למה אנחנו מפסידים? ארוע 201 השני נערך באוקטובר 22

אני משלב כאן שני ארועים/נושאים שהם בעצם אחד:
הראשון הוא הרצאה קצרה של מארק פסיו על למה תנועת ההתנגדות מפסידה? כי אנשים מפחדים להקריב מעצמם בשביל לנצח..
השני הוא בשורת המגיפה הבאה מאת ביל פאקינג גייטס וחבורת הזבל.
אחד הדברים שיש לשים לב אליהם זה תשומת הלב המיוחדת שהם נותנים לילדים ומידע ברשת.
אז מעבר לעובדה שיש אנשים שעדיין ממתינים שקיו אנון יבוא להציל אותם וש”מנקים” את מנהרות, או שמאמינים שה 5 ג’י האמריקאי בריא יותר ממקבילו הסיני, הנה כמה עובדות מוצקות מעט יותר 🙂
בואו נתחיל..
לפניכם ההרצאה של מארק פסיו מה 22 בואקטובר על הפחד מהקרבה של תנועת האמת. צפיה חובה. אנגלית פשוטה.בשורת המגפיה הבאה

וכאן, יום אחרי, ב 23.12.22 היה ארוע “תרגיל” נוסף שתוכלו לראות מעט מהחרא שלו, נקרא לו ארוע 201 השני ובשמו “הדבקה קטסטרופלית”. ארוע שגם הוא כמובן נוצר על ידי ביל ומלינדה גייטס ובי”ח ג’ון הופקינס. אגב, בילי דבילי יושב שם כאילו הוא מדינה.
הנה סרטון קצר להמחשה:

הנה מה שכתוב על הארוע בנוגע לילדים:
לסגור בתי ספר לנסות לעצור מגיפה חדשה רצינית שמשפיעה על ילדים בצורה לא מידתית. התרגיל העלה שאלה מרכזית: אם למגיפות עתידיות יש תמותה גדולה יותר מקוביד 19, או למשל אם משפיעות בעיקר על ילדים, האם מדינות צריכות לנקוט בצעדים אחרים וחזקים ומוקדמים יותר על מנת לעצור אותן ומהן הצעדים הללו?
“or close schools to try to contain a serious new epidemic that was disproportionately affecting children. The exercise raised a pivotal question: If future pandemics have a much higher lethality than COVID-19, or for example, if they affect predominantly children, would or should countries take different, stronger, earlier measures to contain it, and what are those measures?   ”

זה מה שנכתב לגבי מידע ברשת:

מדינות יתעדפו מאמצים להגביר אמון בבריאות הציבור. שיפור תקשורת של בריאות הציבור, הגברת העמידות של האוכלוסיה למידע מטעה והפחתת ההפצה של מידע כוזב מזיק.
במגיפות עתידיות עלינו לצפות אפילו יותר הפרעות של מידע כוזב ומטעה. ארגון הבריאות העולמי יכול להיות מקור עולמי אמין ולשתף מידע מדעי בצורה רחבה אבל אל לנו לצפות שזה לבד ילחם או יעצור הפצת המידע המטעה והכוזב. מדינות ישתפו פעולה ויקדמו חוקים משלהם לעצור את התופעה. כפי שבעיות חברתיות וכלכליות יכולות לקבל מענה הולם בזמן מגיפה, כך גם מידע בריאותי מטעה וכוזב. יש לבדוק דרכים לטפל בתופעה ברמה לאומית לפני המגיפה הבאה על מנת להציל חיים.

“Countries should prioritize efforts to increase trust in government and public health; improve public health communication efforts; increase the resiliency of populations to misleading information; and reduce the spread of harmful misinformation. In future pandemics, we should continue to expect even more major disruptions from misinformation and disinformation. The WHO can be a globally trusted source, and it can share science and public health information widely, but we should not expect it alone to combat or put a stop to the spread of this mis- and disinformation. Countries need to collaborate to anticipate that threat and prepare to combat it with their own laws and procedures. Just as many types of economic and societal harms can be anticipated and accounted for in pandemic preparedness plans, so too can predictable false or misleading health messaging. Concertedly exploring ways to address this phenomenon on a national level in advance of the next pandemic will be crucial to saving lives.”

 

לסיכום, בשפתי שלי:
נציגי האצולה הנאצית-קניבלית-הומו-פדופילית שברשותה 2 חברות השקעות החזקות בעולם, בלאק רוק וקבוצה ואנגארד, ממשיכים לפעול באין מפריע ולתכנן לנו עוד מגיפות ומשברים מהונדסים, אחרי שראו שאנחנו לא עושים כלום נגדם ומסכימים שימשיכו להתעמר בנו ולהרוג אותנו משל היינו נמלים.
דגש מיוחד יושם על הילדים כפי שסיפרתי לכם בתחילת 2020, בהתחשב בצרכים שלהם, אין הדבר מפתיע.

מה עלינו לעשות?
להלחם. בכל דרך. להפסיק לפחד לדבר. להפסיק לפחד לשתף. להפסיק לפחד לעשות. ככל שירבו כמונו, ידנו תהיה על העליונה.
כאחד שכבר צועק 13 שנה את הדברים הללו ומזדהה ברמה המקומית-ישראלית עם דבריו והכעס של מארק פסיו, אני בהחלט רואה שבגלל פחד מהקרבה עצמית אנחנו מפסידים.
המידע ברשת על כך ש”באים להציל אותנו” או ש”מנקים את מנהרות” נועד מלכתחילה על מנת להרדים את כולנו.
הדרך היחידה היא להלחם. גם אם זה יגיע למלחמה פיזית בנאצים, עלינו לעשות זאת. 
מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר אל רחמנים.
אסור לנו לעמוד מהצד ולשתוק בזמן שטובחים בנו, באמצעות זריקות, קרינה, ריסוסים ועוד טכנולוגיות שנחשבות תמימות בעיני רוב הציבור ובפועל פוגעות בעיקר היום, פגיעות אנושיות קצרות טווח.

זכרו – אמנם התוכנית שלהם היא להגיע ליעדים של צמצום אוכלוסיה עד 2030, כמו גם צמצום היכולת השכלית שלנו ושל הדורות הבאים, אבל הם בהחלט ישתדלו להגיע אליהם לפני כן וככל שאנחנו תמימים ופחדנים אנחנו משחקים לידיהם, בלשון המעטה.
אז קומו מהכורסא, צאו מה”חדר” ותעשו להם בלאגן ב”סדר”.

 מעלים את התדר 🙂

אגב, למי שרוצה לדעת את שמות משפחות המלוכה הנאצית-קניבלית-הומו-פדופילית
אפשר בסרטון הבא, בערך ממחציתו נאמרים שמות המשפחות: 
מעניין ששמות המשפחות כמו גם סיקור חדשותי או אפילו רכילותי של חברי המשפחות איננו בנמצא. בעידן מתוקשר כמו היום, קשה למצוא עליהם מידע. היד הנעלמה מאחורי הוילון.

רוצים להרים את רמת האנרגיה שלכם? להפחית מכאובים, כאבי ראש, בעיות עיניים ועוד?
הירשמו כאן לשיחת מבדק ואבחון ונחזור אליכם לקביעת פגישה (במחיר מבצע)

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק