וחוצנים : אם עוד לא ראיתם את זה, עכשיו זה הזמן

חשוב להבין שהתוכנית לסדר עולמי חדש וממשלה עולמית נמצאת בפעולה כבר עשרות שנים רבות, ועל הדרך – גוזרים עלינו כמה שיותר קופונים.
ואפרופו קופונים – אפילו על שטר הדולר כתוב בלטינית סדר עולמי חדש.
ישראל היא כנראה שוב – עצם בגרון, והפעם לממשלה עולמית בעולם בו אין יותר מדינות ולאומים אלא שלום תמידי ושיוויון זכויות ו”אוטופיה” בהתגלמותה.
אם אתם מאמינים לכך שאותן אליטות שיוצרות מלחמות, שולטות בסחר בנשק, מממנות ארגוני טרור, מרעילות מים ומזון, שולטות בסחר בסמים ועוד הרבה דברים מעשי ידי השטן – רוצות בטובתנו – תחשבו שוב.

שלום במזרח התיכון הוא מצויין ואני בעד. שלום במזרח התיכון שנותן לגיטימציה לממשלה עולמית על הטייקונים המרכיבים אותה לעשות כאן בישראל כבתוך שלה ממש לא בא טוב ואני נגד. יש בישראל אנשים וארגונים המעוניינים ב”אוטופיה” זוועתית שכזאת. סדר עולמי שנושק לקומוניזם פאשיסטי. ביטול כל המעמדות למען “שיוויון” – רק צריך לזכור שבאותו הזמן הרוב נהיה יותר עני והעשירים יותר עשירים. אפשר רק להסתכל על סין או ברה”מ לשעבר, על הפוליטבירו שלה, כדי לזכור למה זה לא טוב לנו. מצלמות בכל מקום, דוחות, קנסות, מיסים, מאגר ביומטרי, שליטה על המים, על המזון, על הבריאות, על צמחים פירות וירקות, רישום פטנטים על פאר הבריאה. חוקים דרקוניים שדואגים דווקא לחוסר שיוויון זכויות בשם הבטחון. (יש לראות מה יתפתח באנגליה בעקבות המהומות – הציבור האנגלי קורא כבר לממשלה להכניס כוחות צבא על מנת לשמור על הסדר). פחד פחד פחד – זהו בדיוק מה שהסדר העולמי החדש והתומכים בו רוצה – שהציבור ירצה שהממשלה תסדר את העניינים, תקנה לו בטחון, ושקט כלכלי וחברתי, נשמע טוב אם מתעלמים מהעובדה שבדרך כמה זכויות אדם בסיסיות נדרסות. הנדסה חברתית קוראים לזה, שם טוב אה ?

אז מי בישראל מעוניין במזרח תיכון חדש תחת סדר עולמי חדש ? מי עוזר לזה לקרות ? לא שזו איזה עבירה פלילית, אבל בימים אלו, של שינויים ומהפיכות, חשוב לראות ולדעת למי לתת את קולנו, במי לתמוך. וחשוב שנשכיל לעשות זאת על סמך יותר מידע מזה המוצג בכלי התשקורת. המהפיכות הרבות המתרחשות בעולם אינן מקריות והן לא רק התעוררות אמיתית של אנשים.
אז יש פוליטיקאים, ויש בעלי הון שבוחשים בעניין ללא ליאות, ועכשיו נזכיר חלק מהם :
נשיא המדינה שמעון פרס – “הכלכלה הלאומית הולכת ונעלמת” כן כן, שמעון פרס נשיא המדינה “חתרן בלתי נלאה” כפי שרבין כינה אותו הוא ראשון המקדמים של מזרח תיכון חדש וסדר עולמי חדש. כמובן שהוא לא מציג את מניעיו באמת אלא מציג אותם בצורה שנשמעת לנו מדהימה. בדיוק כפי שהקרן ל”ישראל חדשה” (שממומנת ע”י אנטי ציונים) תציג את מטרותיה בצורה המטיבה עם הציבור, או אם תרצו, כפי שפלואוריד מוכנס לנו למים כי הוא “טוב לנו ומונע עששת”.
שקר וכזב אני אומר.

פרס גם מתייחס ל”בעיית” העובדים הזרים, אבל לא אומר לנו שזוהי התבוללות מהונדסת. אני מסכים עם דברי רבין המנוח שנרצח בהתנקשות שרב הנסתר בה על הגלוי. ואנחנו שותקים. רצחו כאן ראש ממשלה, קיבלנו את הגירסה הרשמית אבל אנחנו מתרעמים על מחיר הקוטג’. תכלס – אין את מי להאשים – אנחנו הבאנו זאת על עצמנו כי אנחנו מאמינים לשקרנים ודואגים לתחת שלנו, זה יכול לעבוד אבל רק עד שנתעורר, והנה זה קורה. לכן חשובה כל כך ההתעוררות הזאת, כדי שבאמת נפקח את עינינו למניעים מתחת לפני השטח, ולמטרות הרבה יותר נשגבות מלהוריד את המע”מ.

בנוסף, נשיא המדינה שלא אמור להיות בתפקיד פוליטי, מנהל מגעים עם אבו מאזן להסכם שלום מהיר במזרח התיכון – הלו פרס – אולי תפסיק לעשות עבודה של אחרים, של הממשלה למשל. אתה בתפקיד ייצוגי ולקראת סוף הקריירה שלך, אולי תרגיע ? ומה עם כך שבנו של פרס מעורב בפרוייקט אנרגיה ענק “דזרטטק” שאמור להיבנות במזרח התיכון החדש ולספק אנרגיה לאירופה..אח אח, איך עובדים עלינו בתשקורת ומנהיגי המחאה מתרפסים לפניו אך לא מוכנים לדון עם הממשלה. עם ישראל – תתעורר.
הנה סרטון על הארכיטקטים של המשא ומתן לשלום, שפתם הסודית ומניעיהם

יצחק תשובה, נוחי ומשפחת דנקנר ושרי אריסון הם הטייקונים שידם בצלחת של מזרח תיכון חדש כחלק מסדר עולמי חדש, הנה כתבה ממצה בעניין.
הם בעצם עושים יד אחת עם בעלי עניין בינלאומיים שרוצים שלום במזרח התיכון. לא שלום אמיתי אלא שלום שבו כולנו נהיה כבשים צייתניות למשטר מוזר והזוי, טכנולוגי ומדעי, בדיוק כמו בשיר של מאיר אריאל, עפ”י חזון דניאל. לכן העם צריך באמת להתעורר – לא רק בשביל הורדת מיסים, או דיור בר השגה אלא בשביל לעמוד כאן על החופש שלנו, החופש האמיתי, האוטופיה של אחווה ושיתוף אמיתיים, ללא, או עם כמה שפחות שליטה ע”י בעלי אינטרסים שלא שמים עלינו קצוץ.
ניתן לחשוב אולי שאיני מעוניין בשלום – ההיפך הוא הנכון.
כפי שאמרה לי חברה טובה, שלום בעברית הוא ציווי לעשות שלם – כמו זכור ושמור. כל פעם שאנו אומרים שלום האחד לשני, אנו בעצם מצווים אחד על השני לעשות שלם – זה מדהים. בשפה העברית המילה שלום היא ציווי לעשות שלם. אני רוצה בשלום, רוצה בשלם, שלם הגדול מסך חלקיו ולא כזה הנשלט ע”י פירמידה של אליטות אלא מנוהל ע”י כל חלקי השלם. על ידי ועל ידך, זהו שלם אמיתי.
חשוב להבין כי בלי שלום כאן, באזור הקונפליקט העתיק בעולם – לא תוכל לקום ממשלה עולמית. אפשר אפילו לאמר שתפקידו של העם קשה העורף הזה הוא באמת להיות קשה עורף, ולהתעקש על שלם אמיתי. עלינו לסדר מחדש את ערכי המוסר שלנו, להבדיל בין טוב ורע, בין אמת וכזב.

ברובד אחד, נראה כי יש ימין ושמאל המתווכחים על הדרך בה ניתן לחיות טוב יותר. ברובד אחר, זה לא כזה משנה. השליטה על חיינו היא בידי טייקונים, קרטלים, תאגידי ענק מישראל ומחוצה לה. משאבי המדינה שלנו נמכרים למרבה במחיר. ממש מכירה פומבית.
אריה יהודה – תשאג בכל הכוח, תחשוף את שינייך, שלא יתעסקו איתך. אימפריות שניסו לא צלחו, והן ממשיכות לנסות. נרדמנו ועכשיו התעוררנו.
אימפריה בלתי נראית – סרט השנה בתרגום לעברית

אז אפשר להתווכח עד מחר אם המידע אמין או לא, נכון או לא, וזה עדיין לא סותר את העובדות – יש כאן בארץ ישראל ובעולם כולו, קבוצות של אנשים, ארגונים וקרנות (שמקושרים גם לכתות ואחוות) ששמו להם למטרה לשלוט בנו,
לעשותנו כפופים לרצונם וגם איך לאמר וסליחה על העברית : לדלל אותנו.
לנו נשאר רק להתעורר למידע הזה, לבדוק אותו כמובן, והתחיל להאיר עליו עם פנס גדול במיוחד. להאיר את החושך אומרים – איזה חושך בדיוק ?
חושך אמורפי חסר צורה ? לחיות באהבה כשמוחדרים לנו רעלים לכל מה שאנו צורכים ?
לחיות באהבה מתוך ההבנה שכוחות חשוכים המזלזלים בחיי אדם קיימים כאן בעולמנו הקטן, לעשות טוב גם כשקשה, ובמיוחד כשקשה. לשמוח גם שנראה שאין עוד תקווה, לצחוק אפילו שאיבדנו אנשים יקרים, חברים ומשפחה ולא לפחד כלל.
להרים את הראש, לחייך ולהגיד לחושך עד כאן. מעכשיו אהבה היא הבוס, אהבה מנצחת.
יש לי אהבה והיא תנצח !
תזכרו שתוך כדי כל זה מעבירים לנו חוקים שנוגדים את חופש הפרט, זכויות האזרח, וחופש בחירה אמיתי. אותם כוחות ממשיכים ללא ליאות במשימתם ועלינו לעמוד מאוחדים ואיתנים. כל אחד הוא באמת אור קטן וכולנו אור איתן. העיקר לא לפחד כלל.

ישראל מתעוררת למציאות אחרת ועלינו להמשיך את התנועה הזאת, פקיחת העיניים יש והיא נמשכת זמן מה, אז לא לוותר, להתעורר,
ולחיות במציאות טובה יותר.
נכתב באהבה לאנשים באשר הם..

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק