עצוב אבל אופטימי

לפני שבועיים, בחופשה משפחתית בצפון הארץ, ניגשה אליי אשתו של בן דודי ואמרה לי “אתה יודע זה מדהים, כל מה שאמרת בשנים האחרונות שיקרה, קורה. זה מדהים. זה גם מפחיד, מה עושים עם זה ? ”

וואלה מה אגיד לכם עוד שלא נאמר כבר. בשביל להתעורר למציאות הרב מימדית שאנו חיים בה צריך הרבה כוח. הרבה אומץ. הרבה אהבה. בשביל להיות מסוגל לקלוט מה קורה כאן ולרצות להמשיך. המון אהבה.

תראו, בשביל להבין את מה שקורה בשנים האחרונות, כמו גם היום, וכנראה בעתיד אם לא נעשה משהו בנידון, אני ממליץ לראות את הסרטון שלמעלה. כן הוא בספרדית עם תרגום לאנגלית. עדיין שווה לראות ולהפנים. לא בשביל לצער אף אחד אלא בשביל לעמוד מול זה ולהתמודד.

הרוע האנושי המתוכנן והדקדקני, כמו שאנו מכירים מגרמניה הנאצית, הוא כלום לעומת מה שקורה מאז מלה”ע 2. אני צופה כרגע בסרט תעודה שנקרא קונספירציה של שתיקה. על רשת פדופיליה בארה”ב שמנהליה נמצאים בדרגות הכי גבוהות בממשל האמריקאי. מאות אלפי ילדים שנוצלו למטרות רבות וילדותן נגזלה מהם, מסלול חייהם שונה בעקבות רוע ותאווה, תאבה. תועבה. רשת שמנוהלת, תאמינו או לא, ע”י האף בי איי.

הנה הוא כאן

לפני כשנתיים, כתבנו פה פוסט חשוב. הנה חלק ממנו :

“כבר שנים רבות, משהו מתנגד לאהבה, אור ושפע בעולמנו. המדובר על כוח שאינו ישן. בראשו עומדים אנשים, קבוצות וארגונים שמשתוקקים לכוח, כסף ועוד כוח. כשמעבדים את מבול המידע נראה כי שליטה ריכוזית על אוכלוסיות מתרחשת מתחת לאפנו במסווה של חופש כבר שנים רבות.

קרטלים, ממשלות ובנקים פדרליים עולמיים מתווים לנו אורח חיים שמנוגד לטבע הטבע. ניתן לראות 7 תחומים המושפעים ישירות משליטה זו :

1. מזון ומים מהונדסים, מופלרים, לא אורגנים ולא טבעיים

2. “מערכת הבריאות” ובכלל זה תרופות, חיסונים, מחלות חדשות, וירוסים ו”מגיפות” מומצאות

3. גלים חשמליים ואלקטרו מגנטיים (כולל המחשב, הסלולאר, מכשירי חשמל ביתיים, אנטנות, לווינים ועוד)

4. תקשורת המונים (טלוויזיה, רדיו, עיתונים ומגזינים, אינטרנט)

5. מוסיקה, צלילים (תחום שונה מהתקשורת אע”פ שלרוב משודר לנו דרך כלי התקשורת)

6. זיהום אויר, ריסוסים בשמיים להחלשת האוכלוסייה, פלואוריד באויר ממפעלים ועוד

7. מערכת החינוך (כולל ספרות ידועה שלרוב שונתה – בין אם זה הסטוריה, פסיכולוגיה, מטאפיזיקה, פילוסופיה, אומנות, מדעים, שירה, דת, ואפילו סיפורי ילדים).”

להמשך קריאה

הנה שיר קצר בנושא

המילים הללו אינן ססמאות ריקות. אינן רעיונות. הן לצערי הרב, עובדות. מה שאומר שכל נושא אחד משלל הנושאים האלה, מלא בתתי נושאים, אנשים מתכננים ומוציאים לפועל, פוליטיקאים וכסף, ועוד משלל מורכבות היצירה האנושית. יצירה למטרת הרס מה שנבנה, לא באמת יצירה.

לבנות רשת פדופיליה למשל, דורש הרבה כסף והרבה אנשים בעלי כוח ועניין. כמו גם הסיפור של ילדי הגזזת בישראל. או רצח ראש ממשלה. כמעט לכל מקום שנסתכל יש קנוניה, גם אם אנחנו לא אוהבים להודות בכך.

המון קבוצות שמוחות על המצב, בין אם בארץ ובין אם בעולם, הוקמו ע”י מהנדסי “הסדר העולמי החדש” על מנת “לעזור” לנו לעבור את השינויים,  כשבעצם הקבוצות הללו לרוב ללא ידיעת הפעילים בהן, משרתות אינטרסים ומטרות של האליטה.  המון מידע על כך ניתן למצוא באתר קונספיל, אבל גם אם לא בא לכם לצלול למידע הזה, יש להבין כי המצב כיום הוא שההנדסה החברתית בשיאה, ללא ידיעתנו המקיפה והמעמיקה על מה זה בכלל הנדסה חברתית. זה החלק העצוב בעניין, שלרוב האנשים לא באמת חשוב או אכפת לדעת מה קורה. נכון שאהבה, להקשיב ללב, לחיות בחמלה הם דברים חשובים ביותר אך אסור לנו לשכוח את הראש. מה הראש חושב. מה הראש מבין ויודע. זה כל כך חשוב.

תכלס מי רוצה לדעת את הדברים האלה ? אף אחד !  וזה ממש הגיוני שלא נרצה לדעת מזה, אבל מה נעשה אם סערה מתקרבת ? נעלים עין או נתכונן ? או נברח ? ויש לנו עדיין זמן להתכונן, וגם לעשות משהו בנידון. זה החלק האופטימי. עוד לא אבדה תקוותנו. למרות אותו כוח מרע – יש לנו את הכוח להגיד לא. את היכולת לבחור עם מי אנחנו משתפים פעולה ועם מי לא. אז עכשיו הזמן להתכונן, לעשות חשבון נפש ולקחת החלטות שישפיעו עלינו ועל הדורות הבאים.

תראו רק את ההתחלה של הסרטון, את הבלונדינית שאומרת את זה עם כל כך הרבה תשוקה ואמת, חיוניות ועוצמה. (שווה כמובן לראות את כל הסרטון)

גם אם נעצום עיניים, זה לא יעזור. כבר עשרות שנים טימטמו והיפנטו אותנו עם הטלוויזיה, חדשות אקטואליה ועוד מידע שסותם לנו את התאים במוח ומרדים אותנו מלחשוב על עצמנו ועל טובתנו. בזמן שאנחנו מאמינים למה שאומרים לנו, אנחנו שמחים לא לשים לב ולעמוד אובדי עצות כשאנו יודעים שמשקרים לנו. הון-שלטון-מדיה-חינוך-חוקים ותקנות-אכיפה-“הפרדת רשויות” כל אלו נשלטים וקשורים האחד בשני, ולמרות שאנו יודעים זאת, התקשורת במשך הרבה זמן נמנעה מלספר לנו על כך. העולם האנושי מנוהל ע”י אנשים ממש חולים. כל כך חולים שלא הייתם מתקרבים אליהם. זה בלתי נתפש שאנשים שאנחנו רואים בטלויזיה ואישי ציבור, חולים כל כך ואנחנו לא יודעים את זה. הפער בין מה שנמסר לנו, לעומת מה שהוא אמת כל כך גדול שאין לי דרך לתאר את זה. אולי כמו מכאן לצד השני של היקום וזה כשהוא מתפשט לעולם, כל כך רחוק. אתם יודעים איזה משא זה לדעת חלק מהדברים הללו ולא לספר עליהם ? או לספר ? ומה עם להישאר אופטימי, למרות הכל, להיות עם חיוך, וניצוץ לעתיד.

אתם לא תאמינו כמה המציאות רוויה בתכנונים נוראיים של אנשים וארגונים מוזרים. וחלק מהאנשים שאנחנו מכירים מהמדיה והפוליטיקה, אנשי ציבור וכדומה, שותפים לזה. מה בדיוק ואיך בדיוק נכתב כבר, לא זה העניין – העניין הוא כיצד להתעלות מעל זה, לא להתעלם מזה, איך לקחת אחריות על החיים, כל אחד על שלו, ולפעול בצורה שלא משתפת את המטריקס, או כמה שפחות. זה מפנה זמן, זה מפנה מרחב בראש. זה מבריא, מרפא. לא להכניס מחלות הביתה, מכל סוג. לייצר בריאות בבית, מבפנים החוצה, לא מהחוץ לפנים. ממה שהייתם רוצים שילדיכם יגדל להיות, מהחזון הבריא שלכם על עצמכם, החיים שלכם והדורות הבאים. ולהתחיל עכשיו.

להפסיק לקנות מוצרים עם רעלים, להתחיל לגדל ירקות בגינה, גם אם זה לא יספיק להאכיל את כל בני הבית, זו הכרזת עצמאות אישית, זה יוביל כבג לגינה קהילתית, שהעירייה תרצה לקחת מכם, וכאן אתם והשכנים תימדדו, בעמידה על הזכות שלכם לגדל את האוכל שלכם. בסיסי נכון ? ולהפסיק להאזין לרדיו, לקרוא עיתון, או לראות טלויזיה ובמקום זאת אתרי מידע קהילתיים, אפילו לפתוח תחנות רדיו קהילתיות, פאק איט, מותר לנו לחשוב, לדבר, להוציא החוצה – לא רק לקחת פנימה את מה שנותנים לנו. לשפר את איכות המים בבית, ולהתארגן נגד הרעלת המים המתרחשת בל בית ע”י הממשלה שבחרנו. להאזין למוסיקה איכותית, לשים לב מה מסתתר במילות השיר, או החמשיר, סיפורי ילדים, ספרות וקולנוע, כל כך הרבה רעל נשפך שם. נכון שחלקו מקדם אותנו ומפתח אותנו אך החלק הסמוי, הסאבלימינלי, התת מודע – שוטף לנו את המוח במסרים עם סמלים מוזרים ואנחנו אפילו לא רואים זאת. למשל כאן, תראו מה מסתתר בפרסומות :

http://youtu.be/RHnvVlueAw4

אנחנו לא ממש יכולים להילחם בזה, אבל כן יכולים להסיט מבט וליצור משלנו. ליצור את הבועה שלנו, עם בועות אחרות בקהילה ולעשות בחירות מחודשות על מה נכנס אלינו ומה לא. לבית, למוח, לפה, לאף, מה נכנס ומה לא. אל תתפתו להרגל. תפסיקו.

מורכבות המציאות והתוכניות המתוכננות היטב החבויות בה – הם רק חלק זעיר ממה שיש. פשוט צריך לצאת מהסרט הזה שאנחנו קוראים לו מציאות, ולהבין שיש כאן קרב אנרגטי על מוחנו, על התודעה שלנו. יש להתעורר כדי לראות קצת, ואז לחקור ולהאמין, למרות שזה לא הגיוני כי אנחנו לא היינו עושים משהו כזה, זה בלתי נתפש, אבל יש אנשים שכן מעיזים לבצע פשעים נוראיים ואף אחד לא רואה את זה. זה יותר מדי גדול, יותר מדי לא הגיוני. ובכל זאת קורה ! אז פשוט להתחיל עכשיו, ליצור, מחדש, את כל מה שחשבתם שמטופל כבר ע”י המומחים. אנחנו כל כך רגילים לסמוך על הרופאים, והמורים, ואנשי המקצוע ומה שאנו לא יודעים הוא שגם הם, הולכו שולל. גם הרופאים למדו את מה שחברות התרופות רצו שילמדו, גם המורים מלמדים את מה שהוחלט שיילמד, המוסיקאים המצליחים שרים את מה שנתנו להם לשיר. בובות שחושבות שהן עצמאיות. אתם עצמאים ? תוכיחו את זה, לעצמכם. צאו לחופשי. תמיד אנחנו חופשיים, תמיד. זה מצב בסיסי שלנו ומנסים לגרום לנו לשכוח את זה, אז תיזכרו. הזמן קצר והדורות הבאים משתנים לנגד עינינו. אפשר להתעורר.

אל תתביישו להיות אתם, אל תפחדו ממה שאמרים עליכם, אל תוותרו על החופש שלכם, הרימו ראש ודעו כי אתם בני אדם

עכשיו ! חופשיים ! תמיד !

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק