העבודה בוצעה! מאת קלייר אדוארדס, מתורגם

העבודה בוצעה: אנחנו חופשיים.

מאת קלייר אדוארדס, 1 באוגוסט 2021

חברים אנושיים יקרים

אני מכריזה שאני פורשת מכיוון שהעבודה בוצעה ואנחנו חופשיים. יכלתי לעצור כאן אבל אני מניחה שאתם רוצים לדעת מדוע אני אומרת את זה.

כשהייתי ילדה נהגתי ללכת לבית הספר ובחזרה ביחד עם אחי הגדול. אחר צהריים אחד, כשהלכנו הבייתה, נתקלנו בקן צרעות. הוא היה סקרן כל כך אז הוא שאל את עצמו מה יקרה אם נפריע להם. ראינו חבל עם קשר גדול באחד מקצותיו ליד הקן. אחי הרים את החבל וחבט בעזרתו בפתח קן הצרעות (נכון, לא יפה, אבל היינו הרבה פחות מודעים בשנות השישים). אתם יכולים לשער מה הייתה התוצאה: כל הצרעות התעופפו בעצבנות וזימזמו מסביבנו כדי להגן על הקן שלהן.

 

השנתיים האחרונות היו בדיוק ככה. הייתה את המתקפה של הטכנולוגיות האלחוטיות, לאחר מכן המתקפה של הפייקורונה, ועכשיו יש לנו את המתקפה של ה”לא חיסונים” המלאים בתחמוצת גרפין רעילה שמיועדת לחבר אותנו לאותה טכנולוגיה אלחוטית ל”אינטרנט של אנשים” כטראנס-אנושיים.

הגבנו כמו הצרעות. מיהרנו לקרוא כל דבר שיכולנו למצוא כדי להבין איך השיגעון הזה צץ משום מקום. בנוסף התרענו על כך בפני כל אדם שיכולנו להגיע עם המידע הזה אליו ואל תודעתו. כמו הצרעות אנחנו פשוט רוצים להמשיך עם החיים שלנו ולחיות בשלום.

עכשיו כולנו יודעים מהיכן השגעון הזה מגיע. לאחר כמאה שנים של שקרים, הגישה המחודשת שלנו למידע פתחה את העיניים שלנו ושליטי הבובות יודעים שהשליטה שלהם הסתיימה. המערכת שלהם פושטת רגל והנסיון האחרון שלהם להשתלט לחלוטין על ידי שימוש בטכנולוגיות סודיות עד כה כדי לרצוח את רובנו ולשעבד את השאר כסייבורגים, נכשל.

התקיפה האחרונה שלהם לימדה אותנו מה הוא המטריקס שלהם. שירותי הבריאות הם שירותי רצח עםבתי הספר הם בתי כלא לילדינו. ממשלות הן חסרי כח וכלים חסרי ידע של רודנות. מוסדות בינלאומיים הם כלים רצחניים ומניפולטיביים של אוליגרכים. המדיה היא כלי להפצת תעמולה ופחדענקיות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות הן בסך הכל צנזורה ענקית ודוחפי אג’נדת “טראנס אנושיות”.

 

מה שחשבנו שהוא מדע הוכיח את עצמו כמדע דוגמטי המקדם עריצות וכתבי העת הרפואיים חשפו את עצמם כמושחתים לחלוטין. תאגידים הוכיחו את עצמם כטורפים כלפי החברה שלנו. ידוענים הפכו לצינורות לעידוד רצח דרך חיסונים.

המתקפה הפסיכולוגית שלהם האירה, איימה והפחידה אותנו. סגרים וריחוק חברתי הכריחו אותנו לעצור ולגלות את ההומניות שלנו על ידי דאגה לילדינו, הקשישים שלנו, וחברי הקהילות שלנו ולהפסיק להיפגש כדי לאכול, לצחוק, לרקוד, ליצור מוזיקה, להינות מתיאטרון, לשיר ולחבק.

 

אבל הקנוניה ורצח העם לא הצליחו לצאת לפועל ולהשיג את מטרתם. התכוונו למחוץ אותנו, אך במקום זה שחררו אותנו לחופשי. זה לימד אותנו כמה אנחנו מעריכים את חופש ההתכנסות, המחשבה והדיבור. כמה אנו מעריכים את התרבות ודרך חיינו. כמה אנחנו מעריכים את הרוחניות שלנו. כמה כולנו צריכים ומעריכים אחד את השניה וכמה מאוד אכפת לנו להגן על ילדינו והורינו. זה גרם לנו להתחיל לקחת אחריות על הבריאות שלנו, ללמד את עצמנו ידע במהירות שיא, לתכנן לימודים ביתיים, לשתול ירקות, לרצות לבנות את קהילותינו המפוזרות, להכיר בכח שלנו ובאוטונומיה שלנו, להגדירם ולעמוד על מה שאנחנו מאמינים בו.

אחרים העדיפו להישאר בעבדות ולכן בחרו לקחת את הזריקות לוירוס הקורונה. כתוצאה מכך לפחות עשרות אלפים שילמו את המחיר המקסימלי, חייהם שלהם. הקשישים ובעלי הנכויות והמוגבליות שלנו בודדו באכזריות והוצאו להורג על ידי שירותי הבריאות הארציים. אנחנו מרחמים עליהם וחשים חמלה בגלל הפחד, הבלבול, וההקרבה שלהם ומותם. מותם שירת אותנו והראה לנו מה היא הסכנה האמיתית והפך אותנו לנחושים יותר. שינוחו על משכבם בשלום.

 

כמו כולם אני חיפשתי פתרונות אבל עכשיו אני מבינה שהפתרון כבר נוצר. אנחנו 20 אחוז מהאוכלוסיה, אך המטריקס דחף אותנו לצאת החוצה על ידי דרכוני החיסונים שאיננו מסכימים להם. ולא מסכימים גם לחיסוני ההרג והפוטנציאל הטארנס- אנושי הנובע מכך. איננו רוצים שום קשר ל“אוטופיה” הטכנוקראטית של שוואב.

התוצאה היא שאנו כבר מחוץ למטריקס. כל יום אנחנו טוענים בפני חברינו שלעולם לא נסכים לכך. כל שבוע הרבה מאיתנו משתתפים בהפגנות ששם אנו חוגגים את החברות והאנושיות שלנו.

 

העבודה בוצעה. אנחנו ערים. אנחנו חופשיים. אנחנו השליטים. לעולם לא נובס. בכל יום שבו המחוסנים מציפים את בתי החולים ומתים, ההכרה בנו גדלה במספרים וכבר הרבה אנשי משטרה וצבא איתנו. המשמר הרפובליקני של מקרון פורש בהמוניו. הרחובות של צרפתאיטליהבריטניהאירלנדיוון ומדינות נוספות מוצפים באנשים שמוחים כנגד האיפוס הגדול.

כל שנדרש מאיתנו כדי להיות חופשיים הוא להבחין שזה אכן כך ולהכריז זאת. עכשיו עשינו זאת. יצרנו את הפרדיגמה החדשה שלנו והיא בתנועה.

בואו נחגוג את הגילוי המודש של הביטחון העצמי שלנו בעצמנו ונסתכל קדימה אל עבר בניית העולם החדש שלנו בהרמוניה ושלום.

קלייר.

מקור

תרגום – שי זילברמן

רוצים להרים את רמת האנרגיה שלכם? להפחית מכאובים, כאבי ראש, בעיות עיניים ועוד?
הירשמו כאן לשיחת מבדק ואבחון ונחזור אליכם לקביעת פגישה (במחיר מבצע)

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק