משטרת המחשבות של אלפאבית הבריטי

בשבועות האחרונים, היה טיהור מאסיבי של מידע מיוטיוב ואמאזון. ספרים וסרטונים בנושאים של ריסוסי כמטריילס ומתנגדי כפיית חיסונים טורגטו במיוחד עבור הניקוי הזה.

כשמיליונים של אנשים ממשיכים להתעורר למזימה השטנית של בנקאי הכתר לחסל חלק גדול מהאנושות, השוטר בעמק הסיליקון שממומן מלונדון סיטי נואש כדי לרמוס כל מידע שחושף את הקאבל, שלאחרונה היה עסוק בערבוב האלפאבית בסגנון הבנייה החופשית האלקטרונית בויקיפדיה שעוצב כדי לסכל את ההתעוררות הגדולה. הכלי העיקרי שלהם הוא קרוי איך לא, אלפאבית, אחת המניות היותר יקרות בעולם והבעלים של גוגל ויוטיוב.

התזמון של הטיהור הזה אינו מקרי. ב16 בפברואר בועידה לבטחון במינכן, גוגל מסרה דוח “לבן” בן 30 עמודים שפורס את האסטרטגיה שלהם להילחם ב”פייק ניוז” בפלטפורמות השונות שלהם כולל יוטיוב.

ההצעה האורוולית שלהם כוללת “לתת לאנשים הקשר לגבי המידע שהם רואים” “להנגיש מקורות סמכותיים” ולמנוע מיוטיוב להעלות “תאוריות קונספירציה מוזרות”.

השותפים של גוגל במאמץ הזה כוללים את הקואליציה נוסח ראשון, פרוייקט אמון, והרשת הבינלאומית לבדיקת עובדות ( the First Draft Coalition, the Trust Project and the International Fact-Checking Network).
כולן קבוצות כיסוי עבור ארגוני תקשורת ממוסדת וארגונים לא ממשלתיים שמנוהלים ע”י האליטה העולמית.

אחד השחקנים הראשיים בצנזורת הרשת הוא מדיה היימרקט (Haymarket Media), קבוצה הממוקמת בלונדון שהחלה את דרכה השנה ומנוהלת ע”י שר בקבינט של תאצ’ר לשעבר, מייקל הסלטיין.

המשרדים הראשיים של היימרקט בברידג’ האוס, הבית של אחוזות ברידג’ האוס, קרן צדקה שנוסדה ע”י הרשם המלכותי ב 1282 בתאגיד לונדון סיטי. ברידג’ האוס מקבלת את המענקים שלה דרך קרן סיטי ברידג’, שביחד עם סיטי קאש וסיטי פאנד, שלושתם מנוהלים ע”י תאגיד לונדון סיטי.

המעניין הוא  שהרשות לאישור פדרל ברידג’ (FBCA) היא בסיס לתקשורת אמריקאית בין ממשלתית. רבות מהתקשורות הללו מקושרות בחוזים ומנוהלות ע”י סרקו. האם FBCA נשלטת ע”י קרן סיטי ברידג’ או אחוזות ברידג’ האוס ?

היימרקט היא השותפה מהתקשורת הראשית של פרוייקט אמון שיחדיר “סימן אמון” באתרים שימצא לנכון כאמינים. פרוייקט אמון נוסד ע”י היימרקט מדיה, הגלוב&מייל, טלויזית הרסט, הוושינגטון פוסט ומגזין אקונומיסט ואחרים. האקונומיסט נשלט ב 21% ע”י רוטשילד. שותפים אחרים באקונומיסט הם קאדברי, משפחת שרודר ששימשו כבנקאים של היטלר, משפחת אנג’לי, משפחת לאזארד וברון לייטון.

קואליצית נוסח ראשון גם היא מבוססת בלונדון. שותפים לה CNN, BBC, פייסבוק, הטלגרף וושינגטון פוסט. מימון מגיע מיוזמת חדשות גוגל, הסגן של רטשילד – ג’ורג’ סורוס והקרן שלו חברה פתוחה, קרן פורד, האחים קוצ’ והקרן של ביל ומלינדה גייטס.

קואליציית נוסח ראשון מכוונת במוצהר “קהילות קונספירטיביות”. האתרים שלהם מדברים על הצורך “לחסן” מפני “קונספירציות על שליטה עולמית” ולנסות “להפריך או להסביר את הקונספירציות ..שנותנות להם לא רק לגיטימציה אלא גם מערכת מילים עבור הקהל לשימוש בחפשו אחר עוד מידע…לפני האינטרנט, קהילות מרוחקות כאלו נאבקו כדי לתקשר ביניהן כי היה קשה כל כך להיפגש פנים אל פנים. כעת קהילות כאלו יכולות לפרוח.”

השותף השלישי בצנזורה של גוגל הוא הוא הקואליציה הבינלאומית לבדיקת עובדות שמנוהלת ע”י מכון פויינטר. ממNנים ראשיים של פויינטר כוללים את הקרן של אנדרו וו. מלון, הקרן של צ’ארלס קוצ’, התרומה הKאומית לדמוקרטיה וקרן חברה פתוחה של סורוס.

האליטה הגלובאלית מאוד עצבנית. כישוף האלפאבית המסוני שלהם נשחק. הם יודעים שאנשים מתעוררים לעובדה שכל מה שנאמר להם הוא שקר שעוצב לשרת את האג’נדה הלוציפריאנית של בנקאי לונדון סיטי. ההתקף המטורף האחרון שלהם של צנזורת אלפאבית אוליגרכית, למרות שמדאיגה, עליה להיחשב כנצחון טקטי של ההתעוררות הגלובאלית.

מקור

לראיון עם דין הנדרסון כותב המאמר

למאמר של דין הנדרסון על דור 5 והשלכותיו.

אהבה528 – מעלים את התדר

 

 

 

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק