קערות הקריסטל וריפוי בצליל

קערות הקריסטל מגיעות בגדלים שונים, בתוים שונים וניתן להשיג קערות מקריסטלים שונים. אנו בוחרים לעבוד עם קערות מקריסטל מסוג קווארץ בגלל התכונות הפיאזו-אלקטריות של הקווארץ. (יצירת מתח חשמלי ע”י לחץ).

לדוגמא : כל הגאדג’טים שאנו משתמשים בהם כיום : סלולארי, טאבלט, מחשב, mp3 , שעונים ועוד – כולם משתמשים בקריסטלי קווארץ להעברת מידע מדוייקת. הנה תמונה של – crystal oscillators הנמצא בכל גאדג’ט כיום :

יש לציין כי שעוני הקווארץ הידועים בדיוק הרב שלהם, נקראים כך ומדוייקים כל כך, בזכות תכונות קריסטל הקווארץ. למרות שאנו רגילים לחשוב על קריסטלים כמשהו רוחני, יפה ומרשים, הרי שאנו רגילים לא לייחס להם משמעות מדעית. ההיפך הוא הנכון.

קריסטל הקווארץ הינו מחצב שבשימוש מדעי כבר למעלה מ100 שנים. יכולתו של קריסטל הקווארץ להעביר מידע בצורה מדוייקת ומתוזמנת, הינה התכונה העיקרית לשימוש נרחב בטכנולוגיה כיום.

הנה סרטון קצר המתאר פירוק של שבב קריסטל לגורמים, כך שניתן לראות את קריסטל הקווארץ שבפנים :

את השימוש בקערות הקריסטל החלו כנראה בעמק הסיליקון – מעוז ההיי טק העולמי כשבתוך הקערות היו מגדלים שבבי קריסטל. עובדה חשובה היא שקריסטלים צומחים וגדלים מתחת לאדמה. הנה תמונה להתרשמות :

בדומה לנטיפים וזקיפים, הקריסטלים גדלים מתוך האדמה (בעיקר במקסיקו, ברזיל ודרום אמריקה) ומגיעים לגדלים עצומים. אגב, בתוך בלוטת האיצטרובל שבמרכז המוח, גדלים קריסטלים.

 

 

נחזור לקערות הקריסטל : יש הטוענים כי השימוש הראשוני בקערות הקריסטל היה באטלאנטיס, קשה למצוא לטענות אלו אישוש ואישור, לכן נישאר בזמן הנוכחי. המעניין הוא שכשם שיש שימוש בתכונות הפיאזואלקטריות של הקריסטל בתעשיית ההיי טק, הרי שאפשר להשתמש בקריסטלים על מנת להעביר או להשמיע צליל מדוייק. כשמנגנים בקערת קריסטל (ותיכף אכנס לנושא התוים) מופק צליל נקי ומדוייק, כל כך מדוייק שאנו יכולים לשמוע גם את האובר טונים – הצלילים העילאיים. את הצלילים העילאיים ניתן לשמוע מכל צליל, אך הרבה יותר קל לשמוע אותם כשמנגנים בקערת קריסטל קווארץ.

על מנת ליצור קערת קריסטל, לוקחים הרבה שבבי קריסטל קווארץ, טוחנים אותם לאבקה דקה, יוצקים לתבנית (ביחד עם 0.1% סיליקון להדבקה) ותחת חום מסויים – יוצרים קערת קריסטל. בזמן תהליך היציקה ישנן סטיות של אחוזים בודדים בגובה הצליל. בואו נאמר שאני מכין קערה בצליל דו אמצעי. אזי יש לתבנית הזו קוטר מסויים, עומק מסויים, ורוחב דופן של הקערה עצמה. למוצר הסופי, לקערת הקריסטל, תהיה סטייה של 5% בדיוק הצליל. מדהים שרוב העוסקים בקערות קריסטל בעולם, כמו גם מטפלים, מרפאים בצליל וכל מי שעוסק בריפוי בצליל באמצעות קערות קריסטל, אינו מודע לסטייה של 5% בקערות. מכאן נוצר מצב שאפשר לנגן למשל בשתי קערות, נגיד דו וסול (C+G ) אך הדו יכול להיות נמוך ב 5% והסול יכול להיות גבוה ב 5% , כך שיווצר חוסר דיוק, חוסר הרמוניה והמטרה שלנו של ריפוי בצליל עלולה להתפספס. יש לזכור כי על מנת לטפל עם קערות קריסטל, או עם כל כלי נגינה אחר, יש לכוון את התוים וסולם התוים במדוייק, לקבלת הרמוניה מושלמת. בכך הדבר אינו שונה מכל כלי נגינה אחר. הרי לא הייתם רוצים לשמוע קונצרט עם כלים לא מכוונים, באותה המידה עדיף לא לנגן בקערות שאינן מכוונות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשימוש טיפולי.

באהבה528 – מעלים את התדר מצאנו שיטה לכיוון מדוייק של קערות הקריסטל. זוהי שיטה פשוטה ששיתפנו בה אנשים שונים מהארץ ומעולם, על מנת שיוכלו לכוון את קערות הקריסטל בצורה מדוייקת. להזכירכם , רוב האנשים העוסקים בתחום, לא ידעו שהקערות יוצאות מהמפעל עם סטייה של 5% בתווים המצויינים על הקערה. באמצעות שיטה פשוטה זו, ניתן לכוון כל קערה לצליל המדוייק הקרוב אליה ביותר. למשל אם יש קערה שהיא בדו, אך בעצם נמצאת קצת מעל דו, ניתן לכוונה לתו דו במדוייק, באמצעות מים.

את המידע הזה הפצנו בשנים האחרונות ולשממחתנו מטפלים שונים מהארץ והעולם אימצו שיטה זו, למדו אותה ויכולת הנגינה והדיוק שלהם השתפרה. אע”פ שאוזן האדם לא בהכרח תקלוט סטייה של 5% בצליל, הרי שתאי הגוף, כמו גם מולקולות המים והמבנים הגיאומטריים בתוכם, מגיבים לכל צליל בצורה שונה, מתארגנים עפ”י הצלילבצורה שונה כך שדיוק בנגינה חשוב מאין כמוהו, בבואנו לטפל בצליל, או לטפל באמצעות קערות הקריסטל. הנה סרטון עם קערה המכוונות בצורה מדוייקת לתדר 528 הרץ : הסרטון צולם במערה תת קרקעית בירושלים

השימוש בצליל ובתדרים לטיפול והחזרה לאיזון, נמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. בין אם אצל הטיבטים עם קערות הטיבטיות העשויות מסגסוגת מתכות, כין אם אצל האבוריג’ינים עם הדידג’רידו, בין אם אצלנו – מימי דוד המלך והכינור או הנבל, או השופרות, כמו גם הסודות ששומרים הלוויים מבית המקדש ויש עוד דוגמאות רבות. השימוש בצליל כמובן יכול לפגוע ולא רק לתקן, כמו השופרות שהפילו את חומת יריחו, או כמו תותחי התדרים לפיזור הפגנות. מה שמחזיר אותנו לכוונה שבשימוש בקריסטלים, בקערות, בצליל, בעצם בכל דבר. גם בטיפול בצליל, או ריפוי עם צליל וקערות הקריסטל, הכוונה שנמצאת אצל המטפל חשובה ביותר. גם הכוונה הנמצאת אצל המטופל, חשובה לא פחות. כשהכוונה ברורה ומדוייקת והיא נישאת על צליל מדוייק שיוצא מקערת קריסטל קווארץ, הרי שתיתכן השפעה חזקה ומדוייקת על מצב המטופל. יש לזכור כי איננו מטפלים, או טוענים לרפא או לטפל במישהו אך בשנות פעילותנו באהבה528 מעלים את התדר נוכחנו לראות את ההשפעה הטיפולית החיובית שיש לצלילים הבוקעים מקערות הקריסטל על אנשים רבים.

 

כשמשלבים את כל האלמנטים הללו, ביחד עם מים, אנו מגיעים למוליכות מקסימלית של הכוונה, כפי שאנו עושים במפגשי המים שלנו – קריסטל הידרוסוניקס (כמו דיסק המוסיקה המעולה שהוצאנו).

לפרטים נוספים ומידע על קערות הקריסטל או על מפגשי המים שלנו או על מוצרים אחרים, ניתן ליצור קשר בטלפון : 0545960175

או במייל : thenew528@gmail.com

אהבה528 – מעלים את התדר

 

 

מאמרים נוספים

המדריך

תודה שנרשמתם למדריך המזורז  איך להימנע מחשיפה יומיומית לרעלים כבר

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק