המלחמה על הבריאות – כת השליטה של ה FDA

התרענו על זה כבר לפני יותר משנתיים. הוצאנו על זה הרצאה בעברית. ההרצאה היחידה עדיין בנושא בעברית. משרד הבריאות לא יספר לכם את מה שאנחנו מספרים. לא ביבי ולא ליצמן, וכנראה אף שר בריאות אחר לא יספר לכם את זה.
אז אולי כדאי שאנחנו נספר, שוב, באמצעות סרט חדש, עובדתי, מקיף ומדעי על השליטה במזון העולמי באמצעות האו”ם וארגוניו, כמו גם הרשות למזון וסמים האמריקאית (FDA). הסרט אינו מתורגם. אבל אם אתם באמת רוצים ללמוד איך תוקפים את האנושות, קרי את ילדינו ונכדינו, התרגום החסר לא יעצור אתכם. הנה ההרצאה שיצאה בעברית.

החוקים כבר משתנים, במדינות אירופה, ארה”ב ובקרוב גם כאן. זה שאנחנו מדברים כאן עברית, לא ירחיק את חוקי האו”ם הנוראים מחיי ילדינו. אני לא אפרט כאן, או אפילו אתן תקציר לסרט. לא מתכוון ללעוס שוב את הגלולה המרה הזו. זה המחיר שעליכם לשלם בשביל ללמוד להגן על חיי האהובים מפני נשקים שקטים, רעילים ומסוכנים ביותר. חשוב להבין שעל מנת שמשרד הבריאות יתקיים (בכל מקום) הוא צריך אנשים חולים. יותר אנשים חולים, יותר תקציבים. על זה מדובר כאן..

ויטמינים ומינרלים אאוט – יותר סמים ותרופות אין

ירקות ופירות אאוט – מזון מהונדס אין

בריאות אאוט – חולי אין

אז תגידו אתם, כשחברות ענק משנות חוקים ומעבירות הנחיות לפוליטיקאים, כיצד לפעול, מה אנחנו אמורים לעשות בדיוק ? להפגין ?  תגידו אתם..כשרובנו עסוקים במה היה בכוכב נולד, ומה יהיה בתוכנית של הישרדות, איך בדיוק המצב ישתנה ?  את ההרצאה על הקודקס אלימנטריוס בעברית ראו 1783 אנשים, הם שינו משהו ? מה אתם חושבים הפתרון להחזיר את הטבע לטבע ? ולא לחברת התרופות “טבע” או חברה אחרת, עם שם יפה. מה הפתרון לדעתכם ?

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק