ההסטוריה הצבאית של טכנולוגיית 5G

בהרצאה הזו ממכון הבריאות של עמק הסיליקון, חושפת לנה פו את ההסטוריה הצבאית של טכנולוגיית 5G שאנו חושפים כאן כבר כחצי שנה בראיונות ופוסטים בנושא.

לנה מתייחסת לפיתוחים הראשונים של 5G כרדאר ולמדען  הגרמני הבכיר (הרמן פ. שוואן) שקבע את ה”תקן” העולמי לקרינה. תקן גבוה ומזיק. מדען זה, הרמן פ. שוואן על פי לנה פו היגר לארה”ב במסגרת מבצע “מהדק נייר” (PAPER CLIP) ביחד עם עוד כ 3000 מדענים נאצים נוספים ואלו בתורם הצליחו במימון של רוקפלר, רוטשילד ואחרים, לפתח מערכת טכנולוגית משומנת לשליטה בחיי בני האדם. ממשיךדרכו הוא קנת’ פוסטר שמקדם קרינה בכל מקום.
 
טכנולוגיית 5G נועדה על מנת לשלוט בחיי האדם ולפגוע בכל היצורים החיים.
היא נועדה על מנת להוות תשתית לבינה מלאכותית ולחבר בין בני אדם ומכונות, סימביוזה שתתאפשר רק בהינתן תשתית טכנולוגית מהירה מספיק.
בהרצאה המצורפת תגלו כמה דברים מסמרי שיער, לא רק על 5G אלא גם על רמות חשיפה נוכחיות מ4G ומ 3G כמו גם בדיקות דם של אישה בריאה לחלוטין בחשיפה יומיומית לקרינה בבית הספר.

לראיונות נוספים בנוגע להסטוריה הצבאית של 5G, ממליץ לחפש כאן.

זה האתר של לנה פו, נמצא כרגע בבניה.

כאן יש ראיון של וויני איסטווד האלוף עם לנה פו:

והנה חלק 2 של הראיון המעולה הזה:

הנה קצת קורות החיים של לנה:

I was an environmental restoration project manager for the US Army Corps of Engineers and worked with the EPA, F&G, F&W, DWR, BOR, etc.  I have since become an environmental health consultant and work for myself doing investigative and primary research related RF/EMR issues.  I’ve fought cell tower/5G bills and began a grassroots movement fighting 5G.  This all started when I saw leaders desiring to put WIFI in schools.  That was when I began my quest to save our children and now the entire environment.  What I thought was a mistake turned out to be their ultimate plan for human (and planetary) extinction I quickly realized.

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק