מסנן קרינה לסלולארי

תוצאות בדיקות מ 2012 :

תוצאות בדיקה לאייפון 4      תוצאות בדיקה לגלאקסי 3        תוצאות בדיקה לאריקסון אקספריה

התכונות ה א-כימיות של מים הינן בעלות חשיבות ביולוגית יסודית.
למים תכונות מבודדות והם מסוגלים לאחסן תדרים היטב !
הגוף האנושי הנו 70% מים בקירוב – תינוקות מגיעים אפילו עד 80%. מים נמצאים בכל תא גוף, ומהווים את הבסיס לדמנו, לכל סוג של רקמת תא, ולכל המוח האנושי. מים הם המרכיב המרכזי להבנת האפקטים של גלים אלקטרו-מגנטיים על בני אדם.
מים אינם רק רכיב החומר הראשי של רקמות ביולוגיות, הם גם מדיום אחסון מצוין למידע מקודד אלקטרומגנטי.

במהלך השנים האחרונות הגיעו מדעי הביופיזיקה, האלקטרו-ביולוגיה, גנטיקת-הגלים, פיזיקת הקוואנטים הבלתי ליניארית והמתמטיקה המודרניים לתגליות פורצות דרך לגבי הערפיח האלקטרוני, ברמה הבינ”ל הגבוהה ביותר. ככאלה, ההשפעות המזיקות של קרינת מיקרוגל מודרנית על הבריאות ידועים במידה רבה. אולם, הכרה זו הגיעה רק לחלקיק זעום מהציבור הכללי, ואפילו אינה נכללת בתוכניות הלימודים הרגילות באוניברסיטאות ובמוסדות להשכלה גבוהה.
היום כבר לא ניתן לוותר על הגנה מפני קרינה של טלפונים סלולרים, תקשורת אלחוטית ומכשירים אלקטרונים.
תהליך שינוי המודעות נמצא במלא כוחו. זוהי ההכרה כי שדות אלקטרומגנטיים וגלים הנם בעלי השפעה ביולוגית כבדת משקל הרבה יותר על האורגניזם שלנו מאשר שערנו בעבר. וכן, שערכי הגבולות החוקיים והרשמיים אינם מודדים אפקטים אלה. ערכים אלה מבוססים על סטנדרט מיושן לפיו רק כמות האנרגיה הפועלת כלפינו היא המדד לסיכון לבריאותנו. מספר מחקרים רשמיים מהשנים 2003/2004 הראו כמה שגויה תפיסה זו.

לפני שהמחוקקים יפעלו בהתאם לכך יעברו, למרבה הצער עוד שנים אחדות. אולם, החשיפה גדלה בשיעור עצום מידי יום. מכשירי אלקטרוניקה מקיפים אותנו בשיעור עודף, והם נוכחים בכל מקום במקומות העבודה, בבית, במכונית. טכנולוגיות התקשורת הניידת הגדלות, מקרינות בפינות הנסתרות ביותר בבתי המגורים, בסביבות העבודה ובטבע. בהתחשב בהיקף העצום שלהן, הבעיה האמיתית גלויה כעת.
כל מי שנושאים באחריות – מעסיקים, בעלי נדל”ן, מנהלי בתי ספר, הורים וכל אדם לעצמו – חייבים להתמודד עם הנושא.
הגנה מפני “הזיהום האלקטרומגנטי” היא אתגר הבריאות המרכזי של חברת התקשורת המודרנית.

באופן מובן, לא קל לנו להתמודד עם נושא זה. הזיהום האלקטרומגנטי הוא נטל על איכות הסביבה אשר כלפיו אין לנו כל חוש פעיל של תפיסה. אנו יכולים להריח אוויר מזוהם, לשמוע רעש, לטעום רקב, ולחוש בזיהום כימי. רק את השלמות של הסביבה האלקטרומגנטית שלנו איננו יכולים לתפוס באופן מודע. אך גופנו מסוגל לכך. הוא מגיב בעוצמה למעמסה הגוברת והקבועה וללחצים הבלתי הולמים.
כבר נעשינו מורגלים ברבים מהסימפטומים, ואנו לוקחים אותם כמובן מאליו. הפרעות שינה, כאבי ראש, האצת דופק, קשיי ריכוז או צלצולים באוזניים.
חשבו על זה: קרינה אלקטרונית וקרינת תקשורת ניידת היא טכנולוגיה חדשה ומאוחרת עברונו, בני האדם. האורגניזם שלנו התפתח במשך 3 מיליארדי שנים. עקרון האלקטרוניקה ידוע רק במשך 130 שנה ונמצא בשימוש רחב היקף רק במשך 40 שנה. רדיו נייד דיגיטאלי אינו נמצא בשימוש אפילו במשך 20 שנה – אך הוא כבר פולט ומקרין בכל סנטימטר של החיים שלנו – טלפונים ניידים, רשתות אלחוט, רדיו בטווח קצר וטכנולוגיות דוגמת Bluetooth ו- RFID.

מחקרים רשמיים מהשנים 2003/2004 מראים עד כמה מסוכן זיהום קרינה זה. כיום אנחנו אפילו לא מתחילים להעריך את ההשלכות של הנזק הגנטי, כפי שמוצג במחקר EU-REFLEX של האיחוד האירופי, ואת ההשפעות בטווח הארוך על עוצמת מוחנו.
כיום, הגנה מפני הזיהום האלקטרומגנטי מעבר לגבולות וערכי הסף החוקיים היא רק בגדר משהו ש”נחמד שיש”. מחר היא תהיה בגדר ההכרח. המחקרים הרשמיים החדשים והתגובות הראשוניות של ממשלות אירופה מצביעות על הדרך. הקפדה על הישארות מתחת לגבול אנרגיה מסוים כמו ה-SAR מהווה רק חלק לא מספק בהגנה הנדרשת. לפי מה שמומחים רפואיים מובילים לאיכות הסביבה מספרים לנו, אין כיום שום גבול מסוים אשר מתחתיו לא קיימות השפעות מזיקות על הבריאות. על כן דרושים מושגי הגנה חדשים ורחבים יותר.

אלה הנוהגים באופן אחראי והמסוגלים להשקיף מעבר לרגע הופכים למעורבים באופן פעיל בהגנה מפני ערפיח אלקטרוני. IIREC מציעה ידע מוביל ומושגי הגנה אפקטיביים בדיוק בשביל זה.

באדיבות איירק טכנולוגיות
לרכישת הכרטיס החכם

הנה מסמכים רשמיים של החברה על בדיקות וחוות דעת מקצועיות :

 מכון EUROFINS:

http://iirec.co.il/images/images/eurofins_test_report.pdf

 מכון התקנים הישראלי:

http://iirec.co.il/images/images/tav_teken_iirec_heb.pdf

חוות דעת מומחה מס’ 1:

http://iirec.co.il/images/images/expert_opinion_1.pdf

 חוות דעת מומחה מס’ 2:

http://iirec.co.il/images/images/expert_opinion_2.pdf

 חוות דעת של ד”ר מדינגר:

http://iirec.co.il/images/images/new_dr_medinger_pdf2.pdf

 תו תקן CE:

http://iirec.co.il/images/images/new_ce.pdf

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר –   thenew528@gmail.com

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק