אז מה רוצים לעשות לילדים?

כשהייתי עמוק בתוך אקטיביזם על מערכת החינוך ב2016, חבר לשעבר שהיה מורה למדעים במסצ’וסטס, אמר לי משהו כמו: אליסון פשוט יש לך יותר זכרון ראם, מרוב האנשים.

תהא הסיבה אשר תהא, הבורא/יקום מצא לנכון לשים אותי במקומות וחנן אותי במתנות לראות מה מתגלה כעת ולכתוב את הסיפור עבור אחרים. אני לא “חכמה” יותר, אבל אני יכולה להחזיק חתיכות חסרות מספיק זמן כדי ל”עשות מהם שכל” בהייפר- מציאות הזו.

בערך באותו הזמן שהחלתי לשים לב שארגונים גדולים משקיעים כסף רב במחלקות מחקר של IVY LEAGUE כדי ללמוד פעילות ניהולית בילדים – גייטס, צוקרברג, באפט. כולם רצו “לבנות” מוחות של ילדים. BuildBackBetter#

דו”ח אחד של סוכן שינוי, הוכן על ידי Framework for Tennessee. שימו לב לטיפת המים וסימן הקרינה מתחתיה – זה חשוב. הם זקוקים לארגן מחדש את מוחות התינוקות של היום, להתאים לתוכנית ה IoBNT#  של האינטרנט המרחבי.
https://www.frameworksinstitute.org/wp-content/uploads/2020/12/Tennessee-ECD-Impact-brief.pdf

העולם בנוי מכמות עצומה של מידע טהור שאת רובו אנחנו לא מעכלים בפעילויות היומיום שלנו. דמיינו שאתם עוברים ליד חשבון המים על השולחן 3 פעמים, רואים אותו, אבל לא באמת – עד שאתם “שמים לב” ומבינים שהגיע הזמן לשלם את החשבון.

תארו לכם שאתם בחנות ענקית מנסים למצוא מוצר בין 50 מותגים מתחרים עם אריזות דומות. המשווקים יודעים איך לעשות את זה מבלבל עבורכם. המוח שלנו אמור להיות מסוגל לברור בין כמויות עצומות של מידע כדי לאפשר לנו לחיות בצורה טובה.

גם ככה קשה מספיק לברור בין כמויות רבות של מידע – יותר ויותר כשאנו מתמלאים במידע דיגיטלי. העתיד שמתכננים עבורנו יעביר את האינטרנט אל תוך המרחב האמיתי שלנו. זו מציאות רבודה. כיצד המוח שלנו ינווט בתוך הרעש ? 

אז אתמול אדם נחמד באוסטרליה שלח לי את המאמר הזה על ויסות תודעה במציאות רבודה. המחבר, ג’אייפוס דוסוול עובד בחינוך למציאות מדומה מאז ימיו כסטודנט באוברלין ב 1993!

כשראיתי את התרשים הזה מייד חשבתי על הסרט הקצר אלכסנדר סינגר מסטאר טרק, שהופק לאחר שהשתתף בועידה לסימולציה של אינטרסים של  הגנה ובידור ב 1996.

אפשר לצפות בסרט כאן. בעלילה מדובר על קבוצת אנליסטים בחדר מצב שחובשים ערכות ראש שמווסתות מידע זורם בהתבסס על המצב הקוגנטיבי שלהם ומשימות לביצוע. החלונות גדלים וקטנים בהתאם לחשיבות.

אז כיצד אלגוריתמים מחליטים איזה מודע מוזרם למי בשם “תפקוד אנושי”? המדובר על גישה ושליטה למען מטרות רצויות. הגדרות התוצאות לא לטובת ההמונים. הן מוגדרות על פי אינטרסים של בטחון. זו לוחמה פסיכולוגית.

אני רואה שאתם חושבים שזה בצחוק אבל זה מאוד רציני, יש להציץ במסמך הזה מ 1997 שקושר את הוליווד וסימולצית הגנה. זו האימפריה החדשה. הפונקציה הניהולית של R&D היא אודות ארגון מחדש של מוחות ילדים לחיות בעולם המפחיד הדיגיטלי הזה.
https://wrenchinthegears.files.wordpress.com/2019/07/modeling-and-simulation-linking-entertainment-and-defense.pdf

ג’וזף גונזאלס (בנטאם ג’ו) ידע את זה. הוא הגיע מרקע של סימולציות צבאיות ותכנון משחקי מחשב. ניסיתי לדבר איתו על כך כשדברים החלו להתפרק – על שימוש בתאומים דיגיטליים כדי למשול במידע הזורם ברשת המרחבית. קוברנטס-סייברנטיקס.
https://littlesis.org/org/349163-Modeling_and_Simulation:_Linking_Entertainment_and_Defense

דמיינו התקן ראש שקושר לתאומים דיגיטליים. בחלק האחורי ניתן “לנהוג” בתודעה. זה מהסרט של אלכסנדר סינגר. אנחנו מקימים טכ’ הגנה, בינה מלאכותית, האח הגדול ובטחון להיות השולטים ברשת החדשה 3.0 אליה מזרימים את הילדים החדשים ואת כל עולמם. 

מבוגרים הם שימושיים לכריית מידע אבל מתכנתים יודעים שהם לעולם לא יוכלו לאתחל את התבנית שאיתה אנחנו מבינים את העולם – לפחות של העולם כפי שהכרנו אותו. ה”נורמלי החדש” הוא – רישות מחדש של סיגנלים בתבנית חדשה – לחיי האוואטאר – של מוחות הילדים.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6286294/

אדל דיאמונד, פרופ’ לנויורולוגיה קוגנטיבית, היא דמות מפתח בתחום המחקר של תפקוד ניהולי בילדים. היא באוניברסיטה של בריטיש קולומביה.

כשבודקים את הרקע הלימודי שלה והסטורית העבודה שלה, ברור שהיא מאוד מקושרת.
https://littlesis.org/person/400405-Adele_Diamond

העבודה של דיאמונד על תפקוד ניהולי מוזכרת במסמך מ 2012 – “הילד – להעיר את תודעת הנשמה” שפורסם על ידי World Goodwill  זרוע של קרן לוסי שהיא קרן לוסיפר  בשת”פ עם האו”ם – דת עולמית אחת.
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/Awakening-The-Consciousness-Of-A-Child-World-Goodwill-Lucis-Trust.pdf

עוד על קרן לוסי, שמיישרת קו עם בית הספר ארקיינ של אליס ביילי כאן
https://www.lucistrust.org/about_us

ראו קשרים בין קרן לוסי ותוכנית “World Goodwill”  לבין מטרות פיתוח בר קיימא של האו”ם – קשרים ליוניס”ף, בדגש על חינוך(דיגיטלי) ובריאות (חיסונים-בריאות מרחוק, מעקבים ביולוגיים) והתוכנית שלהם לגבי בני אדם + יבול.
https://www.lucistrust.org/world_goodwill/un_wg

קרן החדשנות של יוניס”ף שיוצאת מאוניברסיטת סינגולריטי מקליפורניה וממומנת על ידי דיסני, דוחפת חינוך VR – מציאות מדומה בכל רחבי אפריקה, הודו, ואמריקה הלטינית. הם יעשו שימוש בילדים פגיעים כנבדקים על מנת לדייק את התפקוד הניהולי לאינטרנט המרחבי.
https://www.unicef.org/innovation/FundGraduate/NubianVR

לא מדובר כאן על “משחק”.
לא על “רוחניות”.
לא על “תודעת אחדות”.
מדובר על יצירת תנאים בהם בינה מלאכותית קוצרת את ה”חלק האנושי” של ילדים אלו והמוח שלהם על מנת להתאימם לדרישות של המטאוורס, METAVERSE.
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/Awakening-The-Consciousness-Of-A-Child-World-Goodwill-Lucis-Trust.pdf

אור כחול משפיע על בלוטת האיצטרובל. מפחית ייצור מלאטונין פוגע במחזורי שינה ופוגע בתפקוד העין! מכשירים-גאדג’טים,  לא מציעים חירות והשראה  אלא יוצרים מצב של שליטה שעוצבה כדי לדכא את רוחניות הילד.
https://www.reviewofoptometry.com/article/seeing-blue-the-impact-of-excessive-blue-light-exposure 

יש לפנינו משימה רוחנית. זהו מאבק למוחות ולבבות. תודעה קוסמית מתמודדת אל מול בוטים של אנרגיה מכנית שבאו לקצור נשמות ילדים. גורל הילדים, ואלו שעוד לא נולדו ועולם הטבעי, תלויים על בלימה. אין סיכון גבוה מזה.
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/How-Early-Experiences-Shape-the-Development-of-Executive-Function.pdf 

מי עוזר להרווארד עם שליטה בתנועה באוויר, לילדים באינטרנט המרחבי?

Birth To Five Policy Alliance
Buffett Early Childhood Fund
Casey Family Programs
Palix Foundation
Frameworks
National Governors Assoc
National Conference of State Legislatures
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/How-Early-Experiences-Shape-the-Development-of-Executive-Function.pdf

הסתכלו בחוקרים הללו של “התפתחות הילד”. האם הם יודו שהתוכנית היא “לפתח” גזע של קנטאור (חצי סוס חצי אדם) כשגוף הילדים בנוי מחלקי מחשב ? האם המוחות הללו נועדו להתאים לשטח מלחמה דיגיטלי? בגדו בנו.
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/How-Early-Experiences-Shape-the-Development-of-Executive-Function.pdf

אז בחזרה למסמך שנשלח אלי אתמול על קוגניציה רבודה ששלח אותי לחקירה רחבה כל כך. צילום המסך הזה נלקח מהמבוא. מונחים שקפצו לי לעין הם “מידע ראוי” “אופטימיזציה לתפקוד”.
https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/Augmenting-Human-Cognition-With-Adaptive-Augmented-Reality.pdf

מי מחליט כיצד הילדים עוברים “אופטימיזציה” כי יש עודף מהם, או יש לשנות את מיקומם ?  מי מחליט איזה למידה “אישית” כל ילד מקבל כדי לחיות כמו “רחפן” במוח כוורת? התמונות הללו הם מקידום קוד QR מאקדמית Rocketship
https://youtu.be/wd5lBP0atu0

זכרו, המטרה היא להכין את מבנה המוח של בני אדם, לתפקד בעולם מבוסס מרחב אינטרנט 3.0 שבו הצבא מתכוון להמטיר עלינו מידע טכנולוגי מכוון. אם הם לא יקבלו תפקוד ניהולי טוב מילדים הם יכשלו וקצירת המידע תכשל.

יש שני מחברים למסמך “ריבוד תודעה אנושית עם מציאות קוגנטיבית מותאמת”

 “Augmenting Human Cognition With Adaptive Cognitive Reality.”
Jayfus Doswell of Juxtopia in Baltimore, MD
Anna Skinner of AnthroTronix in Silver Spring, MD

https://wrenchinthegears.com/wp-content/uploads/2021/09/Augmenting-Human-Cognition-With-Adaptive-Augmented-Reality.pdf

שניהם במרילנד.
העיר בלטימור והמחוז הם מקומות לניסויים בטכ’ לחינוך. הכיוון שהם הולכים אליו הוא תשלום לפי הצלחה (דירוג חברתי). זהו גם הבית של “חברה פתוחה” (סורוס), ג’ון הופקינס ומודיעין, ועוד..

Open Society, Casey Foundation, Catholic Relief Services, Yet Analytics, Johns Hopkins and state intelligence. Context

למידע נוסף – https://youtu.be/GC-RkclIP_w

תראו באתר של ג’קסטופיה מה מתוכנן. זו תהיה הפעולה המוצלחת מבחינתם לתת לילדים שחורי וחומי עור לקודד את המטאוורס ככלא עולמי, במציאות.
STEM/STEAM לנוער הוא: שליטה חברתית, SOCIAL IMPACT $, והדחקת רוחניות.

http://www.juxtopia.org/

ומה לגבי המחברת השניה אנה סקינר ? ובכן המומחיות שלה היא תפקוד אנשוי וממשק אדם-מחשב. דף הלינקדאין שלה מציג משפט ותמונה ל “ירח שחור”, חברת הייעוץ שלה. תאור מעורפל לגבי מה הם מציעים.
https://www.linkedin.com/in/annaskinner/

אנה אומנה בהדנסה ביו-רפואית, מרכיבים אנושיים ופסיכולוגיה יישומית באוניברסיטה הקתולית. לאחר תואר ראשון, החלה לעבוד עבור AnthroTronix בנוירו-פסיכולוגיה ואפליקציות בטחון. היא החלה לתת ייעוץ לDARPA ב 2018.
https://www.linkedin.com/in/annaskinner/

AnthroTronix היא חברה לאינטרנט מרחבי וגלובליזציה4.0 השוק שלהם הוא מחשוב נייד, מישוש, מרכיבי אנוש ועיצוב נסיוני לתאגידים וצבא בתחומי בריאות, חינוך, תקשורת והגנה.
https://www.anthrotronix.com/

קשה לי להעריך אם הטכנולוגיות הללו מוכנות ליישום. בהסתמך על כמויות הכסף שנשפכו לצבא במשך עשורים, אני מתארת לי שאנחנו לא רחוקים מלהידחף אל תוך עולמות וירטואליים. דוסוול עובד על זה מאז אמצע שנות ה 90.
http://www.juxtopia.org/about/history/

מחקר בתפקוד ניהולי משתמש בשפה של “יצירתיות”, “אמפטיה”, ו “משחק” כדי להסוות את הכוונות הזדוניות שלהם. אלה שבמרכז הכוח מחפשים לסגור את כל היציאות. הם לא רוצים שהעצמי הרוחני שלנו יהיה מסוגל לתפוש את התוכניות שלהם במבוך שהם מייצרים לנו.

הם אומרים לנו שילדים חייבים להסתגל לעולם הנשלט על ידי כוח סבל והתמדה, וסטנדרטים של עמידות. העפתי מבית הספר של בני, מחקר לכוח סבל. אני כאן לומר לכם שהם מתכוונים להפוך את הילדים לאוואטרים – ולא כדמויות משחק!

https://www.upenn.edu/gazette/0512/PennGaz0512_feature4.pdf

https://characterlab.org/about/

 

אלו שאומנו בתפקוד ניהולי ינטרלו את הילדים שמשחקים עם קופסאות,  תולעי הספרים, את התוהים בנפלאות הטבע, הבוהים, המחפשים האסטרלים, ואת השוחים נגד הזרם. הם רוצים חיים בתוך מטריצה של קוד QR.
אתם חייבים להבין את זה ולפעול על פי זה.

תודה שנתתם לי לפרוק את זה. אני במסע הזה כבר 5 שנים. דלת הכניסה עבורי  הייתה חינוך, לא בריאות. אני עושה כמיטב יכולתי. אני אולי לא יכולה להיות הכל עבור כל האנשים. אבל אני לא חושבת שאני צריכה. תודה שהצטרפתם אלי למסע היום.

מקור

רוצים להרים את רמת האנרגיה שלכם? להפחית מכאובים, כאבי ראש, בעיות עיניים ועוד?
הירשמו כאן לשיחת מבדק ואבחון ונחזור אליכם לקביעת פגישה (במחיר מבצע)

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק