תודה לכל הבאים לצלילים מרפאים !

רצינו להודות לכולם. כל מי שלקח חלק בהפקה, או פשוט הגיע, או עזר לאורך הדרך. למבוגרים ולילדים, למנהלת הכנרת ולמשטרה. לכולם.

תמונה קטנה מהפעילות הקסומה של דרור מצליח והילדים.

הנה הניוזלטר שיצא בנושא

הנה הקבוצה בפייסבוק והמשתמש בפייסבוק

תמונה – עמית זינמן

הנה מכתב התודה שנשלח לאיגוד ערים כנרת :

לכבוד:

פנחס גרין

מנהל כללי

איגודערים כנרת

הנדון: הכרת תודה והערכה רבה לאיגוד ערים כנרת

פנחס ועובדי האיגוד שלום רב,

בתאריך ה-31.5-2.6.2012 התקיים בחוף דוגה, אירוע המוסיקה למשפחות פסטיבל צלילים מרפאים

ברצוננו להודות, מעומק הלב, לאנשי איגודערים כנרת על הרצון הטוב, העזרה, המסירות והתמיכה הרבה שהייתה ללא ספק מעל ומעבר למצופה !!!, תמיכה שהייתה קריטית להצלחת האירוע.

עובדי מנהלת הכנרת, חרף ההתראה הקצרה, לא חסכו במאמצים, הדריכו, סייעו ופעלו רבות על מנת לאפשר לנו לקיים את האירוע תוך שמירה על הוראות החוק, על איכות הסביבה על מימי הכנרת.

תודה על כך שאכפת לכם, תודה על שהבחנתם שצלילים מרפאיםמביאים משהו חדש ואחר לכנרת ותמכתם בנו מההתחלה !!! ללא עזרה זו, מכל הגורמים והאנשים האחראים, לא היה יכול להתקיים האירוע המיוחד הזה.

אנו תקווה כי נמשיך לשתף פעולה ולהביא לחופי הכנרת ציבור גדול של משפחות המחפשות את הכנרת היפה והטובה, הרגועה והשלווה.

הנה תגובה מאחד המשתתפים:

היינו, אני ומשפחתי הקטנה, אחרי שנים ארוכות שלא ביקרנו בכנרת, היינו ומאוד מאוד נהנינו. נזכרנו בימים קסומים אי שם בילדות שבהם הכינרת הייתה מקום של אהבה קסם וכיסופים. ימים בהם היינו יושבים על שפת המים ליד האהבה הראשונה, מביטים אל השקיעה, ובנפש פנימה מרגישים את פרפורי הלב התמים לנוכח ההרגשה החדשה והלא מוכרת. לצערי בשנים האחרונות הדרתי רגלי מהכינרת, זו נהיית קשה לי לעיקול, הצפיפות הרעש הסגנון, הרחיק אותי ויחד איתי, את משפחתי. לשמחתי הרבה הצלחתי למרות החיים המלחיצים לשכנע את בת זוגתי (פשוט קניתי כרטיסים) לבוא, והיה נהדר. הכל היה נהדר. איזון מושלם בין ילדות להורות, בין מוסיקה לים, בין מנוחה לפעילות, בין צפיפות לחברותה פשוט כך. אז תודה לשי ולהלית שדרכם נחשפנו. תודה לשי ולמפיקים. ותודה לכל האומנים, המוסיקאים הנהדרים.”

בכבוד רב ובהערכה רבה,

שי דנון, מרדכי ברונשטיין וגיל ששון

מפיקי צלילים מרפאים

מכותבים:

שר הפנים מר אלי ישי

יור איגוד ערים כנרת מר יוסי ורדי

עובדי מנהלת הכנרת אתי סנה, ריקי מזרחי, אפי שבתאי, יוסי רווח, דני גבאי, זהבה ביטון

אריה סגרון, צביקה סלוצקי, דנה בכר, הגר עמוס, אהרון בן נעים.

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק