סדר עולמי חדש, מסדר לאזארוס ושליטה במימי העולם

נושא חדש, ישר מהתנור..מסתבר כי יש כבר תוכניות לקחת שליטה על מימי העולם ומונה לתפקיד כבר מסדר שעשירי העולם יכולים ל”תרום” לו כסף וכך לרכוש מניות על כל המים בעולם. אז איך זה עובד : מסדר לאזארוס הקדוש הינו אחד מהמסדרים ברשת האחוות הסודיות של הכס הקדוש שמונה להיות הבעלים “החוקיים” של כל המים בעולם.
( לכתבה על הכס הקדוש והסדר העולמי החדש).

באתר הבית הם אינם מסתירים זאת ויתרה מזו, ישנה אגודה חדשה –  אגודת העולם (וורלד סוסייטי), שכל תפקידה הוא לממן את מסדר לאזארוס הקדוש וכל פעילותיו.

מסדר לאזארוס הקדוש, ללא בושה, שם לו למטרה לקחת שליטה על כל מימי העולם לקראת הסדר העולמי החדש. ב’אגודת העולם’ כתוב כי יש 3 דרגות – ברונזה, כסף וזהב – שדרכן ניתן להיות חבר ולקבל אחוזים במימי העולם. זה מאתר הבית שלהם

The World Society – what separates the elite from the elites

The World Society is a global network which offers unique advantages to its members. It comprises those men and women around the world who are part of the economic, financial, social or cultural elite and who wish to invest in the future of the planet.

The World Society is one of the world’s most exclusive societies. Joining the World Society is a unique opportunity, a privilege: fees and selection criteria are set accordingly.

The future belongs to those who invest in it. The future is water. The members of the World Society are among ‘the happy few’ who will become key players in the future of our planet

.

וזה מאתר הבית של לאזארוס


The three pillars

The Saint Lazare Foundation aims to become an essential global player specializing in water. Its strength and distinctiveness derive from the three pillars on which it stands:

■ A think tank ■ An investment source ■ A centre of operations

The Saint Lazare Foundation is a place for observation, reflection, debate, investment and action. It is a key network in the development of multilateral cooperation and international programmes in the sphere of water.

The Saint Lazare Foundation is an independent international NGO which is set to make a bold and rigorous contribution to the understanding of the changes of our times and the world’s engagement with them.

Prince Charles-Philippe d’Orléans

Duc d’Anjou

הנה ראיון של אלכס ג’ונס עם מייקל ברוומן

הנה חלק ממה שכתוב באתר הונגפונג על מה מייקל ברוומן לא היה יכול להגיד בשידור בטלוויזיה וכן אמר את זה בתוכנית של אלכס ג’ונס

…Anyway Ventura’s producer Michael Braverman was on ye ol Alex Jones show and dropped that they couldn’t post on the air about the ‘Saint Lazare Foundation’ (not lazard) which is apparently running a foundation, an investment branch with a maniacal goal of capturing all water resources. There is also a bizarre chintzy website for The World Society which I think will get scrubbed here as some of the other material has. Some things are still on Bing that have disappeared off Google

מומלץ להיכנס לאתרי הבית שלהם ולבדוק בעצמכם. שני האתרים מקושרים היטב. אלו הן המטרות של לאזארוס ו’אגודת העולם’. ללא בושה. אגב, אם חשבתם שזה טוב, תחשבו שוב. נסיכים, מלכים, שגרירים, פוליטיקאים, בעלי הון שכבר ממילא שולטים כאן זמן רב על אוכלוסיית העולם – הולכים לייבש אותנוו, תרתי משמע, ולהחליט כראות עיניהם למתי לעשות זאת ואיך, להעלות מחירים, להכניס עוד רעלים (כאילו שכבר אין מספיק) ולהמשיך לשלוט ולעשות על כולנו עוד כסף.

המממ…אם רק תקראו את זה ותחזרו לחיי היומיום, הם בטח יצליחו.

אם, ורק אם,נתעורר, נחקור ונלמד ונתשתף פעולה ומידע עם הסובבים אותנו, רק אז אולי נמצא פתרונות להתמודד גם עם בעייה זו.

לא נבראנו חסידות ואנו לא אמורים לחיות עם הראש טמון בחול.

אין הדבר משנה אם אנחנו יהודים, או שחורים, או צעירים, כולנו צריכים מים חיים בשביל לחיות ולהיות בריאים.

המים הם מאלוהים ולא מחברה או קרטל או ממשלה.

הם לא המציאו כלום, הם עובדים עבורנו ואנו אמורים לשלם על התשתים למים ועל חיוניות המים. שיספקו לנו את המים הטובים ביותר וימצאו פתרונות ויישמו אותם לחסכון, טיהור ומחזור של המים, כמו גם מים כמקור אנרגיה לכולם. וממילא, הם חלק מאיתנו, הם אנחנו ואיכשהוא איבדו את הדרך, וזה על חשבוננו.

זה נשמע כמו הזיה, וזה אמיתי. מסדר ששם לו למטרה להחזיק בכל המים בכל העולם ו’אגודה’ שנמנים עם חבריה עשירי העולם שאמורים לממן את המסדר ומטרותיו.
תראו מה כותבים האתרים ‘מעל סודי ביותר’ והונגפונג בנושא.

אם יתברר ומישהו חמד לצון ופתח שני אתרים בנושא שלא מדובר, לא מתוכנן והכל היה בדיחה, אז נוריד את הפוסט ונתנצל. אבל, מנסיון העבר דווקא מה שנשמע הזוי ובלתי ייתכן, מתברר כמציאות ולרוב דווקא התוכניות הכי גרנדוזיות של הסדר העולמי החדש, מוצגות לראווה ועטופות במילים יפות ו’חומלות’.

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק