על עבמ"ים ואלוהים

רבות נכתב כבר על עבמ”ים, אבל לא בהקשר שיוצג לפניכם.
החלטנו לכתוב על נושא זה כי הוא חשוב, רוב האנשים מולכים שולל ויכולת האבחנה היא כלי חשוב מאין כמוהו בימים אלו.
מעט מאוד חוקרים עסקו ועוסקים בפן הזה של סוגיית העבמ”ים ובשנים האחרונות נוצר גל אהדה כלפי תצפיות עבמ”ים, איזה צילום מזוייף
ואיזה אמיתי ?
האינטרנט מלא בסרטונים, דיווחים ומסמכים על עבמ”ים וכמו עדר טוב אנו שוכחים לבדוק מי יכול להרוויח מזה.
ההנחה שחוצנים קיימים או לא אינה מרכז העניין פה אלא, מי דואג להבניתה של דעת קהל עולמית בנושא הזה ?
מה אם כמעט כל הדיווחים על עבמ”ים הם בעצם דיווחים על טכנולוגיות שקיימות כבר בידי ממשלות וזרועותיהן השונות מזה עשרות שנים ?
ומה אם כל זה נועד למען מטרה גדולה יותר ? כמו ביטול הדתות, כמו יצירת היררכיה גלקטית שלא צריכה את אלוהים בתוכה, כמו יצירת דת עולמית חדשה אחת, או שנתחיל להאמין שחוצנים באים ויש על כל תושבי כדור הארץ איום חיצוני שדורש התגוננות עולמית, מה שמספק עוד לבנה בבנייתה של ממשלה עולמית חדשה.

בסרטון הראשון תוכלו לראות את מייקל שראט מדבר על מחקרו מזה 15 שנה, מחקר של אדם שאוהב את נושא התעופה וטכנולוגיות התעופה הסודיות שאינן מגיעות לידי הקהל הרחב דרך אמצעי התקשורת. תמונות, מסמכים, איורים וגם קצת השערות, והוא בכלל מדבר על טכנולוגיות שקיימות עד שנות ה 80 לערך. אתם יכולים לדמיין איזה טכנולוגיות קיימות כבר כיום ? אני לא. הייתי רוצה אבל גם זה לא העניין. עפ”י מייקל שראט 98% מהטכנולוגיות המיוחסות לחוצנים נמצאות בידי ממשלות. ניתן היום לטוס בעולם ללא דלק, ללא זיהום, ללא רעש ובמהירות בלתי נתפשת כמעט, וכל זה מתקציבים ‘שחורים’ של 400 מיליארד דולר (שאולי מסבירים את המינוס של הכלכלה האמריקאית), רק בארה”ב לבדה. תקציבים שמגיעים ממשלם המיסים, מעסקאות נשק וסמים של הסי.אי.איי וחבריהם..
מה עם רוסיה ? וסין ? וגרמניה ? יפן ? צרפת ? ישראל ?
הנה הראיון עם מייקל, ללא תרגום אך התמונות מדברות בעד עצמן

החוקר הכי טוב שהיה אי פעם (לעניות דעתי) וויליאם מילטון קופר, הזהיר עוד בשנות ה 90 מהשימוש שיעשו אותן כתות, ארגונים ואליטות בנושא החוצנים. הוא אפילו הראה שנשיאה של ארה”ב לשעבר, רונלד רייגן, שכתב את נאומיו של כותב הנאומים שלו, ולא פחות מ 6 פעמים הזכיר בנאומים את חיוניות האיום החיצוני על כדור הארץ, על מנת שכל העולם יתאחד תחת ממשלה עולמית אחת, על מנת שנוכל להתמודד עם איום שכזה.

קופר ידע היטב על מה הוא מדבר ולכל מי שרוצה לברור את המוץ מהתבן בעולם המידע – ביל קופר הוא הכתובת. (אגב, חודשיים לאחר נפילת מגדלי התאומים התנקשו בחייו, חצי שנה בערך לאחר שהתריע מפני פיגוע גדול שתבצע ממשלת הצללים של ארה”ב, על אדמתה, בשיתוף בן לאדן). כפי שנאמר – קופר ידע על מה הוא מדבר.
קופר גם נקב בשמות של חוקרים ומדענים שיצאו עם מידע על עבמ”ים על מנת “לעזור” לנו להאמין בקיומם. ואכן השמות בהם הוא נקב בשנות ה 90 עושים את עבודתם נאמנה עד היום.
מה לאלוהים ולזה ?
ובכן, עפ”י אידיאולוגית הכתות המוזרות הללו (בונים חופשיים, משפחות המלוכה, וותיקן ועוד), ברגע שנקבל את קיומה של היאנושיררכיה גלקטית, מי צריך את אלוהים ? אנחנו בני אדם שיכולים גם, להיות כמו אותם זנים משודרגים של אנשים גלקטים בעלי טכנולוגיות גבוהות ונשגבות, וטכנולוגיות אלו יכולות להיות בהישג ידינו. (לא משנה שהן קיימות כבר עשרות שנים ובשימוש ע”י ממשלות). אלוהים מתגמד לעומת האקסטזה הגלקטית, הגילוי המרעיש שאנו לא לבד. גם התחום של אאוגניקה מתקשר לכאן וליכולתו של האדם ליצור ולברוא את עצמו מחדש, טראנס-הומניזם. אדם משודרג.
“מנגד” (מעל הכל) – נמצא אלוהים שמכיל את כל האפשרויות בתוכו ובחר ליצור את הכל ובכלל זה את אדם וחווה ואולי עוד אנשים נוספים בכוכבים אחרים על מנת לאפשר גיוון אינסופי של חיים. אז מי הבוס ? חיזרים משודרגים או אלוהים ?
מי באמת יוצר ובורא, חברת מונסנטו שרושמת כמה פטנטים על זרעים מהונדסים או בורא עולם הגדול מכולם שברא זרעים קטנים עם מידע אינסופי שבמגע עם מים משחררים ידע בריאה של עץ שלם ? עץ שמניב פירות שמזינים אותנו, מרפאים אתנו, מרווים אותנו ומתקשרים עם הד.נ.א. שלנו כמו שצמחים אלוהיים יודעים לעשות.
אנשים (מכאן ומשם) שמצליחים לבנות כלי תעופה מדהימים, או אלוהים שנותן להם את יכולת החשיבה והביצוע ?
מכונת התעמולה עובדת ללא הרף על מנת שכולנו נתאים עצמנו לתפישה המקובלת (כמו ריטאלין לילדים), שנתקדם צעד צעד בצורה לינארית כי אנחנו קטנים ולא מבינים את מה שהאליטות רוצות עבורנו, הן הרי רוצות בטובתנו, לא ?
רק בשנה האחרונה הותיקן אישר את האפשרות לקיומם של חיים אחרים, סטיבן הוקינג צידד (בלשון המעטה) באפשרות זאת ומי אם לא האו”ם – מינה ועדה שתהווה ראש חץ לתקשורת עם חוצנים. גם נאס”א מצאה איזה זן של חיים שיכול לשרוד בתנאים בלתי אפשריים.
מתווי דעת הקהל העולמית מכינים אותנו להיררכיה גלקטית. בה אנו מתגמדים יותר אך יובטחו לנו ניסים ונפלאות, ע”י אותן ממשלות שמסתירות את הטכנולוגות הללו כבר שנים רבות. אני בוחר לא להאמין להן.
אני מתערב איתכם (ולמי שמשוטט באינטרנט הרבה זה לא סוד) שבקרוב נשמע ונדע, נקבל “הוכחה” לקיומם של חוצנים.
תכלס, אז מה אם יש חוצנים ? וזה גם די הגיוני שיהיו עוד חיים ביקום. האם אנו עדר שמאמין לכל מה שאומרים לו ? הטמבלויזיה והרעדיו והתשקורת בכללותה ?

זה כבר לא סוד שלגרמנים הייתה טכנולוגית תעופה (בכלי תעופה מסוג דיסק) עוד במלה”ע 2

ומייד לאחר תום המלחמה, ולאחר מבצע “מהדק נייר” הפלא ופלא – דיווחים על עבמ”ים החלו להופיע במקסיקו ודרום אמריקה. החל משנות ה 50 הדיווחים רק גוברים. האם זה מפתיע שבמבצע “מהדק נייר” הועברו טובי המדענים בעולם של אותה התקופה לשטחה של ארה”ב ולדרום אמריקה (וכפי שלמדנו – נאצים רבים מצאו מקלט במדינות דרום אמריקה), ומייד אח”כ התחילו להגיע דיווחים על כלים ואורות מוזרים בשמיים ? ומה לגבי תמונה כמו זאת, מארה”ב, נראה כמו עב”מ לא ? עם ראשי התיבות של חיל האוויר האמריקאי עליו..

והנה סרטון שצולם לפני כמה ימים, בירושלים, מעל הר הבית. סרטון שצפו בו כבר כ 85,000 אנשים. כזה שאפשר להתווכח אם הוא אמין או לא, ערוך או לא, ואני אומר, זוהי הסחת דעת. זה לא משנה אם הסרטון אמין או לא. אפילו אם יש בעב”מ חייזרים מכוכבים אחרים. חשוב לדעת שטכנולוגיות שכאלו נמצאות כבר עשרות שנים בידי ממשלות ומוסתרות מאיתנו. וזה בטח לטובתנו, כי האליטות דואגות לנו שלא נדע יותר מדיי בפעם אחת. זה עלול להבהיל אותנו.

והנה אחיו הקטן, שצולם ע”י קבוצת תיירים

אז אולי זה אמיתי ואולי לא, אולי זה ערוך, ואולי אלו הם באמת חוצנים. הנקודה היא ההסתרה של מידע חשוב מאין כמותו לכלל המין האנושי, ע”י ממשלות ועושי דבריהן. אנרגיה חופשית על סוגיה, טכנולוגיות תעופה, פתרונות רפואיים פשוטים למחלות קשות, מים נקיים לכולם, מזון בריא לכולם וכולי – סוג של אוטופיה שכותב שורות אלו מאמין שהיא אפשרית. אולי אני תמים. ואולי לא ?
אגב, הנה קישור לכתבה מאתר חיל האויר הישראלי על טכנולוגית אנטי גרביטציה שנמצאת בפיתוח (ואולי כבר פותחה ?)

ואחרון חביב, הדובדבן ביל קופר

https://youtu.be/7tEH2KeaUzs
הבהרה
מילים אלו נכתבו מאהבה ודאגה, ללא כוונה לפגוע אלא בכוונה לפקוח

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק