מסר לשבט הצבעים הרבים

“מסר לשבט הצבעים הרבים”-ספרה החדש של קישה קראודר,סבתא קטנה” בהוצאת “לב הבריאה”

קישור לרכישת הספר בחנות 528

בתוך דפים אלו נכתב סיפור שעשוי לטלטל את לבך.”
מסר, שאנו תקווה כי ידליק בך להבה – להבה לוהטת.
האני שלך, אשר קורא ספר זה הוא רחב בהרבה ממה שתוכל לשער.
כי אתה יציר אלוהי אשר יכול לשנות את העתיד, אשר יכול לשנות מציאות.
אתה יכול להיות אהבה, ולחיות מתוך אהבה, וכאשר אתה עושה זאת, אתה מרפא את עצמך, את אלו שסביבך ואת אמא אדמה. זוהי מהות המסר אשר סבתא קטנה כיוונה להעביר עתה, כאשר האנושות נמצאת על סף שינוי רוחני עצום, שינוי אותו ניבאו כמעט כל התרבויות העתיקות שחיו על פני כדור הארץ

מטרת ספר זה היא להצית מחדש את הזיכרון העמוק שנמצא בכם לגבי מי שאתם באמת. אתם, הקוראים זאת כעת, הנכם גדולים יותר מאשר אתם יודעים. הנכם אלו אשר ישנו את העולם, הנשמות החזקות שבחזקות, אשר בחרו לבוא לפלנטה בזמן מיוחד זה, לפני ההיסט הגדול של אמא אדמה..

“האנושות ניצבת כעת על סף שינוי רוחני עצום, אותו ניבאו רוב התרבויות העתיקות והילדים הקדומים של כדור הארץ. ספר ייחודי ומעורר זה, נכתב על ידי אחד מהקולות הנשיים רבי ההשראה המבשרים את השינוי שמתרחש על פני הפלנטה. ספר זה יעורר את ליבכם ואת עיניכם, למסתורין העמוק של הקיום. דרך סיפורם של זיכרונות אישיים שיגעו בלבכם ודרך התגלות נבואית, סבתא קטנה חולקת שיעורים וחזיונות שניתנו לה על ידי מדריכי הרוח שלה ועל ידי אמא אדמה. היא מראה כיצד המפתח שלנו להתעלות, יחד עם אמא אדמה, למצב תודעה גבוה יותר, מתחבא בליבנו, וביכולת שלנו לזכור – מי אנו באמת. דפים אלו הכתובים בפשטות, מעניקים מפתחות רבי עוצמה למען התפתחותנו הרוחנית בזמן זה, ומביאים ראייה ברורה לגבי השינויים העמוקים הצפויים בכדור הארץ ובאנושות בשנים הקרובות. על ידי כך שנזכור את מה שפעם כבר ידענו, כבני אדם, ועל ידי היכולת שלנו לחזור אל הלב, נוכל לשנות את עתידנו ולעבור אל משהו שהוא יפיפה יותר ממה שנוכל לדמיין.”דברים שנכתבו על הספר :
“סבתא קטנה היא בעלת ענווה ויושרה. הזקנים בחרו בה כדי להעביר את המסר של החוכמה העמוקה והמעמיקה, כדי להיטיב עם אמא אדמה האהובה ועם כל הברואים שחיים על פניה. ספר זה הוא מתנה לעולם.”
Makere Ruka Te Korako, a grandmother of Waitaha, Te Atiawa, and Ngati Tama”אני מכבד את האומץ של קישה לצאת בראש המחנה ולעשות עבודה כה רבת משמעות בזמן זה, להוציא לאור את המסר החשוב הזה. הקשיבו בעזרת ליבכם ובעזרת החיבור שלכם אל האמת. לשם כך נכתב ספר זה.”
Frank W. Wise, “Buffalo Horn Cloud,” Peacemaker
קישור לרכישת הספר בחנות 528
אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק