מקריות או יד מכוונת – פסטיבל צלילים מרפאים ה 1

מקריות או יד מכוונת – פסטיבל צלילים מרפאים ה 1

קמתי והרגשתי שמשהו השתנה. היה בי רטט, פנימי.
הגוף לא רעד אבל היה רטט. בהתחלה לא הבנתי מה זה יכול להיות, השכל ממש רצה להבין. לא הצלחתי.
ואז האסימון נפל.
התחיל השלב הבא. פשוט. השלב הבא באבולוציה שלי, השלב הבא בהתכוונות ועשייה. לא ידעתי ממש לאן זה מוביל, או מה אני אמור לעשות. בכל זאת, זה יתבהר לי בהמשך.
אחרי פעילויות בוקר רגילות, נכנסתי לאוטו והזעתי. היה חם. התחלתי לדבר עם מי ומה ששם אותי כאן ואמרתי שאני רוצה עזרה. לא ייתכן שאני כאן לעשות משהו ואני לא מקבל עזרה. אפילו קצת כעסתי. אני בעשייה חדשה בחיי כבר שנה. עושה דברים שמעולם לא עשיתי. לומד על תחומים שמעולם לא עסקתי בהם, ואני לא מבין לאן כל זה הולך, מה התפקיד שלי כאן בכל זה. וואלה, זה יכול לעייף, גם לרגש ולהלהיב. כך או כך, ביקשתי עזרה..
ביקשתי עזרה באנשים.במימון.בפרסום. בלי לדעת בשביל מה. ביקשתי והמשכתי להזיע..
היום המשיך וחיכיתי לסימן. אולי טלפון. אולי מבט. אולי מילה. אולי משהו אחר.
הסימן הראשון היה טלפון. טלפון מחבר שאמר שאנחנו הולכים להתראיין בטלויזיה. וואלה..התרגשתי, הנה זה מתחיל.
הסימן השני היה ממישהו שאני לא מכיר. הוא שמע עליי, למען האמת הוא ישב בזמן השיחה מול מחשב עם 2 חלונות פתוחים עליי, משני מקומות שונים. מה הסיכוי שזה יקרה ? מה הסיכוי שאדם יקבל מידע משני מקומות שונים, באותו הזמן, על אדם אחר שהוא אמור כנראה ליצור עימו קשר ?
מקריות או יד מכוונת ?
וכך קורה :

שבוע לפניי שלחתי מייל לשימשיי, אומן רגאיי נשמה מדהים, שאני לא מכיר אישית אבל הרגשתי שאני איכשהוא – צריך להביא אותו לישראל, כי זה נכון לעשות. כבר כמה חודשים שאני מזמזם שירים שלו שנדבקו לי לראש, וללב, ולשפתיים. הרגשתי שאני צריך לעשות משהו ולהביא אותו לכאן.
שימשיי ענה לי שיש כבר מישהו שרוצה להביא אותו. מרדכי ואסי. אמרתי יופי. שימשיי יבוא ואני אלך להופעה שלו. מצויין לי.
לא ידעתי ששימשיי העביר את המייל שלי למרדכי ואסי.
לא ידעתי שמרדכי קיבל עליי מידע מחבר משותף, ובאותו היום שקיבלתי את הטלפון, מרדכי ישב מול המחשב שלו, עם חלון אחד של מייל משימשיי, וחלון אחד עלי באתר שלי. הוא לא הבין איך יכול להיות שהוא מקבל באותו הזמן משני מקורות שונים – אותי על המחשב. והוא אפילו לא מכיר אותי. גם אני לא הבנתי.
התחלנו לדבר ולצחוק. קבענו  שניפגש בקרוב בת”א. נדבר ונקבע.. יאלה ביי.
קפצתי לחבר להגיד שלום, יושב אצלו 5 דקות, דפיקות בדלת..הגיעו כמה חברים.
עשינו הכרה – שי תכיר את מרדכי, מרדכי תכיר את שי. רגע..מה קורה פה..הרגע דיברנו.. זה באמת קורה ? התחלנו לצחוק..המציאות עולה על כל דמיון. וואו – ידענו שאנחנו הולכים לעשות משהו ביחד, זה יותר מסתם צירוף מקרים אם יש בכלל דבר כזה – סתם צירוף מקרים.
אז יאלה..התחלנו לתכננן להביא את שימשיי לישראל, התרגשנו, שאלנו שאלות, חקרנו לגבי מפיקים, מקומות, מחירים, אנחנו לא מנוסים בזה, אבל ידענו שנצליח. ידענו שאנו ניגשים לזה מהלב, אנו נצליח.
חלק מהדברים לא זרמו, נתקעו. מרדכי הבין ששם – צריך לשחרר.
בוא נלך על מה שבא אלינו, הוא אמר, בלי לדחוף. הסכמתי, נשמע מתאים. נשמע נכון.
איך ששחררנו, הטלפונים התחילו להגיע – אסי אומר שג’ה לוי רוצה לבוא, וזאהירה (ששרה עם שימשיי) וגם הבאסיסט יוסי פיין, לתת קצת בבאס, וקארלי רוצה לשיר,ו…ו…פתאום קלטנו שזה משהו אחר. שעכשיו הזמן באמת לעלות שלב ולעשות משהו אחר, כזה שעוד לא נעשה עדיין.
הבנו שיש כאן אירוע שקורה ורוצה להשתמש בנו כדי לגרום לו לקרות. שבשביל זה נפגשנו.
ככל שעברו הימים והשעות, נדהמנו. זו כבר לא הופעה אחת, אלא כמה הופעות, מיוחדות. כאלה שעוד לא היו בישראל. אפילו האומנים הישראלים רוצים לעשות משהו אחר. גם הם מבינים שזה לא אירוע רגיל. בשנה האחרונה אני ושותפי היינו מעורבים בהמון דברים חדשים. מפיצים מידע על תבונת המים, ותדרים, וקריסטלים. עם טיפולים והרצאות, מתחמי מים בפסטיבלים, מפגשים פתוחים לקהל והרבה כוונה טובה ונקייה שהביעה עצמה דרכנו. ידעתי שהעתיד הולך לשם, לרפואת תדרים. שזה רק עניין של זמן עד שהרעיון ייטמע, שיהדהד כאמת בסיסית בחיינו. עם התייחסות לצליל, ולכוונה המובעת דרך הצליל. אנשים כבר מוכנים לזה.
הבנו שהולך להיות ממש בקרוב, כאן בישראל אירוע מסוג אחר והשנה האחרונה הייתה הכנה בשבילו : פסטיבל צלילים מרפאים ה-1.
זה אירוע חדש שנולד. זה האירוע שרוצה לקרות. בגלל זה שימשיי מגיע לישראל.
בגלל זה עוד אומנים מגיעים לישראל.
לכן כל ההתרגשות בהפקה והתגובות המחזקות, הטלפונים והריצות, התיאומים והפגישות. לכן הרטט שקמתי איתו בבוקר ההוא.
וואו..יש כאן משהו אחר. התחלתי להבין מה היה הרטט ההוא. מהו השלב הבא. למה בשנה האחרונה הייתי מעורב בעשייה שאפילו לי נראתה לעיתים מוזרה. האנשים שפגשתי, הדברים שעשיתי, החיים שחייתי עד עתה.
דברים לא קורים סתם, אנשים נקרים על דרכנו בגלל סיבה מסויימת, גם אם אנו לא יודעים אותה תמיד.
ויש כאן אירוע, פסטיבל שמאורגן ע”י אנשים ללא נסיון קודם בהפקה. בסנכרון מרגש של עשייה – אנשים שנבחרו ע”י האירוע עצמו, להפיק אותו.
אנשים עם כוונה טובה בלב שרוצים ומאמינים במציאות טובה יותר, באהבה אמיתית, ועושים את הדברים מהלב, כי זה מרגיש נכון, ומדוייק.
אנשים מרגישים את זה, מהדהדים עם זה ומגיבים אלינו. תגובות כמו : איזה יופי, סופסוף משהו כזה קורה, מדהים אני באה ומביאה חברים, תודה לכם זה יפהפה.
וזוהי טיפה בים.. זוהי פתיחה לסדרת אירועים אחרים שהולכים לקרות כאן, בזמן הקרוב. אתם מוכנים לזה ? לשלב הבא ? להעלות את התדר ?
פסטיבל צלילים מרפאים ה 1 מראה על מגמה חדשה. על שינוי תפישה שקורה עתה.
מצביע עם 10 אצבעות עלינו: על כל האנשים שרוצים בטוב. על כל הנשים שרוצות רכות.
על כל הילדים החדשים שנולדים. על כל הנשמות שיודעות שאפשר אחרת.
על השינויים שמתרחשים כעת בעולמנו ותודעה שנמצאת באבולוציה מואצת.
על האפשרויות שנפתחות והסדקים בקירות המערכת שעכשיו מאפשרים עשייה אחרת, חדשה.
עלינו..שהופכים מגולם לפרפר..שמעלים את תדר המציאות להגשמת החלומות של אהבה, הוויה ושירה מקודשת. עכשיו זה הזמן…
כן יהי רצון

מי שרוצה לעזור מוזמן להשתמש בבאנרים האלו להפצה ברשת!

 

 

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק