לא רוצים דגים…רוצים חכות !!!

אז הנה יוזמה “מדהימה” מצד משרד החקלאות, בריאות,חינוך ומצידי עוד משרדים..זה ממש לא משנה כי היוזמה מראה לנו מהו חינוך שגוי. או כיצד להתערב בהחלטות אישיות ע”י המדינה.

לא שאני נגד תפוח לכל ילד חלילה, אפילו שניים רצוי ואף יותר עם עוד קצת אגוזים ודגנים מזינים, רק ששרת החקלאות, שמשקיעה 15 מיליון ש”ח בתוכנית זו יכלה באותו הסכום (אפילו בפחות) להתחיל ולקדם חינוך תזונתי אמיתי לכל ילד בישראל עם העמותה ‘ערוגה לכל ילד’.

“קיימת חשיבות רבה בהעלאת המודעות של הדור הצעיר לצריכת מזון טרי ובריא”, ציינה שרת החקלאות אורית נוקד, שיזמה את התוכנית. – גבירתי השרה, אם את באמת רוצה את מה שאמרת אז הגיע הזמן לחינוך אמיתי לדורות החדשים – כיצד לגדל ירקות, מהם זרעים מהונדסים ומה הסכנות מהם ? מהם זרעי מורשת ומדוע הם חשובים כל כך ? איך ליצור חקלאות ברת קיימא באמת, בשטח, וללמד את הדור שחושב שאפונה מגיעה בשקית של סנפרוסט, מהו טעמה של אפונה טרייה שהרגע נקטפה מהגינה !!!

אז אולי נכון שאחוז צריכת המזון החי יורד מדי שנה אצל ילדי ישראל, אך מי אמר שהפתרון הטוב ביותר הוא תפוח לכל ילד ? נשמע יותר כמו החלטת ממשלת שמאל סויציאליסטי שרוצה שהמדינה תדאג למזון שלנו : תפוח לכל ילד, מחשב לכל ילד, מה עם שבב לכל שובב ? תמריץ לכל אמיץ ?

אם אכן היה כאן חופש אמיתי אזי היו ניתנים בידי הילדים הכלים ללימודים מעשיים וערכיים לטובתם הם, לחירותם הם להשכלתם ולא פתרון נוסף של סתימת החור – אהה, הם לא אוכלים מספיק פירות ? ניתן להם תפוח. תודה מדינה, תודה ממשלה. אוהה.. גוף אדיר ונהדר של בירוקרטיה מנופחת ותקציבים מבוזבזים, תודה לך על התפוח, מקווים שאין בו תולעים.

לא רוצים דגים…רוצים חכות !!!

חופש אמיתי תמיד חייב להישאר אצלנו, האנשים. הוא ניתן לנו במתנה. בהיוולדנו. למדינה אין שום זכות על חופש זה.

אהבה528 – מעלים את התדר



מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק