נזק עולמי לעיניים בעידן המיקרוגל

ל. לוייד מורגן- מנהל המרכז האמריקאי לרישום גידולים במוח : “יש את כל הראיות שטלפונים ניידים גורמים לגידולים במוח, גידולים בבלוטות וסרטן בעיניים. עדיין, בגלל שתעשיית הטלפונים מספקת את רוב המימון למחקרים, המציאות הזו מוחבאת מהציבור הרחב…הגיע הזמן שמחקרים עצמאיים לחלוטין, ימומנו ע”י הגופים הממשלתיים שאמונים על בריאות הציבור כך שהאמת על הנזקים החמורים מקרינת מיקרוגל (רדיו), יהיו ברורים וגלויים”

חוקרים מאוניברסיטת שיקאגו, 1988 : “גלי מיקרוגל גורמים לנזקים חיצוניים ופנימיים בניסויים שנערכו בחיות וכפי שניתן לראות במחקרים אפידימיולוגים ודיווחי מקרים בבני אדם. היווצרות קטראקט קשורה ישירות לעוצמת המיקרוגל ומשך החשיפה…כמו הקטראקט מגלי מיקרו, נזקים לעיניים קשורים ישירות לנזק בממברנת העדשה בעין. עוד נזק אפשרי הוא לדנא של תאי עדשת העין…עד שמסקנות ברורות יוסקו בתחום של מכניקת המיקרוגל וקטראקט, יש להשתמש בהגנה מהקרינה הזו ולמזער את החשיפה כדי להקטין אפשרות להיווצרות קטראקט מחשיפה לקרינה.”

קישור למאמר המלא באנגלית

קישור למחקר על נזקי התאורה המלאכותית לכל היצורים החיים.

קישור למאמר עדכני על דיון בארה”ב בנושא.

ולמי שרוצה לשמור על העיניים ועל הילדים, כאן הכי טוב.

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק