מי מאחורי דילול אוכלוסיה באמצעות דור 5

מי מאחורי דילול אולכוסיה עולמי באמצעות דור 5 של התקשורת

ב 1999, מדען של  HP , ריצארד פ. ווקר קיבל אישור פטנט למה שלימים יוודע כאינטרנט של דברים  IOT שידוע כיום כדור 5 של שידור.

ווקר והקולגות שלו מעמק הסיליקון קיבלו טכנולוגיה צבאית שהגיעה מלוקהיד מרטין ואי.בי.אם.

חברת אגילנט של היוליט פאקארד (Agilent Technologies) הפכה לנשא שבאמצעותו הפטנט של ווקר יצא לאור. כל הפטנטים שמקושרים לדור 5 נספגו בצורה מסתורית עי אגילנט בין אם בתחום המעקבים, קיברנטיקה, הנדסה גנטית, שתילת ציפים בבני אדם או עבודה רטובה“.

התאגיד שדוחף את הפטנט של ווקר הוא סרקו SERCO, חברה בריטית עוצמתית הקרובה ללוקהיד מרטין, ג’נרל אלקטריק GE ומערכות BAE.
SERCO ו BAE הם קבלני האבטחה הגדולים ביותר בעולם. ארבעתם ביחד הם חלק מ Crown Agents USA Inc. חלק הארי של המניות של סרקו נשלט ע”י דלקים גרעיניים בריטניה  (BNFL)  ששייך למלכה אליזבת ה2.

בשנת 2000, סרקו ולוקהיד מרטין השתלטו על אתר הנשק הבריטי אלדרמאסטר Aldermaster . הם גם שולטים בשני שליש ממוסד הנשק האטומי הבריטי  (AWE). השליש הנוסף נשלט ע”י דלקים גרעיניים בריטניה (BNFL) . במהלך העשור האחרון, AWE החלה לייצא אורניום מועשר גנוב מEunice, מתקן NM דרך חברת בת URINCO . במהלך הזה עזרה להם קבוצת היילנד Highland Group , שבין חבריה נמנים הקלינטונים ורוברט מיולר.

סרקו שולטת בהגירה ובבעלותה מעבדת פתולוגיה בבריטניה ויש לה בתי מעצר, בתי כלא ובתי חולים באוסטרליה וניו זילנד. אבל רוב ההכנסה שלה מגיעה מחוזים ללא מכרז של ממשלת ארה”ב, שניתנים לה ע”י חברים בשירותי מנהלים בכירים (SES). (SES) מורכבת מאנשים מתוך הממשלה, שבשונה ממשרתי ציבור, לא ניתן לפטרם לאחר שנת שירות אחת. אובאמה מינה 8000 מהם.

חברי (SES) הם למעשה סוכנים של הכתר הבריטי שמאכילים חוזים שמנים של ארה”ב, המצאות, משאבים ומידע רגיש, לבוסים בבריטניה.

סרקו  מקבלת 15-20 מיליארד $ לשנה בחוזים אמריקאיים. יש לה 63 מגדלי פיקוח לתעופה, אחראית על תוכנית הבריאות של אובמה – OBAMA CARE, בבעלותה מדחני חנייה וחברות אוטובוסים ורכבות חברות השקעות חוץ להלוואות (OPIC) ומנהלת את המשלוחים של USAID.

אבל 75% מהחוזים של סרקו מגיעים מהמשרד להגנה. עם משרדים בבנק אנגליה- ששולטים בכספים מלוכלכים בחשבונות OFFSHORE  בגרנסי, ג’רסי ואיי קיימן, חברת סרקו “מאבטחת” את כל הסניפים של צבא ומודיעין של ארה”ב.

סרקו מעורבת בצורה עמוקה בתוכנית החלל של ארה”ב דרך תאגיד Aerospace , שמתכנן להתקין 24,000 לוויני 5G באמצעות SpaceX של איילון מאסק ו OneWeb של אמאזון בשנה הבאה. סרקו גם קשורה בחוזים לקרן של ביל גייטס Millenium Foundation שדואגת לעקר ולסרס את האפריקאים וההודים באמצעות חיסונים.

נוסדה ב 1929, סרקו יצאה מ RCA עוד סוכן של הכתר הבריטי שהפך בעיקר ל ג’נרל אלקטריק. חברת RCA ידועה בעיקר דרך מוצרי צריכה אלקטרוניים אך העסק העיקרי שלה היה ראדארים צבאיים וציוד סונאר. זו בדיוק הטכנולוגיה הזו שכעת הופכת בחיים האזרחיים ל 5G. בספר שלי נפט ובעליו הראיתי כיצד RCA הייתה סוכן עיקרי בהתנקשות בג’ון פ. קנדי.

בשנות ה 60 המוקדמות, RCA פיתחה את מערכת אתרעה לטילים בליסטיים הבריטית. בשנות ה 80 הם זכו בחוזה לתמוך בסוכנות החלל האירופאית והחלו לתחזק את תאורת הרחוב בלונדון. ב 1987 כשרוב RCA נטמעה בג’נרל אלקטריק, מה שנותר ממנה הפך לסרקו.

בשנות ה 90 סרקו לקחה את “שירותים בע”מ” והתמקדה בברית המחומשת של בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וארה”ב. שלוש האמצעיות הן חלק מה Commonwealth ולכן נשלטות ישירות ע”י הכתר הבריטי. סרקו החלה גם להתנהל במונרכיות הבריטיות GCC  במזרח התיכון, כשהיא מנהלת את כל תעבורת האוויר באזור. היא גם קיבלה שליטה על תעופה אזרחית בעירק. זה הופך את כל התחום של הכתר הבריטי בהברחות סמים, נשק, נפט ובני אדם אל ומחוץ לאזור, לקל ביותר.

סרקו מספקת “תמיכה טכנית” למאיץ החלקיקים בCERN, מספקת שירותי תעבורה בבית החולים הצפוני בהונג קונג (עוד מרכז הברחות סמים עולמי) ומספקת “תמיכה” לבסיסים צבאיים בחמש המדינות לעיל. היא מנהלת את המעבדה הבריטית לפיזיקה ומאמנת חיילים בארה”ב וגרמניה.

סרקו גם שולטת בחוזים מהומלנד סקיוריטי של ארה”ב והיא אחראית על FEMA אזור 9, שכולל את אלסקה, הוואי והחוף המערבי של ארה”ב שלאחרונה סבל משטף אסונות לא כל כך טבעיים.

סרקו החלה לתמוך בשירותי IT של הפרלמנט האירופאי ב 2014, החלה לאמן כבאים אמריקאיים באפגניסטן ב 2016 ומתפעלת את לוויני חיזוי מזג האוויר האירופאים מ 2017.

סרקו מתמחה בניהול מידע סייבר רגיש, כולל מידע פלילי, רשיונות נהיגה, תיעוד חיסונים, מידע על דנא ומידע צבאי ותקשורת. זה שם אותם בנקודה אסטרטגית לשליטה מלאה בחמש המדינות ובתושביהן.

אך החדירה הכי חשובה של סרקו GCHQ  הגיעה ב 2015 כשקיבלה לידיה את  משרד הפטנטים של ארה”ב, כך שהיא שולטת על כל הפטנים הרשומים שם. מכאן הם יכולים לנווט ולנהל את הפטנט של ווקר לדור 5, על פי רצון הכתר הבריטי.

רצון הכתר, על פי המסמכים שלהם עצמם, הוא דילול של 70% מאוכלוסיית בריטניה עד 2025, עם הפחתה דומה בכל העולם.

סרקו מנהלת ע”י שני אבירים של הBritish Knights Hospitalier. האביר רוי גרדנר הוא יו”ר הדירקטוריון שמנהל, על פי האתר של סרקו “מגעים עם לונדון סיטי ומחזיקי מניות עיקריים (המלכה אליזבת)”. המנכ”ל בפועל, רופרט סואם הוא הנכד של וינסטון צ’רצ’יל. ב 2010 הוא קיבל תואר קצונה מהמסדר האימפריה הבריטית (שלא קיים).

שניהם הגיעו מסוכן הכתר הבריטי ג’נרל אלקטריק שמייצרים את מוני החשמל החכמים, תאורת הלדים שמקודמים לפני דור 5 – 5G. תאגיד מונסנטו (בבעלות התאגיד באייר שהוא שארית של התאגיד הנאצי אי ג’י פארבן), גם הוא נשלט מהכתר הבריטי, שמסביר מדוע הם ממשיכים להרעיל את האנושות עם ראונדאפ.

אנשים רבים מזהים כעת את האיומים המרובים על האנושות, מכמטריילס להפלרה, לחיסונים ולגליפוסייט ולדור 5. המודעות הזו גדלה כל כך שהממסד החל לצנזר תכנים מרשת דארפה DARPAnet. אחרים מזהים את ההתקפות הללו כנסיון מתואם לדלל 90% מאוכלוסיית העולם.

אך המשימה הבאה בחקירת הפשעים הללו היא החשובה ביותר ועליה להיות הפוקוס שלנו. אנו צריכים לזהות את הפושעים. במשך עשורים האוליגרכיה השלטת הבנקאית האילומינטית ביטאו את האובססיה שלהם לגבי גידול יתר באוכלוסייה. בעלה של מלכת אנגילה הנסיך פילים ביטא את רצונו לחזור בחיים הבאים כטפיל שיוכל להרוס את האנושות.

אך נראה שהכתר הבריטי לא מחכה לכך. בתוכניות המואצות שלהם לחיסול מליארדי בני אדם מהכוכב הזה, סרקו היא המוציא להורג שמעיד על הכתר כמתכנן  את ההרג הרב הזה. דור 5 הוא מפתח בתוכניותיהם וחייב להיעצר.

כל מי שמגן או מאפשר לפושעים האלה להמשיך הוא בוגד בארצו. כל האנשים המודעים חייבים לזעוק את האמת הזו למשפחה, חברים, שכנים ורשויות החוק השונות. זה הזמן לרכז את האנרגיה שלנו באוייב הזה ולנעול את הסוציופאטים הלוציפריאניים מאחורי סורג ובריח, לפני שזה מאוחר מדי.

מקור

מקור לרישום הפטנט של ריצ’רד פ. ווקר על דור 5

ביררתי עם מקור כאן בישראל, לגבי העובדה שקאולקום פיתחה את דור 5 ולא ריצ’ארד פ. ווקר, הנה תשובתו:
“היי שי בוקר טוב

נכון, ה5G הגיע מקוואלקום ישראל,
ה IOT זה כבר סיפור אחר לגמרי…
זאת טכנולוגיית ציטוט (Backdoor) שמתלבשת על התשתית של 5G
משתמשת בספקטרום התדרים בין 20-80 ובמיוחד 60 בבתים,
כדי לעקוב, לרגל, ולהשיג כל פיסת מידע אפשרית עלינו האנשים.
אז אולי הפטנט ל IOT רשום על מישהו אחר, לא יודע מה הדיל ביניהם ועד כמה זה אמין,
אבל לא יפתיע אותי שעשו לזה outsourcing למישהו אחר”
לראיון עם דין הנדרסון, לחצו כאן
למאמר מתורגם של דין הנדרסון על צנזורת המידע בעולם, לחצו כאן. (עוד מעט).

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק