סרטן, מחלות אוטואימיוניות ודיטריום

בהמשך לסדרת הפוסטים האחרונה על דיטריום במים, מים מותפלים, מחלות ובריאות,
אני שמח להציג לכם תרגום מרוסית של סיכום דוקטורט בתחום דיטריום ומים.
זהו מידע שמבחינתי הוא חומר נפץ כי זה אומר שרוב מי השתייה בישראל מסרטנים ולא ראויים לשתייה.
בנוסף, מים עמוסים בדיטריום מעקרים.
וזה גם אולי מסביר למה אסור לאסוף מי גשם, כי הם מופחתי דיטריום בעיקרון.
ממליץ לכל החולים בישראל לדרוש מים קלים כתרופה.
או לפחות להתחיל להפחית דיטריום בבית.

תהנו ומוזמנים לשתף :

השפעות של מי גשמים על אובייקטים ביולוגיים:
מים קלים הם תוצר של טכנולוגיה מודרנית. מים שבהם התוכן של האיזוטופים הכבדים של מימן מצטמצם ביחס הטבעי, נקראים מים קלים. כפי שמוצג בניסויים רבים למים כאלה יש השפעה מועילה באופן מפתיע על גוף האדם.
בארה”ב מים קלים מומלצים כגורם אנטי סרטני באופן רשמי. מים הם המרכיב החשוב ביותר של החיים. 65% מגוף האדם מכיל מים. בליטר אחד של מים טבעיים שאנו צורכים מדי יום, בנוסף לזיהומים שנמצאים בהם הם גם מכילים 2.33 גרם “מים כבדים” שנוצרים עקב תרכובות של איזוטופים כבדים של מימן וחמצן.
בגוף האדם איזוטופים כבדים אלה עלולים לזהם את קרום התא, החמרה בחילופי המים בתאים, אשר לפי המדענים גורמים לכשלון של מערכות שונות בגוף וגם להופעת מחלת הסרטן. ככל שהרמה הטבעית של האיזוטופים הכבדים במים נמוכה יותר, כך יש פחות סרטן ואריכות ימים. שלא כמו מים כבדים שבצורה מרוכזת הם רעל, למים קלים (תוכן מופחת של איזוטופים כבדים) יש איכויות טיפוליות. הפעולה העיקרית שמתבצעת כשגוף האדם מקבל מים קלים היא ירידה הדרגתית של דיטריום בנוזלי הגוף, עלייה כללית בחסינות הגוף ושיפור של המערכות החשובות ביותר בגוף. מחלות רבות ניתן למנוע וגם לטפל בהן (כולל מחלות חשוכות מרפא), באמצעות מים קלים.
טיהור מים טבעיים ממים כבדים מתבצע ע”י טכנולוגיות מורכבות שמבזבזות אנרגיה ויקרות מאוד, היקף הייצור מוגבל ולכן טכנולוגיות אלה אינן נגישות כל כך. מסיבה זו, מים קלים אינם נפוצים. כרגע מים קלים מיוצרים בכמויות קטנות בחו”ל וידועים כ DDW (מים מופחתי דיטריום) – מים אלה נחלו הצלחה בטיפול של מחלות סרטניות במשך 10 שנים. ברוסיה מים קלים מיוצרים תחת המותג “LANGVEY”. המים שלהם עברו ניסויי מעבדה קליניים רבים בטיפול בחולי סרטן בארגונים רפואיים ומדעיים מובילים ברוסיה.

כיום מוכח כי מים קלים תורמים ל:

~ נורמליזציה של חילוף חומרים, חיסולים של רעלים ורדיקלים חופשיים מהגוף,
~ טיפול ומניעה של סרטן, סכרת, מחלות של כליות וכבד.
~ התאוששות של הגוף תחת לחץ ועייפות.
~ מחזיר את לחץ הדם למוטב, מתקן את חילוף החומרים של השומנים והפחמימות.
~ מטפל בבעיות קוסמטיות.
~ מאט את תהליך ההזדקנות ומגדיל את תוחלת החיים.

תוצאות של ניסויים קליניים ומחקרים ביולוגים על פעילות מים עם תוכן נמוך של איזוטופים כבדים של מימן שהתקבלו ע”י מדענים רוסים וזרים מראים כי
מים אלה בולטים כאנטי סרטניים וניתן להשתמש בהם בהצלחה למניעה וטיפול במחלות אונקולוגיות.
בנוסף, צריכה ארוכת טווח של מים קלים מועילה לפעילותו החיונית של האורגניזם ותורמת להתחדשות הגוף.

בשנות ה 60 מדענים של טומסק פרסמו את העבודה הראשונה על התכונות המדהימות של מים מופחתי דיטריום. הוכח כי מים כאלה שנלקחו מהשלג והקרח הראו השפעה מועילה על צמחים, בע”ח ובני אדם. בשנות ה 70 המדען הסובייטי MUHACHERIM העלה השערה כי מים קלים עשויים לעזור להילחם נגד אחת הסכנות הקטלניות של זמננו – מחלות אונקולוגיות. באותו הזמן, ההשערה הנועזת הזו לא גרמה לעניין רב בעולם המדעי.
העניין במים קלים עלה רק בשנות ה 90 – מחקר בקנה מידה גדול שקשור ביצירת תנאים נוחים לאסטרונאוטים במהלך טיסות ארוכות לחלל. הוכח כי מים קלים משפרים לא רק את חילוף החומרים אלא גם מסייעים בהגנה על הגוף. במערב, ההתעניינות במים קלים הופיעה רק ב 1993 כאשר בוצעו ניסויים על המאפיינים של מים קלים על תאי הסרטן. המדען ההונגרי ג’י שומליי עשה רבות כדי ללמוד איך ניתן לטפל בסרטן באמצעות מים קלים, אשר ראה בהם כלי רפואה חדש לטיפול ומניעה של סרטן. יש לציין כי במקביל מדענים זרים בדקו את המאפיינים של מים קלים בניסויים בבע”ח, אצל קבוצת מדענים בהנגתו של VARNARSKY שעבד בשת”פ הדוק עם המכון לביו רפואה ברשות פרופ’ SINYAK.

מאוחר יותר, במכון המחקר של המרכז לחקר הסרטן הרוסי התבצעו ניסויים על עכברים שנערכו בשיתוף עם מדינות המרכז המדעי בפדרציה הרוסית. תוצאות מדהימות הושגו כאשר למדו את האפקט של המים הקלים על גוף האדם, במרכז המחקר הרוסי בטיפול בחולי סכרת, הפרעות מטבוליות ועוד. חולים ששתו מים רגילים באיכות טובה, הושוו לחולים ששתו  מים קלים. החולים שקיבלו מים קלים נראה אצלם שינוי לטובה על חילוף החומרים והגוף התמודד טוב יותר עם כשלים במערכת. היום זה מוכח קלינית, מים קלים מספקים נורמליזציה של תהליכים מטבוליים, התמודדות עם ניקוי רעלים, שיפור הרווחה הכללית, שיפור ביצועים, הפחתת העייפות לאחר יום עבודה ובאופן כללי, התחדשות הגוף.

חולים שאובחנו באנדוקרצינומה בריאות קיבלו מים קלים ברציפות במשך חודשיים. במהלך תקופה זו לא נראתה התקדמות של המחלה והגידול נעשה קטן יותר, גם בחולי סרטן הערמונית לאחר חודש של שימוש לא הייתה התקדמות של הסרטן. כיום יש ראיות חזקות כי מים קלים מונעים סרטן.

מי השתייה מורכבים במבנה ובהרכב. יש השפעה רבת מימדים על גוף האדם. ניקוי מי השתיה ממולקולות כבדות מפעילה על גוף האדם אפקט של ריפוי. במחקר שנערך במחלקה האנדוקרינולוגית של ה RNC ושל משרד הבריאות בפדרציה הרוסית השתתפו 50 חולים בסכרת מסוג 1 ו 2.
לחולים היו הבעיות הבאות :
לחץ דם, מחלת לב כלילית, השמנה.
החולים שתו מים קלים במשך 28 יום במינון יומי של ליטר. לאחר שתית מים קלים ע”י חולי סכרת מסוג 1 הייתה ירידה משמעותית במשקל והסוכר חזר לנורמה בדם.
חולים עם סכרת מסוג 2, ירידה משמעותית במשקל, במסת הגוף וברמת השומן. קיימת גם נטייה לירידה בלחץ הדם.

תוצאות הניסויים הקליניים מצביעים על כך :

מים הם גורם חשוב מאוד. מימן נכנס למולקולות דנ”א, כך שהשפעתו עוברת בירושה. תוחלת החיים הגבוהה של תושבי קווקז בברה”מ לשעבר לעומת שאר האזורים הייתה ברורה: אוויר הרים נקי שהיה באזורים האלו, מזון בריא שכלל מוצרי חלב טריים וירקות.
תושבי הצפון הרחוק בקווקז חיו אפילו יותר מהקווקזים שמוזכרים למעלה ומבחינת הרעיונות שהיו מקובלים אז בתחום הבריאות, מצב זה לא היה ניתן להסבר.
מחקר על המים הראה כי תוכן המולקולות הכבדות היה קטן יותר באזורים של קווקז וזה היה ההסבר לתופעה הזו.

האזורים על כדוה”א שבהם ניתן למצוא את המים הקלים ביותר הם בקרח של גרינלנד ובאנטרטיקה. בממוצע ברוסיה יש 8 אנשים שעוברים את גיל ה 100 לכל מיליון אנשים פרט לאינגושטיה (קווקז), שם יש 353 אנשים. ביאקותיה – 324 אנשים.

המספר הרב של האנשים במקומות אלו מוסבר ע”י שימוש במים מומסים. לדוגמא, במים מומסים של קרחונים בהר גבוה ישנו תוכן מופחת של דיטריום ב 10-12%, לכן בקרב מטפסי הרים יש כל כך הרבה בני 100 פלוס.

במכון היופי נערך קורס טיפול במים קלים לאנשים עם בעיות קוסמטיות, לאחר הטיפול חילוף החומרים חזר למוטב, הם איבדו יותר משקל בזמן קצר. החולים השתמשו גם במסכות מיוחדות על בסיס מים קלים לעור – אקנה, אקזמה עברו מהר יותר מאשר אצל אלה שהשתמשו בפתרונות קוסמטיים אחרים. רקמות העור התחדשו והתווסף ברק ולחות.
ידוע היטב כי אנחנו זקוקים לאנרגיה. האנרגיה מצטברת בתאים בצורת מולקולות מיוחדות ATP.
מחקר הראה כי שימוש במים קלים מעלה את רמת ה ATP בגוף ב 30%. כל תאי הגוף מקבלים נחשול של אנרגיה – זה בא לידי ביטוי בעור ובגוון שלו. החסינות גדלה, מונעת התפתחות דלקות אשר ידועה כגורם ראשי להזדקנות מוקדמת.

קומפוזיציה של מצב הדנ”א של לימפוציטים בבריאות ובחולי. מסקנות :

הניסוי הראה כי מים עם תוכן דיטריום נמוך, הפחיתו את מספר הפליטות החד-גדוליות של לימפוציטים בדנ”א בחולים עם אי ספיקת כליות מ 60% ל 43%. מים קלים הגנו על הלימפוציטים בדנ”א מנזק שנגרם ע”י נמק.
מים עם תוכן נמוך של דיטריום מונעים אפופטוסיס (מוות המוני של תאים) ומבטיחים לתאים בטיחות גבוהה יותר כאשר הם נחשפים לגורמים מזיקים (נמק, קרינה מייננת, רעלים וכולי).
שימוש במים מופחתי דיטריום עוזר לחולי אי ספיקת כליות מסוגים שונים למנוע מוות בלתי מבוקר של תאים חלשים.

תודה למתרגמת.

אהבה528 – מעלים את התדר

 

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק