מעלים את התדר

מעלים את התדר : מה זה אומר ?

 

שינויים רבים מתרחשים כעת בעולמנו. מערכות שלמות המשפיעות על חיינו אינן יציבות כבעבר. אנשים בכל העולם נפתחים למידע חדש, כזה שהיה חבוי שנים רבות. אפשרויות חדשות נפתחות בחיינו ואנו חווים האצה של מידע, זמן ואירועים. כמות המידע והאירועים הגדולה, בזמן הולך ומתקצר, משמעותם – שהתדר עולה.

כותבי שורות אלו עוסקים במחקר כבר מספר שנים ולא מסתירים את המסקנות המתבקשות ממחקר זה.

גם אם חלק ממסקנות אלו “קשות לעיכול”, הן מבוססות על ראיות ועובדות שמי עדיין לא התעורר אליהן, עכשיו זה הזמן.

אל תכעסו כשתקראו את השורות הבאות. אל תשפטו אותנו כטובים או רעים, אנו פשוט חולקים במידע.

חלקו מעורר סלידה ואולי כעס, חלקו מעורר השראה ופליאה. זהו הזמן למידע להיחשף. זהו הזמן לשינוי ובחירות מחודשות בכל היבט של חיינו.

על מנת לבחור בחוכמה אנו צריכים להבדיל אמת משקר, יכולת הבחנה הינה חשובה מאין כמוה בתקופה זו.

אנו חיים במציאות של אהבה, כל הבריאה באה מאהבה. אנחנו ישויות אור מופלאות ונצחיות ובכל זאת, משהו מפריע.

כבר שנים רבות, משהו מתנגד לאהבה, אור ושפע בעולמנו. המדובר על כוח שאינו ישן. בראשו עומדים אנשים, קבוצות וארגונים שמשתוקקים לכוח, כסף ועוד כוח. כשמעבדים את מבול המידע נראה כי שליטה ריכוזית על אוכלוסיות מתרחשת מתחת לאפנו במסווה של חופש כבר שנים רבות.

קרטלים, ממשלות ובנקים פדרליים עולמיים מתווים לנו אורח חיים שמנוגד לטבע הטבע. ניתן לראות 7 תחומים המושפעים ישירות משליטה זו :

1. מזון ומים מהונדסים, מופלרים, לא אורגנים ולא טבעיים

2. “מערכת הבריאות” ובכלל זה תרופות, חיסונים, מחלות חדשות, וירוסים ו”מגיפות” מומצאות

3. גלים חשמליים ואלקטרו מגנטיים (כולל המחשב, הסלולאר, מכשירי חשמל ביתיים, אנטנות, לווינים ועוד)

4. תקשורת המונים (טלוויזיה, רדיו, עיתונים ומגזינים, אינטרנט)

5. מוסיקה, צלילים (תחום שונה מהתקשורת אע”פ שלרוב משודר לנו דרך כלי התקשורת)

6. זיהום אויר, ריסוסים בשמיים להחלשת האוכלוסייה, פלואוריד באויר ממפעלים ועוד

7. מערכת החינוך (כולל ספרות ידועה שלרוב שונתה – בין אם זה הסטוריה, פסיכולוגיה, מטאפיזיקה, פילוסופיה, אומנות, מדעים, שירה, דת, ואפילו סיפורי ילדים).

זוהי אחריותנו להתעורר לפתרונות אמיתיים. זוהי זכותנו המולדת לשתות מים חיים ולאכול מזון טבעי. זוהי חובתנו ללמוד מהו חופש אמיתי. המידע על כך שמרעילים אותנו כבר שנים, אינו צריך להפחיד אותנו, נהפוך הוא, אנו צריכים לדעת מי אנו באמת. מידת התחכום בנסיונות להרעילנו – היא מידת מופלאותנו, מידת הרחמים ותבונתנו. אנו רק צריכים להתעורר, להיזכר, לא להילחם אלא לשתף במידע ולהעיר איש את אחיו, אם את בנה, ובת את אביה. הפתרונות כבר כאן, יצירתיות אנושית חומלת נובעת מכל לב. אנשים בכל העולם מתעוררים ומשנים את מציאות חייהם בעזרת סקרנות, מחקר ויישום. מדענים ורופאים מפיצים פתרונות חלופיים פשוטים למקורות אנרגיה, רפואה, תזונה ושיפור איכות החיים.

ידע הוא אכן כוח. בואו ונשתמש בו לטובתנו, טובת כולנו.

באתר זה מוצג מידע על מים, תדרים וקריסטלים, מחקרים מעניינים, סרטים מקוריים, טיפולים חדשניים, טכנולוגיות מתקדמות, קישורים חברתיים ושיתופי פעולה פורים. בנוסף אנו מציעים מפגשי טיפול במים, הרצאות מרתקות, הפקת אירועים, צילום ועריכת סרטים, ערבי חוויה עם קערות הקריסטל וצלילים לפתיחת הלב.

טיפולי המים שלנו הינם ראשונים מסוגם בעולם והם זמינים לכל אדם. ניתן ליצור עימנו קשר לקביעת מפגש מים, או סדנא או הרצאה מרתקת, לבירור על מוצרים או עצה או הפניה לאנשים מומחים בתחומם. ניתן להזמין אותנו לערב מידע וחוויה יחיד במינו ואנו נבוא. מעלים את התדר

על הבסיס המדעי לטיפול, בקצרה : כל הקיים מאורגן ע”י תדרים. מים הינם המוליך הטוב ביותר שקיים. כשאנו במים, הגוף שלנו שברובו עשוי מים, קולט תדרים מדוייקים המהדהדים במרכזי אנרגיה בגוף ותאים שעד כה היו רדומים, מתעוררים לחיים. אנו מתחילים לקלוט את הסינכרון בין מחשבות ורגשות, לאירועים בחיינו. ליבנו נפתח, המוח האינטואיטיבי נטען מחדש והזדמנויות חדשות נקרות בדרכינו, בכל היבט של חיינו.

אנו מציעים חוויה ייחודית ומרגשת, במים, בתדר האהבה 528הרץ. הדהוד קערות הקריסטל בתדר הזה ובתדרים הסולפז’ים, כשהקערות מנוגנות בציפה על המים וגופנו נח בתוך המים, הוא עוצמתי, מרגש, מרגיע, מרטיט ומחולל שינוי אמיתי בגוף ובנפש. כולם מוזמנים באהבה גדולה, מטופלים ומטפלים כאחד, לחוות חוויה מדהימה ומטהרת. מים הם נוזל החיים, הם תבוניים, ומגיבים בצורה עוצמתית לתדרי קול. גופנו, שהוא ברובו מים, נפתח לריפוי מסוג חדש, בעולם צלילים חדש. עמית ושי מנגנים בקערות הקריסטל, כשאנו צפים וחווים שקט שמיימי ושמחת חיים טהורה.

השפעת התדרים נשארת לאורך זמן וכאילו אסימונים נופלים למקומם, אנו חווים אינטגרציה בין חלקים בתוכנו ומגדילים את שדה האנרגיה שלנו. כמו גולם שיודע שעליו לגדול, שהגיע הזמן להפוך לפרפר, אהבה528.

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק