קוראים לי ג’ו וזו הסוללה שפיתחתי

אנרגיה.
זה מה שמניע את העולם ועל פטנטים שחוסכים אנרגיה או מייצרים אנרגיה, שילמו חברות אנרגיה לא מעט כסף, בעיקר כדי להסתיר טכנולוגיות פשוטות ויעילות מהציבור, על מנת להמשיך ולהרוויח על חשבון כולנו.

אחד הגיבורים של התחום הוא ג’ו שפיתח את הסוללה של ג’ו.
מהפיכה אמיתית – הוא הצליח להפיק אנרגיה מפירוק של מים למימן וחמצן ושימוש במימן שפורק להנעה וחיסכון משמעותי בדלק. כמובן שחברות דלקים ואנרגיה לא אהבו את זה.
על ג’ו והסוללה שלו למדתי לפני עוד ב 2008..
כמה מסתירים מאיתנו. כמה טכנולוגיות נקיות ויעילות וזולות יכולות להיות בשימוש כיום אבל מדינה לא תוכל לקחת 66% על כל שקל של דלק. עצוב. אמיתי!

מעניין לשמוע כיצד הפיתוח של הסוללה של ג’ו קשור למבנה הארץ.
 
בסרטון הבא תוכלו לראות רכב שנסע לפני שנים בכבישי ישראל על דלק ו…מים!
כשיספרתי למשפחתי וחברים ב 2009 שניתן לנסוע גם על מים כמובן שצחקו עלי. לא שזה הזיז לי. רוב מי שצורך תקשורת המונים, קשה לו לצאת ממשקפי הסוס שמרכיבים לו אך עם הזמן, אנשים לאט לאט משחררים קבעונות ותפיסות וראה איזה פלא, מוכנים לקבל גם דברים שהיו לא אפשריים עד לאחרונה.

כיום כמובן יש פיתוחים בכל העולם לרכבים ממונעי מימן-חמצן-מים וכן, יש גם מנועים מגנטיים למרות שגם אלו נדחקו לשוליים על ידי חברות אנרגיה!

רוצים להרים את רמת האנרגיה שלכם? להפחית מכאובים, כאבי ראש, בעיות עיניים ועוד?
הירשמו כאן לשיחת מבדק ואבחון ונחזור אליכם לקביעת פגישה (במחיר מבצע)

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק