נאנו-בוטים “מעוצבים” משנים את האנושות

מה קטן יותר מפירור לחת ויכול לשאת פי 8000 ממשקלו ? אם נישתם נמלה, תחשבו קטן יותר.

נאנו-בוטים הם כל כך קטנים שהם פועלים במימד של וירוסים ובקטריות. נאנו הוא מיליונית המילימטר או קטן פי 40,000 מהשערה האנושית הכי עבה. מיליון נאנו-בוטים יכולים להיכנס בראש של סיכה. והום כולם ניתנים לתכנות. הם מקבלים פקודות ומבצעים פעולות, כמו ניקוי עורקיםת או שוחים באוקיינוס כדי לנקות זיהום כימי. המדע קורא להם הדבר הכי גדול מאז לחם פרוס. למרות זאת, הטכנולוגיה הזו מתקיימת כבקטריופאג T4 (bacteriophage)  (טפילים של בקטירות) לפחות מאז 2004. האם תוכלו בקרוב לבחור נאנו-בוטים מעוצבים לצבע שיער ותבע עור כמו אפליקציות בטלפון ?

טפיל הבקטריה T4 המקורי

הנאנו-בוט המקורי נבנה כדי לטרגם בקטריה ספציפית כמזון.
בקטריופאג’ (או בקטריופאז’, בקיצור פאג’; מאנגלית: Bacteriophage) הוא נגיף התוקף חיידקים.
השם בקטריופאג’ הוא הלחם של המילים “בקטריה” (חיידק) ו”פאגאין” (במקור מיוונית) שפירושה “לאכול”, ומשמעותו “טורף חיידקים”. (כך תורגם ב מורפיקס).
עכשיו T4 הם וירוסים שיודעים לתקוף את כל סוגי התאים, כולל תאי עצב.

העיצוב בעל 6 הרגליים של T4 הוא וירוס מדבק  ונמצא בשימוש בחיסונים לפחות עשור. המיני בוט הז שולח דנא תוקף מהראש שלו אל תוך הציטופלסמה של המארח (הנוזל העיקרי בתא). טכנולוגיית הסוס הטרויאני הזה משתילה דנא ישירות את לוך התאים כדי לשנות לצמיתות דורות קדימה ע”י העברת דנא זר אל הביציות בשחלות ואל מערכת הרבייה של הזכר.

האם יכול להיות שהתוצאות של טכנולוגית ההתגנבות הזו שמשפיעה על תאי עצב, המוח והאשכים, אחראית לסירוס גברים ולגרימת עקרות ומגיפה של בלבול מינים (gender confusion) ולעליית התופעה של ילדים שמעדיפים להיות “א-בינאריים” (כלומר, גם וגם)?

נאנו-בוטים עשויים להיות בשימוש בכל תחומי החיים, מייצור, לסביבה, למלחמה – מחוץ לגוף ובתוכו. חוקרים רפואיים טוענים שהם יכולים לטרגט סרטן ישירות לגידול ולא לפגוע בתאים בריאים.

סרטן הוא מה שקורה כשהתאים נפגעים ולא יוכלים יותר לתקן את עצמם או להרוס את עצמם. כיצד נאנו-בוטים נמעמים מפגיעה בתאים לאחר שהם מזיריקים להם את הדנא הזר ? חוקרי סכרת טוענים שנאנו-בוטים יכטלים לטייל במחזור הדם ולאסוף מידע על רמות סוכר ולשדר את זה למקלט.

הפאקטור המרתק הזה גובר על הנזק. נאנובוטים יכולים להיות מתוכנתים לעמוד על שני רגליים, כמו בני דודם הרובוטים הגדולים יותר. הם יכולים להיות מתוכנית לשכפול עצמי ולבניית מפעלי נאנו-בוטים כך שקבוצה קטנה יכולה לבנות עוד נאנו-בוטים ולגדול לנחילי ענק שיכולים לפעול בגורמים גדולים יותר. הם יכולים לגרום להתאבדות תאים,משהו שהגוף כבר עושה בצורה טבעית בתהלים שנקרא אופופטוסיס.

נאנו-בוטים הם הפועלים הזמינים של סוגנות מתקדת לפרוייקטי מחקר – DARPA שכבר שיחררה לעולם את היתושים המהונדסים גנטית של כחומרי הדברה כדי לפזר וירוסים מהונדסים גנטית ליבולים. חברות כמו OXITECH רשמו פטנט על יתושים שהורגים ומצמצמים אוכלוסיות יתושים אחרות שנושאים איתם פתוגנים וכך עוצרים את התפשטות הוירוסים כמו זיקה, או לעצור מחלות כמו מלריה או דנגי.

עלייה במיקרוספאלי (גולגולת קטנה)

עם זאת, בתשוקה שלה לשחק את אלוהים, חברת OXITECH ששיחררה ב 2015 את היתושים שלה בברזיל, גרמה לעלייה חדה בוירוס הזיקה קרב האוכלוסיהמה שגרם לעלייה שתופעה של גולגולת קטנה בתינוקות. גורם מסך נוסף היה עשוי להיות גם ההמלצה לחיסוני DTAP לנשים בהריון.שגם הייתה משוייכת לעלייה במקרים של גולגולת קטנה בתינוקות.

הבעיה עם כל הרובוטיקה והמניעה הכימית הזו היא, ש”החיים מוצאים דרך”.

מה עם הנאנו-בוטים הללו מתרבים ללא שליטה ומחליטים לבלוע כל דבר שהם נתקלים בו? מה אם הם מעבירים חומר רפואי לתא אבל אז צורכים את החומר הגנטי של התא? מה אם הם מדווחים לרופא שלך שאתה לא מציית בלקיחת התרופה? מה אם הם מפתחים מוח משל עצמם ומחליטים לברוח כמו שהחליט פרומובוט77 ממעבדה ברוסיה? פעמיים, לפני החיסול שלו.

מה הן ההשלכות של צבא רובוטים בתוך פרטיות הגוף שלך?התשובה היא שאין יותר פרטיות ואין יותר שליטה. פלישה בולוגית של נאנו-בוטים מוחקים אוטונומיה על המוח והגוף. נאנו-בוטים מייצגים מלחמה על אוכלוסיית האדם, הגוף, המוח והנשמה, כולן ברמת המיקרון. זרוע המחקר של הפנטגון טוענת שנאנו-בוטים בחקלאות, נועדו לשמירה על היבולים אבל לא מבטלים שימוש נוסף כנשק ביולוגי.

חוקרים מגרמניה וצרפת פרסמו ביקורת על התוכנית שנקראת “בעלי הברית של החרקים”

במהדור. אוטובר5 2018 של “מדע” לגבי הפרה של הסכמה לגבי נשק ביולוגי. הם כתבו:
“הידע שיש להשיג מתוכנית כזו נראית מאוד מוגבלת ביכולת שלה להגביר את החקלאות האמריקאית או התגובה שלה למקרי חירום לאומיים” ולכן התוכנית (עלולה להיתפש כמאמץ לפתח סוכנים ביולוגיים למטרות עויינות ואמצעי ההעברה שלהן”

הבלתי ידועים:
“יש את הדברים הדועים שידועים. אלו הדברים שאנו יודעים שאנו יודעים. יש את אלו שאנו יודעים שאנו לא יודעים. אך יש גם את מה שאנו לא יודעים שאנו לא יודעים” – דונאלד ראמספלדת במהלך תקציר עיתונאים ב 2002 שמשייכת את עירק לנשק להשמדה המוני.

לנאנו-בוטים הללו יש תוכנית שאיננו מודעים אליה. בין אם בשימוש בנקיום תעשייתי או נקיון הגוף, נאנובוטים הם נשק נאנות המסגולים לאסוף חומרים בסיסיים כדי ליצור כל דבר בכל מקום.

DARPA משתמשת בביוכימיה של יונק הדבש כלי רכב אוויר נאנוכדי לאסוף מידע ממעקב אחר אנשים. מקור כוח חיצוני אומר שזה ניתן לשליטה מרחוק. הדגמים החשדים מופעלים סולארית אך זה “מגביל עד כמה הנאנו-בוט יכול להיכנס לעובי הרקמות”נאנו-בוטים עתידיים עשויים להיות מונעים באמעצות שדה מגנטי או אולטרהסאונד, מה שיאפשר להם לטייל לעומק הגוף.

האם זה מוגזם מדי לבקש לדחות את השימו בהם? בזמן שרובוטים לאט לאט מחליפים פעולות של בני אדם בייצור, האם הם גם יחליטו עבורנו בתוך הגוך בלי רשותנו?

האם הם כבר מוזרקים לגוף באמצעות חיסונים?

טכנולוגיה אנושית?

קחו בחשבון שאם כבר יודעים כיצד להשתמש בתדרים, ניתן לנתק טכנולוגיית נאנו, בתוך הגוף, בעצמך.מכיוון שהגוף הוא”חליפה” שבנויה מתדרים אלקטרומגנטיים בתוך מטריקס אלקטרומגנטי. אנחנו כאן כדי לשחק עם תדרים. אף אחד עוד לא לימד אותך לעשות את זה, אלא אם הבנת את מודל הריפוי של הטבע של תרופות הומאפתיות, אקופנטורה, טיפול בעשבי מרפאת ארומהתרפיה ושיטות טבעיות אחרות.

המין האנושי הוא הטכנולוגיה שעולה על נאנו טכנולוגיה, אותה הטכנולוגיה שיכולה לקלוט כיצד הגוף מרפא עצמו. היכולת שלך לדעת אם יש בתוך הגוף נאנו-בוטים עשיה גם לתת לך יכולת לכבות אותם. הטכנולוגיה הזו מתחילה בהעצמת האינטואיציה שלך ביחד עם מערכת החיסון, מתחילים באורח חיים ושינוי התופות למזון ותרופות טבעיות. דברו עם נטורופתים למידע נוסף כיצד לחזק את מערכות ההגנה שלכם כדי להחליש את הנאנו-בוטים בגוף. כל הבעיות במטריקס של הדואליות מגיעות עם פתרון כי אנחנו יותר מה”חליפה” של הגוף.

מקור

פטנט על נאנו-טכנולוגיה

הערה אישית שלי – אני לא חושב שהפתרון שמסופק בסוף המאמר הוא פתרוטן מעשי לגודל וחומרת הבעיה של נאנובוטים.

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק