המוח האנושי בעידן הנשק של דור 5

בשנת 1963 נאמר ל IBM ע”י רגולטורים פדרלים שאסור לה לשווק את המחשבים החדשים שלה כי הם נשק מסוכן שדרכו מידע שגוי עלול להפיל בפח אוכלוסיה שלמה.

שני עשורים קדימה של דהרגולציה, הורשה לחברת IBM למכור את כלי הנשק שלה לעולם. ב 1993 סוכנות לבטחון לאומי (NSA), התקינה שבב דלת אחורית בכלי הנשק הממוחשבים האלה, מה שנתן להם מונופול על תהליך הקידוד. מי שהיה מעורב בכך היו ג’ון פודסטה, לארי סאמרס, ג’ימס קומי, רוברט מיולר, רוד רוזנשטיין וג’ורג’ בוש האב באמצעות קבוצת קרלייל.

סיסקו, “ילד הזהב” של ה NSA היוותה מפתח למאמץ הזה. ג’נרל אלקטריק, סוכן הכתר הבריטי הייתה כלי חשוב בהשגת התוכנה הנחוצה PROMIS. אינטל הצטרפה והתקינה “שלט רחוק אגרסיבי” בכל השבבים שלה, שבבים הידועים כ ‘שלטי מנוע מכני’. באמצעות השלט הרחוק הזה – PFNTRAC – Point Focal Node Trusted Remote Access Control, ה NSA יכלה כעת לעקוב אחרי הכל.

הילארי קלינטון וחברת עריכת הדין שלה עזרה למאמץ הזה בזיוף רישום הפטנט של חברות הטכנולוגיה, כשגם הכתר וגם המממנים הצבאיים ידעו כבר שפטנטים ויזמות טכנולוגית ישחקו תפקיד חשוב בשליטה הרחבה והמוחלטת שאותה חיפשו דרך נשק המחשבים הזה.

בזמן שמושל ארקנסו ביל קלינטון היה עסוק בשימוש ב MENA , AR  להברחות קוקאין, ג’קסון סטפן מליטל רוק השתמש בבנק שלו וורטרן על מנת לעזור ל BCCI, להלבין כסף שנשדד ע”י ה IMF מכמה מהמדינות העניות ביותר בעולם, הילארי עזרה לקרן אלקיפס של IBM  ( Eclipse Foundation) לגנוב תוכנה חשובה מטכנולוגיות לידר ( Leader Technologies) שיהפכו ברבות הימים לפייסבוק.

גם ג’ירוסקופים קריסטליים של QRS-11 גם נשלחו מליטל רוק לNSA שם יוכרו כמפתח עיקרי למונופול המתוכנן של הסוכנות על קודים. הם בקרוב יותקנו בכל דבר ממטוסי ג’מבו, למכוניות ולמערכות טילים. עם היכולת שלהם להדליק ולכבות את הקריסטלים QRS-11  שיספקו את התשתית של האינטרנט של דברים IOT.

לתאגיד SERCO של הכתר ניתן החוזה לנהל את משרד הפטנטים האמריקאי וכל הפטנטים שנגזרים מכך של 5G, שבאופן מסתורי נמצאים תחת המייסד מהיר המחשבה ריצ’ארד פ. ווקר.

בזמן שהמקור הצבאי הפנימי והמלומד של מעבדות AT%T ומעבדות BELL אריק שמידט הפך למנכ”ל גוגלת קרן אקליפס של IBM ארגנה את הכפופים לה בעמק הסיליקון, להתחיל להוציא לפועל את חלום הנשק שלהם 5G. זה יערב חומרת מחשבים, שכבר הייתה להם, תוכנת מחשבים שבקרוב תתחיל לזרום  דרך החזית של הNSA בעמק הסיליקון ואת המוח האנושי – WETWARE.

WETWARE מתייחס לבני אדם וכל היצורים החיים, שניתן יהיה ליינן אותם ותלכנת אותם בצורה פרטנית וגנטית עם חומרה ותוכנה כדי ליצור מערכת טווח רחב מוטמעת של גריד שליטה של 5G . בינה מלאכותית תחלחל לגריד ותחפש לשכפל עצמה בזמן שהיא מכבה את האנושות.

זה היה מעט אחרי ששמידט עבר לגוגל, כשג’ימייל, פייסבוק, אינסטגרם וכלי איסוף מידע אחרים של ה NSA יצאו לאוויר העולם. לבנק להסדרים בינלאומיים היה סוכן סיאיאיי שסרח תחת שליטתו שפעל מחוץ ל CERN. כעת היהי הזמן לעשות את ה WETWARE אישי. כדי לבצע את זה כולם צריכים להיות מאופיינים בצורה רגשית, רוחנית ופיזית.

חברת האב של גוגל, אלפאבית  יצרה שת”פ עם בוסטון דינמיקס, שהייתה החברה הראשונה לפתח רובוטיקה. מבצע הדגל הכוזב של 9/11 של הכתר על אדמת ארה”ב היווה את התשתית לחוקי הפטריוט, שתוכנן ע”י רוברט מיולר ושותפיו לבגידה  בסיטי אוף לונדון. כשחוקת ארה”ב מושעה באופן אפקטיבי, לבני אדם אין כעת בסיס חוקי להתנגד לשעבוד רשת דור 5.

חברת GCHQ של הכתר פתחה חנות גלויה ב FT. MEADE, MD וכך נתנה משמעות חדשה לצו של FISA (Foreign Intelligence Surveillance Authority). פרוייקט אשלון הפך במהרה לתאגיד 5 עיניים – Five Eyes Alliance. כל התקשורת כעת נוטרה ע”י ה BBG – Board of Broadcasting . . Governors. כעבור זמן מה, הנשיא אובמה יקים את הגלובל אינגייגמנט סנטר – Global Engagement Center, בתוך ה State Department כדי לשמש כמשרד ה”אמת”.

הקצין של רוטשילד ג’ורג’ סורוס חיכה בצללים כדי להרים את מהפיכת הצבעים שלו במידה ועולה הצורך. זה ידרוש את סילוקו של דונלד טראמפ  אם לא יישר קו עם האג’נדה לשיעבוד מבית מדרשו של הכתר. היא תקרא המהפיכה הסגולה. סגול הוא הצבע “המלכותי”.

בעזרת הפטיש של אג’נדה 21 שנקרא שינוי אקלים, בני אדם נחשבים כאוייב, מה שסולל את הדרך למערכת הכסף הדיגיטלי המשעבדת, מבוססת מס-פחמן, של הרוטשילדים, שתתבסס על דור 5.

כשהאח הגדול כבר מתייצב במקומו, כל מי שיוצא ממערכת הנשק של האינטרנט, יוכל מעתה להיזרק מאתרים המנוהלים ע”י אתרי איסוף המידע של ה NSA . פייסבוק וטוויטר אוסרים על פרופילים קיצוניים, יוטיוב מסירה תכנים שקשורים ל 5G וכמטריילס ואמאזון אוסרת מכירת ספרים של “מתנגדי חיסונים”.

שחרור המסמכים של אדואר סנואודן נעצר במרץ, כשהוא מתלונן על בעיות כספיות. ובשבוע שעבר ג’וליאן אסנג’ה נמסר ע”י הנשיא לנין מורנו של אקודור כחלק מעסקת הלוואה של ה IMF. חדי אבחנה יכלו להבחין שאסנג’ה לא נלקח במכונית של משטרת לונדון אלא בטנדר ששייך לסוכן תאגיד SERCO של הכתר.

מקור – Human Wetware & The 5G Computer Weapon

למאמרים קודמים של דין הנדרסון –

טקטיקת המחשבות של אלפאבית הבריטי

מי מאחורי דילול אוכלוסיה באמצעות דור

ולראיונות מעולים איתו

אהבה528 – מעלים את התדר

 

 

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק